loy kratong Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Ingen risk herrB. att du behöver bjuda! Tjurarna från södra vätterändan har vad kråkorna från fjollträsk saknar. Nämligen stake! Jag har aldrig sett en kråka med nån vidare stake, men tjurar. Därför blir HÅÅVEE guldmedaljörer i år igen!! Hockey-token Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd April 18, 2010 Dela Inlagd April 18, 2010 Vissa klubbfanatiker blir så totalt humorbefriade att de inte kan ta eller förstå skämt/ironi om eller mot det lag som dem håller på. Mellanamerika har ju haft sitt fotbollskrig, vi kanske får vårt hockeykrig? Det har i alla fall börjat med minuspoäng! Puckade Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd April 19, 2010 Dela Inlagd April 19, 2010 Nu tar vi dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Djurgår´n, vi ger aldrig upp. Djurgår´n, vi ger aldrig upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Djurgården djurgården ajjjj va gott de va i går bara 6 sec kvar när vi visa vilka som bestämmer o nu 3-0 i början av 2:a står detta sig har vi 2 hemma sen glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 vad är det som händer. Spelar Djurgården skjortan av Hv. Kul är det och nästa hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Hv gjorde 1 mål nu men men va gör de nästan hemma va menar du me de till hör inte du fiende land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Va Fan mål igen va händer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 3-3 va fan händer så djävla kasst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 HV är bättre än Djurgården tyvär. men Dif är med ändå. Vi kämpar vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Aah, vad gött att se avgörande i sudden... Bor för all del i Göteborg nu, men uppväxt i och utanför Jönköping. Så det är väl ganska naturligt vart mitt hjärta lutar... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Aah, vad gött att se avgörande i sudden... Bor för all del i Göteborg nu, men uppväxt i och utanför Jönköping. Så det är väl ganska naturligt vart mitt hjärta lutar... Herr Chang har talat. Aha - "the worst of two worlds!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2010 Jahopp kära vänner, idag är dagen D, (igen) ska bli riktigt gott o mysigt o bevittna SM seger om nårra timmar... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Babaar väntar me spänning till avsläpp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 ELITSERIEN TOG JU SLUT FÖR TRE VECKOR SEN När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2010 Babaar väntar me spänning till avsläpp skål på dej Glimten...nu kör vi tror på 7 - 1 till Håååve CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Hoppas ni tar hem det Baabar redan idag. Gillar Janne Karlsson som coach och fattar inte vad V.F håller på med som inte gett honom fullt förtroende som headcoach istf ett så oprövat kort som Dahlén de senaste två säsongerna. Blir det inte idag så blir det på hemmais på måndag...eller i varje fall onsdag... Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2010 Hoppas ni tar hem det Baabar redan idag. Gillar Janne Karlsson som coach och fattar inte vad V.F håller på med som inte gett honom fullt förtroende som headcoach istf ett så oprövat kort som Dahlén de senaste två säsongerna. Blir det inte idag så blir det på hemmais på måndag...eller i varje fall onsdag... Gillade ju Kenta, men Janne e suverän.precis som Ni säger förbryllade det mej tidigare oxå att han inte var huvud tränare... Synd man inte bor i Jönköping längre. det lär koka rejält i stan om Hv vinner idag, men får la fira o hänga ut matchtröjan på kåken.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2010 Mållös eller inte.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2010 TRÅD LÅST CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 TRÅD LÅST I wish. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2010 I wish. skål påarej svetsarn CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Skål o grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2010 Skål o grattis. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Maj 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2010 Slog mej precis när segeryran lagt sej lite.att Vi får nöjet att krossa inte bara ett lag från Hufvudstaden i höst utan två.. heja Aik. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu