Jump to content
IGNORERAD

Köpa hus av en thailändare?


Klabbharpan

Recommended Posts

Han verkar blåst den där engelsmanen ge allt till de han åkt ifrån,thailändskan verkar sannsad vem söker inte trygghet i ett förhållande.

Hejsan Dibodal

Varför är Engelsmannen blåst? Han kanske har lämnat England med sina nära och käras samtycke.

Dessutom verkar hans sambo bara vara pengakåt och tänka på sin framtid och inte bry sig om sin gubbe.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Klabbharpan

    8

  • stefan5300

    7

  • BaBoo

    4

  • dibobal

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hejsan Dibodal

Varför är Engelsmannen blåst? Han kanske har lämnat England med sina nära och käras samtycke.

Dessutom verkar hans sambo bara vara pengakåt och tänka på sin framtid och inte bry sig om sin gubbe.

Verkar det konstigt att villja gifta sig efter fem år,verkar det konstigt att vilja känna en viss trygghet i ett förhållande,hade jag varit thailändskan hade jag kännt det som bortkastad tid.Ungefär som när man dansat och underhållt en dam en hel kväll för att få en puss på kinden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar det konstigt att villja gifta sig efter fem år,verkar det konstigt att vilja känna en viss trygghet i ett förhållande,hade jag varit thailändskan hade jag kännt det som bortkastad tid.Ungefär som när man dansat och underhållt en dam en hel kväll för att få en puss på kinden.

Men vill nu inte Engelsmannen gifta sig med henne är det väl upp till honom och vem han vill låta ärva sig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vill nu inte Engelsmannen gifta sig med henne är det väl upp till honom och vem han vill låta ärva sig.

Klart det är upp till han men som sagt hon kastar pärlor för svin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag menar är att det inte är helt enkelt med dessa thai-relationer. Det är en ständig kamp om pengarna. De vill säkra sin framtid, vilket jag kan förstå för de har ju INGENTING, och vi faranger (alla är inte stenrika, vilket de verkar tro) måste hålla hårt i plånboken så vi inte blir blåsta för livet.

Fan orkar inte med en idi*t alternativt ett troll till på detta Forum, släng ut fanskapet med en gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det är upp till han men som sagt hon kastar pärlor för svin.

Ja man kan ju undra vem som kastar pärlor till svin

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Fan orkar inte med en idi*t alternativt ett troll till på detta Forum, släng ut fanskapet med en gång!

Gillar du inte konkurrensen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar du inte konkurrensen?

Ja du kan beskylla mig för mycket men aldrig att jag anser att Thailändare endast är ute efter pengar som många här tycker (& nu även den där cartoon)!

Är Du en av dessa som tycker detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
janneludenfot

Ok, tack för tipsen, även om det spårade ur ibland och började handla om allt möjligt annat.

Nu har jag med all tydlighet förstått att jag inte skall skriva över något, varken hus eller bil, på eventuella thaitjejer.rtfm.gif

På sin höjd en moppe, på avbetalning...

Så här får det bli, om affären går igenom: Jag köper huset av thailändskan som bor i Sverige/Thailand och sedan leasar jag tomten av henne i 30 år.

Men jag behöver, precis som någon sa här på forumet, professionell juridisk hjälp med kontraktskrivngen. Någon som har kontakter?

Vad händer om thailänskan i sverige avlider. Nää .Lägg allt i bolag så slipper du bli blåst. Motsätter sig din lilla darling det;; Ja , då är det ju bara kosingen hon vill åt ändå.

Ludenfot

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...