Jump to content
IGNORERAD

Känns gött me elitserien i år.....(igen)

Baabar

Recommended Posts

loy kratong

Ingen risk herrB. att du behöver bjuda! Tjurarna från södra vätterändan har vad kråkorna från fjollträsk saknar. Nämligen stake! Jag har aldrig sett en kråka med nån vidare stake, men tjurar.crazy.gif

Därför blir HÅÅVEE guldmedaljörer i år igen!!dance1.gif

Hockey-token Bobowhistle.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

• Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Baabar

33

• mr chaweng

14

• glimten66

8

• Welder

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

loy kratong

Vissa klubbfanatiker blir så totalt humorbefriade att de inte kan ta eller förstå skämt/ironi om eller mot det lag som dem håller på.1zgarz5.gif

Mellanamerika har ju haft sitt fotbollskrig, vi kanske får vårt hockeykrig?Untitled-1.gif

Det har i alla fall börjat med minuspoäng!

Puckade Bobolol.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

Djurgården djurgården

ajjjj va gott de va i går bara 6 sec kvar när vi visa vilka som bestämmer o nu 3-0 i början av 2:a står detta sig har vi 2 hemma sen

glimten66 :whistle:

Dela på andra sajter

John Khonken

vad är det som händer. Spelar Djurgården skjortan av Hv. Kul är det och nästa hemma.

Dela på andra sajter

Hv gjorde 1 mål nu men men va gör de :)

nästan hemma va menar du me de till hör inte du fiende land :):diablo:

Dela på andra sajter

John Khonken

HV är bättre än Djurgården tyvär. men Dif är med ändå. Vi kämpar vidare

Dela på andra sajter

Aah, vad gött att se avgörande i sudden...

Bor för all del i Göteborg nu, men uppväxt i och utanför Jönköping. Så det är väl ganska naturligt vart mitt hjärta lutar...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest wille

Aah, vad gött att se avgörande i sudden...

Bor för all del i Göteborg nu, men uppväxt i och utanför Jönköping. Så det är väl ganska naturligt vart mitt hjärta lutar...

Herr Chang har talat.

Aha - "the worst of two worlds!" ;)

Dela på andra sajter

Jahopp kära vänner, idag är dagen D, (igen) ska bli riktigt gott o mysigt o bevittna SM seger om nårra timmar...:drinks:

post-6489-127206490153_thumb.gif

:dance:

post-6489-127206490153_thumb.gif

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ELITSERIEN TOG JU SLUT FÖR TRE VECKOR SEN :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Babaar väntar me spänning till avsläpp :diablo:

skål på dej Glimten...nu kör vi :drinks:

tror på 7 - 1 till Håååve :crazy:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Hoppas ni tar hem det Baabar redan idag. Gillar Janne Karlsson som coach och fattar inte vad V.F håller på med som inte gett honom fullt förtroende som headcoach istf ett så oprövat kort som Dahlén de senaste två säsongerna. Blir det inte idag så blir det på hemmais på måndag...eller i varje fall :) onsdag...

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Hoppas ni tar hem det Baabar redan idag. Gillar Janne Karlsson som coach och fattar inte vad V.F håller på med som inte gett honom fullt förtroende som headcoach istf ett så oprövat kort som Dahlén de senaste två säsongerna. Blir det inte idag så blir det på hemmais på måndag...eller i varje fall :) onsdag...

Gillade ju Kenta, men Janne e suverän.precis som Ni säger förbryllade det mej tidigare oxå att han inte var huvud tränare...

Synd man inte bor i Jönköping längre. det lär koka rejält i stan om Hv vinner idag, men får la fira o hänga ut matchtröjan på kåken..:drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Slog mej precis när segeryran lagt sej lite.att Vi får nöjet att krossa inte bara ett lag från Hufvudstaden i höst utan två..:crazy:

heja Aik.:drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...