måne Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Om jag blundar med en chang framför mig så är jag 100% säker att den står kvar,en riktig changälskare släpper aldrig sin chang med näven Mvh Måne som älskar chang Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Om du läser mitt inlägg lite noggrannare så kanske du förstår att jag inte är osäker vad gäller fru Chang, ej heller om min mor och mina tre systrar. Jag skriver bara att jag inte kan vara 100% säker på något överhuvudtaget. Det är mer en livsfilosofi ej knutet till några speciella saker. Om jag till exempel blundar nu, kan jag då vara 100% säker på att Beer Chang burken fortfarande står på bordet framför mig? Dessa resonemang må ligga bortom din horisont, vad vet jag? Men för all del, kalla mig osäker om du vill. Herr Chang har talat. Kommer ihag nar jag gick pa gymnasiet och laste filosofie - da var samma resonemang lite nytt och spannande. Man kunde dra allt bortom rimlighetens granser och spinna det till absurdum. Ar du saker pa att du befinner dig i Thailand just nu HC eller ar det kanske sa att du endast hallucinerar kraftigt och egentligen befinner dig fastbunden i ett madrasserat rum fullproppad med lyckopiller nagonstans i vastra Sverige? Forresten, de konstiga ljuden du hor langt darborta i ditt undermedvetna ar nog bara BTT som ligger insparrad i rummet bredvid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Lilla Måne: Jag hoppas att Du älskar din fru/tjej mer än Chang? Hade du skrivit Leo, så hade jag förstått ;-) Kram från anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Store Anders,familjen kommer alltid först men changen är inte långt efter(på semestern) Mvh Måne som hoppas du kommer till Surinträffen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Tja, jag får väl på sätt och vis hålla med BTT här. Jag kan aldrig med 100% säkerhet veta huruvida fru Chang aldrig sysslat med prostitition i någon form. Jag finner det osannolikt, men vem vet... Herr Chang har talat. Det var alltså ovanstående citat mitt citat byggde på. Som jag läser det så är du inte säker på, dvs per definition osäker, om Fru Chang sysslat med prostitution. Jag frågade därfor om du även var osäker på din mor och syster, ingen forolämpning utan en i mitt tycke logisk foljdfråga. Ska man prata om säkerhet med ett 10-tal nollor efter decimalkommat, vilket du gor nu med din kvasifilosofiska Chang-liknelse, så är givetvis ingen säker på något. Du kan ju inte ens vara säker på att Mor Chang är din mor eller att Systrar Chang verkligen är dina systrar. Det kan ju faktiskt vara så att "The Truman Show" i själva verket är en adaption på ditt liv och att vi alla på forumet sitter oh skrattar åt att vi alla vet det du inte vet. Anledningen till att jag reagerade var dock att jag är tämligen säker på att du och jag, och formodligen några andra, hade en väldigt liknande diskussion for typ 1 år sedan då jag fick uppfattningen att du var av uppfattningen att i stort sett alla thailändskor skulle kunna ta steget och prostituera sig och att man därfor inte kunde vara säker på någons bakgrund. Av alla fordomar om thailändskor så är denna formodligen den som är mest felaktig och gor mest skada så det var därfor jag reagerade. Att tjejer/killar prostituerar sig pga desperat fattigdom är däremot en annan sak. Men, du kanske inte menade så utan bara ville filosofera om säkerhet i storsta allmänhet. Not. Jag är nog 99.999999999 säker på att min fru aldrig prostituerat sig men bara 99.9999999 säker på att min mor aldrig gjort det. Jag träffade min fru när hon var 20 och min mor såg jag inte forsta gången forräns hon var 26 och de forsta 5-10 åren var jag dessutom inte särskilt observant på eventuella riskbeteenden. Brorsan är jag nog fan inte ens 99% säker på, han är systemvetare och håller på Djurgården så han har ju redan där sålt sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Nästan alla Falanger har thai-tjej som tagit dom för pengar, men sån är inte min Tee-Rak. Ha! ha! U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Nästan alla Falanger har thai-tjej som tagit dom för pengar, men sån är inte min Tee-Rak. Ha! ha! U-C Nästan alla Falanger som blir blåsta av en thaitjej blir det därfor att de är korkade, men sån är inte jag. Ha! ha! Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Nästan alla Falanger som blir blåsta av en thaitjej blir det därfor att de är korkade, men sån är inte jag. Ha! ha! Atom Hur översätter man "Blåsta" till engelska i just detta fall? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Måste tyvär erkänna att jag har sålt mig. Det har funnits gånger då man inte har haft tillräkligt med pengar för att gå till bodegan. Då en snäll tjej har ringt och frågat om man skall med till bodegan, men man har sagt att man har inte råd. Det gör inget har dom då sagt jag bjuder dig, redan vet man att måste ställa upp på olika tjänster som av min natur säger imot att göra mot min själ. Men driften efter några öl på bodegan så har man gett med sig, så man infinner sig på bodegan där siter tjejen ifråga och väntar på en med ett leende på läpparna. Hon beställer vant in en öl direkt till en så att den står på bordet innan man har hunnit sätta sig, men sveper ölen lite försiktig för man vill ju inte visa sig billig. Man sitter och småpratar lite varpå hon beställer en öl till utan att fråga en, jaha då vet man nu kommer man att få jobba senare på kvällen. Och ops så sitter även den perfekt i magen då kommer nästa fråga vill du ha nåt annat en drink eller vill du ha en öl. Jaha hon är ute efter att fylla mig för att kunna utnyttja mig tänker jag, men då skall det inte bli billigt för jag är ju inte billig av mig. Så man tar väl in en wiskey, smuttar på den som en världsman man är. Och det försvinner väldigt fort varpå det kommer in en öl igen, det är då frågan kommer följer du mig hem på lite vin och mat. Ja ni vet ju att ska man vinna en man så är det via magen, ja det kan jag göra säger man Men man har den obehagliga skänslan av att hon kommer att utnyttja mig, som alla dom andra gångern man hinner knappt få av sig utekläderna förrän man ser på henne att hon vill innan maten. Hon går vant i i vardagsrummer och hämtar en flaska vin säger till mig att gå in till sovrummet, men lite motvilliga ben så går man mot sovrummet. Hon säger till mig att du kan börja medans hon tar på sig nåt lättare, jag går bort mot sängen förbi den mot skrivbordet. Och på skrivbordet står hennes jävla dator som hon har lyckats sabba igen för hundrade gången. Jag sätter mig och börjar fixa till den så att den fungerar igen, och än en gång har man sålt sig för lite alkohol. Men jag säger det att det är nog inte den sista gången, men som sagt så har jag sålt mig igen även fast det är mot min natur. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Bäste herr Atom! Om vi tänker oss en singelman som för första gången kommer till Bangkok. Han tar in på något hotel längs Sukhumwit Road eller i Banglampoo området. Så efter några dagars acklimatisering så tar han en taxi till Patpong. Han är lite osäker och trevande och vet inte om han ska våga sig in på någon bar. På samma gång känner han en lust efter att testa grejen. I alla fall han bestämmer sig för att äta några hamburgare på MC Donalds och får ögonkontakt med ett pat tjejer som till synes ser ut som helt normala familjeflickor. Dock med lite mer vågat uppträdande. Så han lyckas få kontakt och börjar prata med tjejerna. Han vet inget om sk freelancing och antar att tjejerna är vanliga tjejer som är ute efter att ha lite kul med en farang som ser hyfsat snygg ut. Så en av tjejerna vill efter ett tag följa med honom till hotellet och så sker och på morgonen är gubben nedkärad och det hela börjar efter ett tag likna ett vanligt förhållande. Tjejen berättar givetvis inte att hon är freelancare och att hon varit med många faranger tidigare. Allt löper på och så småningom blir de ett gift par och bosätter i Sverige. Guabben vet inte ett skit om hennes förflutna innan hon träffade honom och därför är hon och förblir en tjej i kategorin min tjej har aldrig varit prostituerad. En helt vanlig tjej som han träffade och flörtade med på MC Donalds en gång. Detta scenario är ganska vanligt när gubbarna träffar sina darlingar. Det är därför jag påstår att man aldrig med 100% säkerhet kan veta ifall damen gått med faranger tidigare. Har inget att göra med någon slags livsfilosofi. Det handlar om realitet om hur farangsingelgubbarna ofta träffar sina tjejer på semestern i Thailand. Du kan lika gärna byta ut MC Donalds mot ex städerskan på ditt hotell eller tjejen på Disco Duck i Pattaya. Som farang vet man inte ett skit om tjejernas förflutna. En av anledningarna är ju ochså att många thaitjejer med erfarenhet av farangbranchen inte ser ut som den klassiska horan i västerlandet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Hur översätter man "Blåsta" till engelska i just detta fall? Ja du GD, ibland är det en njutning att bli "blåst" BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Screwed kanske eller blowed Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Bäste herr Atom! Om vi tänker oss en singelman som för första gången kommer till Bangkok. Han tar in på något hotel längs Sukhumwit Road eller i Banglampoo området. Så efter några dagars acklimatisering så tar han en taxi till Patpong. Han är lite osäker och trevande och vet inte om han ska våga sig in på någon bar. På samma gång känner han en lust efter att testa grejen. I alla fall han bestämmer sig för att äta några hamburgare på MC Donalds och får ögonkontakt med ett pat tjejer som till synes ser ut som helt normala familjeflickor. Dock med lite mer vågat uppträdande. Så han lyckas få kontakt och börjar prata med tjejerna. Han vet inget om sk freelancing och antar att tjejerna är vanliga tjejer som är ute efter att ha lite kul med en farang som ser hyfsat snygg ut. Så en av tjejerna vill efter ett tag följa med honom till hotellet och så sker och på morgonen är gubben nedkärad och det hela börjar efter ett tag likna ett vanligt förhållande. Tjejen berättar givetvis inte att hon är freelancare och att hon varit med många faranger tidigare. Allt löper på och så småningom blir de ett gift par och bosätter i Sverige. Guabben vet inte ett skit om hennes förflutna innan hon träffade honom och därför är hon och förblir en tjej i kategorin min tjej har aldrig varit prostituerad. En helt vanlig tjej som han träffade och flörtade med på MC Donalds en gång. Detta scenario är ganska vanligt när gubbarna träffar sina darlingar. Det är därför jag påstår att man aldrig med 100% säkerhet kan veta ifall damen gått med faranger tidigare. Har inget att göra med någon slags livsfilosofi. Det handlar om realitet om hur farangsingelgubbarna ofta träffar sina tjejer på semestern i Thailand. Du kan lika gärna byta ut MC Donalds mot ex städerskan på ditt hotell eller tjejen på Disco Duck i Pattaya. Som farang vet man inte ett skit om tjejernas förflutna. En av anledningarna är ju ochså att många thaitjejer med erfarenhet av farangbranchen inte ser ut som den klassiska horan i västerlandet. BTT nja är man förste man på plan så kan man väl vara ganska säker på att kvällarna och helgerna tillbringats hemma hos mamma och pappa. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Och tjejerna vet inte ett skit om vad farangerna har gjort förut så då är det väl på lika villkor då.Allt frid och fröjd och inget att spekulera i eller...Lev lyckliga och fånga dagen.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Måne! Det förflutna spelar ingen roll när farangen och tjejen väl etablerat sig och gift sig med varandra. Däremot kan det ju vara viktigt vilken bakgrund tjejen har ifall man nu sitter i Sverige och tjejen finns i Thailand. Risken att bli blåst ökar givetvis om tjejen har ett förfutet som har inneburit kontakter med andra gubbar. I många fall så finns ju kontakterna kvar så länge tjejen är fågelfri. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Bäste herr Atom! Om vi tänker oss en singelman som för första gången kommer till Bangkok. Han tar in på något hotel längs Sukhumwit Road eller i Banglampoo området. Så efter några dagars acklimatisering så tar han en taxi till Patpong. Han är lite osäker och trevande och vet inte om han ska våga sig in på någon bar. På samma gång känner han en lust efter att testa grejen. I alla fall han bestämmer sig för att äta några hamburgare på MC Donalds och får ögonkontakt med ett pat tjejer som till synes ser ut som helt normala familjeflickor. Dock med lite mer vågat uppträdande. Så han lyckas få kontakt och börjar prata med tjejerna. Han vet inget om sk freelancing och antar att tjejerna är vanliga tjejer som är ute efter att ha lite kul med en farang som ser hyfsat snygg ut. Så en av tjejerna vill efter ett tag följa med honom till hotellet och så sker och på morgonen är gubben nedkärad och det hela börjar efter ett tag likna ett vanligt förhållande. Tjejen berättar givetvis inte att hon är freelancare och att hon varit med många faranger tidigare. Allt löper på och så småningom blir de ett gift par och bosätter i Sverige. Guabben vet inte ett skit om hennes förflutna innan hon träffade honom och därför är hon och förblir en tjej i kategorin min tjej har aldrig varit prostituerad. En helt vanlig tjej som han träffade och flörtade med på MC Donalds en gång. Detta scenario är ganska vanligt när gubbarna träffar sina darlingar. Det är därför jag påstår att man aldrig med 100% säkerhet kan veta ifall damen gått med faranger tidigare. Har inget att göra med någon slags livsfilosofi. Det handlar om realitet om hur farangsingelgubbarna ofta träffar sina tjejer på semestern i Thailand. Du kan lika gärna byta ut MC Donalds mot ex städerskan på ditt hotell eller tjejen på Disco Duck i Pattaya. Som farang vet man inte ett skit om tjejernas förflutna. En av anledningarna är ju ochså att många thaitjejer med erfarenhet av farangbranchen inte ser ut som den klassiska horan i västerlandet. BTT Jag ska forsoka bena ut dina forvirrade tankebanor... Tjejen i ditt exempel är frilansare och på morgonen efter deras forsta mote på hans hotell är snubben forälskad, jag antar därav att de haft sex eller mojligtvis en mycket erotisk version av yatzy. Jag trodde att tjejer/killar valde att vara frilansprostituerade for att tjäna bra med pengar men de som raggar på McDonalds gor det alltså gratis och dessutom under lång tid, kanske är där du ska häcka istället for på 7/11. Eller tog hon betalt men han trodde att det var en konsultavgift for att hon lärde honom säga Hello Sexyman på thailändska? Och efter denna forsta omtumlande natt så fortsätter han alltså att umgås med en frilansprostituerad tillräckligt länge for att vilja gifta sig, med en väldig framforhållning tar hon givetvis aldrig betalt. Han pratar inte med några av hennes kompisar eller familj och om han gor det så är det inget som får några varningsklockor att ringa. Han bjuder henne till Sverige på turistvisa samt åker ner och besoker henne i Thailand, inga misstankar. Och detta beteende är alltså enligt dig både "vanligt" och en "realitet" och som en farang kan man "inte veta ett skit om tjejernas forflutna". Visst finns det många både korkade och naiva män men det du beskriver är självfornekelse kombinerat med gigantisk dumhet och totalt ointresse av tjejens land och det är nog varken särskilt vanligt eller en realitet. Att sedan väldigt många thaitjejer i Sverige har en bakgrund som prostituerade är jag helt säker på men i over 99% av fallen är nog mannen fullt medveten om det och har inga problem med det, och det står ju honom givetvis helt fritt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Mja, varför måste forumisterna skryta om sina damer. Det skulle aldrig falla mig in att nämna att min fru faktiskt är raketforskare. Astronaut Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Herr Atom! Ifall en frilansande tjej upptäcker att hon faktiskt träffat en snäll farang som hon fattat vissa känslor för så brukar tjejen inte be direkt om pengar. Utan det kommer i små antydningar typ "I no have money too much" och I like you and if you good man and you like me you can help me with money" Där börjar det och sen rullar det på och efter ett tag är gubben så nedkärad att det blir helt naturligt för honom att pröjsa för allt. Mama och papa och övriga släktingar vet inget om tjejens förflutna med andra faranger utan hon har givetvis sagt att hon arbetar på fabrik eller som städerska eller något annat. Och jo det finns en hel del farangkillar som faktsikt är så naiva och verkligen tror på att de träffat en normal familjeflicka. Kommer man som 20 årig backpacker till Bangkok för första gången så vet man knappast så mycket om hur det funkar med vissa saker och ting. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Sa enligt manga galler devis "guilty until proven innocent" nar det galler thaitjejer. Ja, det ar verkligen ett mysterium att vissa grabbar sitter karlekskranka hemma i den unkna ungkarlslyan och forbittras over andra eventuella lycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Exactemente Bäste Bror, alla fruntimmer äro skökor. Barstollen Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Herr Atom! Ifall en frilansande tjej upptäcker att hon faktiskt träffat en snäll farang som hon fattat vissa känslor för så brukar tjejen inte be direkt om pengar. Utan det kommer i små antydningar typ "I no have money too much" och I like you and if you good man and you like me you can help me with money" Där börjar det och sen rullar det på och efter ett tag är gubben så nedkärad att det blir helt naturligt för honom att pröjsa för allt. Mama och papa och övriga släktingar vet inget om tjejens förflutna med andra faranger utan hon har givetvis sagt att hon arbetar på fabrik eller som städerska eller något annat. Och jo det finns en hel del farangkillar som faktsikt är så naiva och verkligen tror på att de träffat en normal familjeflicka. Kommer man som 20 årig backpacker till Bangkok för första gången så vet man knappast så mycket om hur det funkar med vissa saker och ting. BTT Det du skriver förekommer säkert i vissa fall och där grabben med stolthet berättar för kompisarna att han träffat en riktig pingla av en slump på en Macdonalds restaurant, och i andra fall fungerar det på ett helt annat sätt! Efter en vecka eller 2 så börjar man nog inse hur det hela är upplagt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu