Jump to content
IGNORERAD

Dags att köpa bil. Hur och vad ska man köpa?


Posten Berit

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Posten Berit

    9

  • Tommy

    8

  • stjp8729

    7

  • Marlon

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hemsidan verkar inte uppdaterats sedan 2008 :(

Ajdå, kanske finns kvar som bil ändå!

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, bilen finns kvar. Har sett några stycken lite här och där. Och de har ju funnits i många år, så de lär väl inte ha försvunnit.

Men att kolla priserna på en annan sajt kan vara att rekommendera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla på Thairung http://www.thairung.co.th/trmodel.html där finns Adventure som i grunden är en IZUZU

Rebnel

Mycket intressant, tack för länken Rebnel :great: !

Är en Isuzu klädd som TR billig än som en Isuzu? Annars, varför välja en TR? Visst, finns ju skillnader mellan Isuzu och TR modellen. Men det känns ju lite märkligt med en bil som helt ogenerat har ett Isuzu-märke i fronten och ett TR-märke på bakluckan. Tog pengarna slut så att man inte hade råd att göra en egen front? Eller är TR så okänt att man faktiskt säljer på att det sitter ett Isuzu märke i fronten?

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket intressant, tack för länken Rebnel :great: !

Är en Isuzu klädd som TR billig än som en Isuzu? Annars, varför välja en TR? Visst, finns ju skillnader mellan Isuzu och TR modellen. Men det känns ju lite märkligt med en bil som helt ogenerat har ett Isuzu-märke i fronten och ett TR-märke på bakluckan. Tog pengarna slut så att man inte hade råd att göra en egen front? Eller är TR så okänt att man faktiskt säljer på att det sitter ett Isuzu märke i fronten?

/Marlon

Det verkar som att de gör (har gjort) sammansättning av både Chevrolet och Izuzu där de tagit motorerna från respektive men egen kaross.

Slog en signal till de men hon kunde inte så bra engelska.

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Kom inte thairungen till när endast pickisar sattes ihop i Thailand, de byggde då om dom och kunde bibehålla de förmånliga priserna.

Idag är ju både Pajero och Fortuner ett bättre alternativ.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Kom inte thairungen till när endast pickisar sattes ihop i Thailand, de byggde då om dom och kunde bibehålla de förmånliga priserna.

Idag är ju både Pajero och Fortuner ett bättre alternativ.

Puss

Erkki

Men dom har ju byggde ju BMW tidigare i Thailand.. Då måste dom ju vara bra, eller? ;)

Ha en bra dag!

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Har ingen aning om kvaliteten på thaitillverkade bilar, men en hel del andra kända märkessaker med hög kvalitet tillverkas i Thailand och säljs i väst. Det är inte ovanligt att samma fabriker använder samma maskiner, samma formar och samma sorts matrial, för att tillverka likadana extra, som de sedan säljer själva - utan och ibland med samma märken på. =Original, som inte märkesföretagen vet om :) (T ex kläder, sportutrustning...Jag har själv ett sådant tennisracket, men utan märket.) Så Thailand kan göra bra grejer :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...