Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 tja.ja har en fråga till er som e i Thailand just nu. kan nån av er köpa lite medicin till mig å skicka? jag skulle villja ha tetracyklin. kan ni kolla om ni kan köpa det å skicka mig? 10st 100mg med tetracyklin i. e inget knark utan antibiotika. ja betalar ½ nu å ½ vid leverans via post. pm:a mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Fick samma forfragan fran en gammal klasskompois for manga ar sedan - men han ville ha tp 100 tabletter. Han skulle anvanda det mot finnar - som han fick av sin testo-kur och kunde darmed inte fa det utskrivet fran lakaren utan massa jobbiga foljdfragor. Med detta inte sagt nagot om detta fallet. Varfor inte fa det utskrivet i Sverige? Vad ar skillnaden i pris? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 ja har fått klamydia å vill ha botemedel till en som ja smittat som inte vill gå till doktorn. så enkelt. inget annat. ja äter redan min kur å hon vägrar gå till doktorn, ja fick inte anmäla henne för då skulle hon fixa så ja skulle få megaspö. hon har en massa skumma kontakter. minns att ja läst om att man kan köpa tetracyklin utan recept i Thailand å tänkte testa om nån vill hjälpa mig.hon känner inge av sin klamydia men är ju garranterat smittad. så de har inge me pengar å göra, ja betalar vad det kostar å porto. snälla hjälp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Ga till lakaren eller en annan lakare och sag att du glomde din pase tabletter pa bussen eller liknande. Ungdomshalsan brukar dessutom vara snabba och enkla att ha att gora med. Numera har de ju tagit bort "tops-testet" vilket gor det hela lite mindre skrammande dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 okej vill inte du hjälpa mig kanske nån annan vill? snälla? är ju inte knark å antibiotika är ju knappast olagligt att skicka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Tankte bara att det var smidigare att losa pa ett satt som kan ge dig medicinen imorgon snarare an om ett par veckor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Ja herre gud, registrerad för en timme och vill att helt okända personer ska ta hem piller för att man har åkt på en könssjukdom. Gå till STD-kliniken istället för att leka husläkare och om du går dit så hoppas jag att du får en stor fet spruta i ändalykten. Hi Hi Hi BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 som ja sa, jag vill ha hjälp inte en massa påhåpp. å stefan om du läser mina inlägg så fattar du kanske att ja redan äter antibiotika,doxyferm. är till tjejen som vägrar. ja vill köpa. finns de ingen här som kan hjälpa få ja söka på annat håll,intesvårare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 som ja sa, jag vill ha hjälp inte en massa påhåpp. å stefan om du läser mina inlägg så fattar du kanske att ja redan äter antibiotika,doxyferm. är till tjejen som vägrar. ja vill köpa. finns de ingen här som kan hjälpa få ja söka på annat håll,intesvårare. Hejsan Chanandler Bong, Det är väl för tusan inget påhopp, har du åkt på en sån här sjukdom är det väl viktigt att få rätt medicin, blir botat och gå på efterkontroll. Men håll du på och lek husdoktor. Det verkar vara en trolltråd BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 som ja sa, jag vill ha hjälp inte en massa påhåpp. å stefan om du läser mina inlägg så fattar du kanske att ja redan äter antibiotika,doxyferm. är till tjejen som vägrar. ja vill köpa. finns de ingen här som kan hjälpa få ja söka på annat håll,intesvårare. Ge henne din kur och gå sedan tillbaka till läkaren för mera eftersom: 1. Du inte blivit botad. 2. Tabletterna försvann. 3. Din hund åt upp dom. 4. [eget förslag] Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 1 ja har ätit 5 dagar 6 tabletter kan inte komma tillbaka nu och antaligen blir ja kollad med nyttest 2 vad gör 4 tabletter fö nytta för tjejen 3 oavsett hunn eller inte så får ja vänta ändå,uppföljning efter 1månad ellerså hjälp mig eller strunta i med goda råd. antibiotika hjälper direkt. sen tar mann för att det inte ska koma tillbaka. går ja nu har ja uinte klamydia å får vänta, inte snabbare än om någon skickar från Thailand,tar en vecka ja vet att ja är lite dyslexisk men ja är inte dumm skicka privat medelande om du är seriös Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 e ju inte knark vi pratar om.då hade ja fattat att ni inte ville, valium.sobril. eller sånna piller. bara antibiotika nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Finns ju många som säljer läkemedel online Googlade lite och hittade det här: http://www.eurodrugstore.eu/antibiotic__32__se/tetracycline__185.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chanandler Bong Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 du e en klippa! tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Köpa och knapra i sig massa piller är väl inga problem. Men när vet du, när du eller hon är friska BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.