GammalDansken Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Men Du är jä-ligt duktig på att använda ordet sanning om Dina floskler och kalla andra för indignerade lögnare. LÄtt att sitta och raljera bakom en dataskärm i anonymitet, just det är en vanlig trollsyssla. Jag tror Du sätter Dig själv i en svår situation OM du skulle visa Dig live, vilket jag starkt betvivlar. Vem gör inte det? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Vem gör inte det? Men tror du inte att Baa eller jag och många andra skulle stå för sina åsikter om vi träffades IRL? Till skillnad mot BTT som måste starta trådar och be om ursäkt till höger och vänster. Och komma med förklaringar att det inte är hans riktiga personlighet som skrivit här. Vi är väl alla vuxna människor som kan stå för vad vi skriver och inte gömma oss bakom ett alias? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Lappen! För tredje gången. Det är ju du som tolkat det som jag skriver som att jag menar att din fruga varit fd bartjej. Och du har tagit illa upp på grund av sättet du tolkat det jag skrivit. Därför ursäkten. Jag har INTE kallat din fruga för hora eller något annat nedsättande. Få nu in det i din knopp. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Nu får du ge din pajas Du har i inlägg efter inlägg skrivit..."erkänn...inget att skämmas över...du kan inte veta till 100%..allmänt känt att att studenter säljer sex..mm mm" Och det har varit i riktat mot mig i ett försök att röra upp känslor och att dina s.k.a fans ska stödja dig. Du kan slingra dig så mycket du vill men när flera medlemmar än mig har samma uppfattning om dina inlägg. Ett råd BTT.skaffa ett liv och lev inte på andras. För mig är det här ett avslutat kapitel och nu ska jag gå och äta Soki med min fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Men tror du inte att Baa eller jag och många andra skulle stå för sina åsikter om vi träffades IRL? Till skillnad mot BTT som måste starta trådar och be om ursäkt till höger och vänster. Och komma med förklaringar att det inte är hans riktiga personlighet som skrivit här. Vi är väl alla vuxna människor som kan stå för vad vi skriver och inte gömma oss bakom ett alias? Så "Lappen" är inte ett alias? BTT är nog en av dom som kommer närmast på att inte "gömma" sig bakom nånting. Ursäkten är väl om något ett exempel på det. Att brodern kanske skulle vinna på att gömma sig bättre är en annan diskussion Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Så "Lappen" är inte ett alias? BTT är nog en av dom som kommer närmast på att inte "gömma" sig bakom nånting. Ursäkten är väl om något ett exempel på det. Att brodern kanske skulle vinna på att gömma sig bättre är en annan diskussion En ursäkt lika ihålig som en ost, totalt respektlöst fiskande efter sympatier från anhängarna. Men visst, jag tycker att BTT är humoristisk i sina anekdoter om han bara gav f-n i sina fega antydningar och påhopp som han sedan inte vågar stå för, min personliga åsikt är att det börjar brännas, han har ju givit förhoppningar om att deltaga i en träff och skall till Pattis JoJo Finns ju de som tror på jultomten också. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Så "Lappen" är inte ett alias? BTT är nog en av dom som kommer närmast på att inte "gömma" sig bakom nånting. Ursäkten är väl om något ett exempel på det. Att brodern kanske skulle vinna på att gömma sig bättre är en annan diskussion Lappen är ett smeknamn som jag fått heta i snart 30år. Ett namn som jag kallas nästan i alla sammanhang. Om du vill kan du få mitt riktiga namn...Joakim Lundberg. Vill du ha min adress också? Jag har inget att dölja och jag vågar visa mig öppet. Jag citerar BTT än en gång. Men från och med nu ger jag dig löftet att aldrig mer göra mig lustig på dig eller din frus bekostnad. Bryter jag den igen, så må du hata och förakta mig för all framtid. Så hans ursäkter är inte värt ett skvatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pikelocator Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Lappen är ett smeknamn som jag fått heta i snart 30år. Ett namn som jag kallas nästan i alla sammanhang. Om du vill kan du få mitt riktiga namn...Joakim Lundberg. Vill du ha min adress också? Jag har inget att dölja och jag vågar visa mig öppet. Jag citerar BTT än en gång. Så hans ursäkter är inte värt ett skvatt. Hur i helskotta orkar ni ligga i med pajkastningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 (ändrad) BTT, om du än är en procent av det alias som du skriver under, så skulle jag om jag vore i dina kläder aldrig visa mig på en forumträff. Du är ett troll och du bara jävlas med folk här på forumet.. jag köper det, men jag tycker inte det är lika roligt längre.. det är som att veva samma spår på en skiva, det är bara upprepningar du kör med. För är du inte ett troll, så tycker jag synd om dig. För dom flesta skratta inte med dig utan dom skrattar åt dig.. vet inte om du förstår skillnaden? Iaf, jag tycker du ska vara kvar på MPR.. men du kan väl iaf försöka variera dig något. Ändrades Mars 14, 2010 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 BTT, om du än är en procent av det alias som du skriver under, så skulle jag om jag vore i dina kläder aldrig visa mig på en forumträff. Du är ett troll och du bara jävlas med folk här på forumet.. jag köper det, men jag tycker inte det är lika roligt längre.. det är som att veva samma spår på en skiva, det är bara upprepningar du kör med. För är du inte ett troll, så tycker jag synd om dig. För dom flesta skratta inte med dig utan dom skrattar åt dig.. vet inte om du förstår skillnaden? Iaf, jag tycker du ska vara kvar på MPR.. men du kan väl iaf försöka variera dig något. Hej där. Har du nåt bevis för att dom flesta skrattar åt BTT och inte med ? Jag har skrattat gott åt hans inlägg och ännu mera åt dom som tagit alla hans inlägg på blodigt allvar. Häromdan så cyklade jag förbi en Paintbollanläggning mellan Pattaya och Jomtien. Föreslår en match mellan BTT och Lappen vid första bästa tillfälle där vi övriga bettar och sen festar vi till ordentligt och glömmer allt groll Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Lappen! Jag har inte försökt göra mig lustig på din eller din frugas bekostnad. Det enda jag påstått är att man aldrig kan vara säker på sin respektives förflutna och bakgrund. Jag ser inget lustigt i ett sånt uttalande, ingen komik. Så är ju verkligheten. Jag kan inte heller tolka in några insinuationer om ev barförflutet i ett sånt påstående. Men det kan tydligen du. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 tjöta inte på Lappen nu btt du börjar likna fogden dra lite barhistorier sanna eller inte istället så man kan få sig ett skratt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Hej där. Har du nåt bevis för att dom flesta skrattar åt BTT och inte med ? Jag har skrattat gott åt hans inlägg och ännu mera åt dom som tagit alla hans inlägg på blodigt allvar. Häromdan så cyklade jag förbi en Paintbollanläggning mellan Pattaya och Jomtien. Föreslår en match mellan BTT och Lappen vid första bästa tillfälle där vi övriga bettar och sen festar vi till ordentligt och glömmer allt groll Fritz.. Finns inte en chans, han skulle garanterat skita på sig om det small för nära och då hinner han ju inte till sitt skyddsle. Det behövs inga bevis, det är väl klart att man skrattar åt BTT:s floskler och anekdoter, dock sker det alltför ofta att BTT drar till med det han kallar för "sanningar" och påstår att det finns de som inte tål att höra dessa utan raljerar om att säger man emot honom är det för att rädda eget skinn. Sånt skulle jag vilja höra honom säga till någon öga mot öga, men det lär aldrig ske, därför är han ett troll. Jag läser fortfarande med nöje BTT:s sagor om livet i Pattaya, det är roliga storys han kommer med, lät han det stanna därvid så tillhör han pajaseliten på MPR. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taxi1963 Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Tycker Lappen i viss mån får skylla sig skålv då det var han som gjorde det första otrevliga inlägget i denna "boxningsmatch" genom detta inlägg, vad jag sett så hade inte BTT gett sig på Lappen tidigare i detta ämne. Du kanske har skrattat men det betyder inte att resten av forumet är av samma åsikt som du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Tycker Lappen i viss mån får skylla sig skålv då det var han som gjorde det första otrevliga inlägget i denna "boxningsmatch" genom detta inlägg, vad jag sett så hade inte BTT gett sig på Lappen tidigare i detta ämne. Du är inte tillräckligt insatt i den här frågan är jag rädd. Det här har pågått i snart ett år från BTT´s sida så det har INTE startats med den här tråden. Om du kollar riktigt noga så är det en smilie i slutet av det jag skrev för att poängtera att det var ett skämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 tjöta inte på Lappen nu btt du börjar likna fogden dra lite barhistorier sanna eller inte istället så man kan få sig ett skratt Just det, kanske vi ska maila lite gammalt godis till honom så han har nåt att bita i Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Just det, kanske vi ska maila lite gammalt godis till honom så han har nåt att bita i Nej nej inte godis är du snäll...skicka mig lite Whiskey istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taxi1963 Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Jaha så det finns en gräns för hur många inlägg man måste komma över för att få konstatera det uppenbara? Konstatera det uppenbara, kan bara få detta till att du säger till BTT att han inte skrivit nåt läsvärt. Så du anser att du gör en insats eller berikar MPR? Jag säger varken eller men du har verkligen höga tankar om dig själv Du har aldrig tänkt på att det kanske fanns en anledning till dessa personer klagade på dina inlägg. Jag tycker inte att man ska döma en skribent bara för att han har få inlägg och som kommer med en åsikt som är kontroversiell. Vet att jag själv dömt medlemmar men jag har ändrat åsikt i det fallet för majoriteten har visat sig ha nått vettigt att komma med. Återigen en smiley vilket jag tycker mest känns som ett sätt att säga en sak men att alltid kunna gömma sig bakom denna om man får mothugg. Nej, du får nog skylla dig skälv om du får mothugg, när du går in i en tråd där BTT INTE skrivit NÅT om dig och skriver som du gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Hej där. Har du nåt bevis för att dom flesta skrattar åt BTT och inte med ? Jag har skrattat gott åt hans inlägg och ännu mera åt dom som tagit alla hans inlägg på blodigt allvar. Häromdan så cyklade jag förbi en Paintbollanläggning mellan Pattaya och Jomtien. Föreslår en match mellan BTT och Lappen vid första bästa tillfälle där vi övriga bettar och sen festar vi till ordentligt och glömmer allt groll Fritz.. Hej där! Jag tar definitivt inte hans inlägg på blodigt allvar. Men jag skrattar gott åt honom. Om du nu tycker att han är så rolig, så kan du ju göra honom sällskap utanför Seven eleven, ta bara med dig en stol och en kikare, så kan ni sitta där och spana och ljuga ikapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Taxi1963! Brukar vara så på MPR och även på gamla thaitjejer att så fort en tråd skapades där kritik mot broder slängs fram så dyker alltid samma belackare upp. Numera kallar de sig lappen, Baa och Wuthai. Behövs inga fler kommentarer än att dessa tre gentlemän kanske inte ska ta sig själva på så stort allvar utan coola ner lite och även njuta av livet ibland. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Hur i helskotta orkar ni ligga i med pajkastningen? LUNDBERG e ett Jävla trevligt efternamn .det heter ja osså . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Taxi1963! Brukar vara så på MPR och även på gamla thaitjejer att så fort en tråd skapades där kritik mot broder slängs fram så dyker alltid samma belackare upp. Numera kallar de sig lappen, Baa och Wuthai. Behövs inga fler kommentarer än att dessa tre gentlemän kanske inte ska ta sig själva på så stort allvar utan coola ner lite och även njuta av livet ibland. BTT Och heter han inte BTT så heter han IL och exakt samma sak händer. Det finns de som ser det som sin livsuppgift att förfölja dessa nick och därför med glädje är medlem i en eller bägge lynchmobbar Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 14, 2010 Dela Inlagd Mars 14, 2010 Det jag saknar i denna debatten är inte BTT eller Lappen. Jag saknar Farangen,han hade/har åsikter om det mesta, jag håller inte alltid med, Kom igen och ge dom en känga Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Är du osäker på om din mor och din syster prostituerat sig också? For mig är det helt ofattbart att man inte skulle veta om sin fru prostituerat sig eller inte. Man kan givetvis välja att tycka att det är OK men att säga att man är osäker är att påstå att mer eller mindre alla thaitjejer går och prostituerar sig när andan faller på. Om du läser mitt inlägg lite noggrannare så kanske du förstår att jag inte är osäker vad gäller fru Chang, ej heller om min mor och mina tre systrar. Jag skriver bara att jag inte kan vara 100% säker på något överhuvudtaget. Det är mer en livsfilosofi ej knutet till några speciella saker. Om jag till exempel blundar nu, kan jag då vara 100% säker på att Beer Chang burken fortfarande står på bordet framför mig? Dessa resonemang må ligga bortom din horisont, vad vet jag? Men för all del, kalla mig osäker om du vill. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 17, 2010 Dela Inlagd Mars 17, 2010 Om du läser mitt inlägg lite noggrannare så kanske du förstår att jag inte är osäker vad gäller fru Chang, ej heller om min mor och mina tre systrar. Jag skriver bara att jag inte kan vara 100% säker på något överhuvudtaget. Det är mer en livsfilosofi ej knutet till några speciella saker. Om jag till exempel blundar nu, kan jag då vara 100% säker på att Beer Chang burken fortfarande står på bordet framför mig? Dessa resonemang må ligga bortom din horisont, vad vet jag? Men för all del, kalla mig osäker om du vill. Herr Chang har talat. 1+1=2...kanske Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu