Odin Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Kollade på termometern som sitter utanför kontorsfönstret (södervägg) och den visar 21,6 grader. Otroligt vad solen värmer, för går man ut så känner man att det fortfarande är vinter... Men. Jäklar vad det sög till i magen, längtar så otroligt efter värme nu bara 816 timmar eller 34 dagar tills Tg 961 fraktar min stelfrusna och trötta kropp mot Song kran firande.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Som tysken säger: "Es ist Unser in die luft" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Som tysken säger: "Es ist Unser in die luft" und regendropfen dratten von himlen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Kollade på termometern som sitter utanför kontorsfönstret (södervägg) och den visar 21,6 grader. Otroligt vad solen värmer, för går man ut så känner man att det fortfarande är vinter... Men. Jäklar vad det sög till i magen, längtar så otroligt efter värme nu bara 816 timmar eller 34 dagar tills Tg 961 fraktar min stelfrusna och trötta kropp mot Song kran firande.. fan åka när våren e i anntågande du skulle vart där nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 fan åka när våren e i anntågande du skulle vart där nu precis fan här är varmt så ini hellvetes redan och i april då är ju värsta värmeböljan då vill man vara i svalare trakter typ mallorca Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Fan jag vill oxå åka!!!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2010 Jamen häng på dårå för f-n... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 Åker ner 20 april till hääärlig värme! Men borde kanske fylla resväskan med snö? mvh kalle Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Mars 8, 2010 Dela Inlagd Mars 8, 2010 precis fan här är varmt så ini hellvetes redan och i april då är ju värsta värmeböljan då vill man vara i svalare trakter typ mallorca Och jag som åker 11 April, får väl sitta vid AC´n http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Vi ses på Arlanda Odin Fn vad man längtar till lite nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Många MPR:are som åker 11 april... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Många MPR:are som åker 11 april... Bara hänga med ju Du kommer ju missa om inte världens största wet t-shirt contest om du inte hänger med nu... Ta dig i kragen, gnäll på chefen så du får lov o åka Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Bara hänga med ju Du kommer ju missa om inte världens största wet t-shirt contest om du inte hänger med nu... Ta dig i kragen, gnäll på chefen så du får lov o åka det är nog inte chefen som han ska gnälla hos När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 9, 2010 Dela Inlagd Mars 9, 2010 Vi har vår i luften, var har ni er? Jag har min i böxera "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.