islander Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Var söker man boende, när man har tre mindre barn ålder 3-10, det är inte antalet sängplatser som är problemet,de sover i samma säng här hemma för det mesta,trots att de alla har varsitt rum och varsin egen säng, så tre nätter i Bangkok lär inte vara något problem... Men jag hittar inga sökmotorer som accepterar mer än fyra personer inte ens de som har två sovrum, så hur hittar man boende, enda kravet är egentligen att det ska ligga när en BTS station. Så lite tips på hur man gör eller på specifika hotell önskas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Varför inte prova ringa? eller boka bara två dubbelrum. Ett bra förslag är Manhattan på soi 15. Väldigt nära Asok som innebär både MRT och BTS på gångavstånd. Har just bott där och kommer att välja nästa gång i BKK helt klart. Stort och bra hotell men inte helt nytt. Väldigt prisvärt med bra pool. Tel : 022550166 el. 022550188. Finns även på Agoda. Jag betalade ca 1500 baht per rum och natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 manhattan skithotell. finns mycket bättre i den prisklassen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 manhattan skithotell. finns mycket bättre i den prisklassen Som t.ex? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Jag bor alltid på Pantip Court i Sathorn. Du hittar dem på www.pantipcourt.com Lite dyrare men toppenklass! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Var söker man boende, när man har tre mindre barn ålder 3-10, det är inte antalet sängplatser som är problemet,de sover i samma säng här hemma för det mesta,trots att de alla har varsitt rum och varsin egen säng, så tre nätter i Bangkok lär inte vara något problem... Men jag hittar inga sökmotorer som accepterar mer än fyra personer inte ens de som har två sovrum, så hur hittar man boende, enda kravet är egentligen att det ska ligga när en BTS station. Så lite tips på hur man gör eller på specifika hotell önskas... Hej. Sökmotorerna klarar inte det här med antal barn. När du använder sökmotorn sök bara på antal sängar du vill ha. Sen innan du bokar kolla in 'childpolicy' i bokningen eller hotellets hemsida. Jag brukar boka via www.tripadvisor.com , www.booking.com www.agoda.com www.asiaroom.com och ingen av dom klarar antal barn på ett bra sätt, så man får göra lite manuellt arbete och kolla hotellets 'childpolicy' innan man bokar. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 manhattan skithotell. finns mycket bättre i den prisklassen Jaha, som vilka då?? Jag vill gärna ha lite alternativ. Krav: Pool och wifi samt krypavstånd till skytrain! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 manhattan skithotell. finns mycket bättre i den prisklassen Skithotell??? Jag har bott på grannen Ruamchitt Hotell som har den kända Coffeshopen i källaren,,, det är ett skithotell. Manhattan tyckte jag var väldigt prisvärt för 1500. Bra frukostbuffe, swimmingpool, Stor TV, minibar, fräscha rena rum, Wifi och full turistservice. Dessutom löjligt nära Asok BTS och Sukumwit MBR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Var söker man boende, när man har tre mindre barn ålder 3-10, det är inte antalet sängplatser som är problemet,de sover i samma säng här hemma för det mesta,trots att de alla har varsitt rum och varsin egen säng, så tre nätter i Bangkok lär inte vara något problem... Men jag hittar inga sökmotorer som accepterar mer än fyra personer inte ens de som har två sovrum, så hur hittar man boende, enda kravet är egentligen att det ska ligga när en BTS station. Så lite tips på hur man gör eller på specifika hotell önskas... Kolla med Ruamchitt Travelodge 11/1 Soi 10, Sukhumvit Road, Bangkok 10110 Thailand 24-Hours Internet Reservation Hotline in Bangkok: Tel: (66-2) 677 6240 to 5; 679 7185 Fax: (66-2) 677 6246 to 7 Jag låg där två nätter innan jul helt okej till priset 1200bath Dom har familje rum. Jag har använt detta hotell 3 gånger sedan Kim informera om Hotellet på Gamla Thaitjejer! Du kan också ringa Stable Lodge Hotel på soi 8 Dom ligger på ca: 1500bath pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Har inte bott på hotell i BKK på åratal. Här är ett som ligger som 2:a rankad på Tripadvisor som brukar vara tillförlitlig, SilQ Hotel på suk 19: http://www.tripadvis...ok-Bangkok.html Drygt 2000 THB via www.booking.com : Manhattan blir rankad 280 på samma sajt. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Kolla med Ruamchitt Travelodge 11/1 Soi 10, Sukhumvit Road, Bangkok 10110 Thailand 24-Hours Internet Reservation Hotline in Bangkok: Tel: (66-2) 677 6240 to 5; 679 7185 Fax: (66-2) 677 6246 to 7 Jag låg där två nätter innan jul helt okej till priset 1200bath Dom har familje rum. Jag har använt detta hotell 3 gånger sedan Kim informera om Hotellet på Gamla Thaitjejer! Du kan också ringa Stable Lodge Hotel på soi 8 Dom ligger på ca: 1500bath pigge01 Bodde på Ruamchitt travelodge i somras och skulle aldrig gjort det med min familj, knappt OK att bo där själv. Båda Ruamchitt hotellen känns mer som shorttime hotell (i och för sig bra till det ). Inte speciellt billigt heller. 1200 för billigaste och 1600 för dyrare rum, utan frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 7, 2010 Dela Inlagd Mars 7, 2010 Bodde på Ruamchitt travelodge i somras och skulle aldrig gjort det med min familj, knappt OK att bo där själv. Båda Ruamchitt hotellen känns mer som shorttime hotell (i och för sig bra till det ). Inte speciellt billigt heller. 1200 för billigaste och 1600 för dyrare rum, utan frukost. 5555! Kan du få det billigare utan att komma på denna standar med detta hyfsat läget. Mellan Nana och Soi cawboy är nästan alla Hotell shorttame. Hellre lite shorttame stuk än nerlusat av Araber! (soi 5) Man stannar inte i Bangkok mer än 1-3 nätter. I Thailand finnes många fina orter och stränder att vistas på. pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.