Jump to content
IGNORERAD

Death metal Thread

Baabar

Recommended Posts

• Svar 231
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Baabar

119

• Wwax

47

• harley

6

• Bonken

6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai

Blev ett plus till i all bedrövelse! ;( Fan, Peter Steele har man ju skålat med.. såg ju T0N för ett gäng år sen i Lund. Vilken jävla stor kille med en skön röst han hade! Tråkigt att han har gått ur tiden. R.I.P Peter!

Tjåck dii, Bonken!

Dela på andra sajter

Kenneth4618

lite "punk" en gammal video med min älsta son som trummis

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Har säkert lagt in denna tidigare men "Lest we forget" började snurra i min just nu ganska överbelastade hjärna.

Ska åka till LOS imorgon och all skit med vulkaner, di röda och inte minst jobbet har tärt, då är lite metal botemedlet!

Dela på andra sajter

Har säkert lagt in denna tidigare men "Lest we forget" började snurra i min just nu ganska överbelastade hjärna.

Ska åka till LOS imorgon och all skit med vulkaner, di röda och inte minst jobbet har tärt, då är lite metal botemedlet!

ha en underbar tripp o se till o sprid lite "death" bland rödtröjorna så de blir på gott humör o inser att våld o anarkistiskt beteende gör sej bäst i musikens värld :crazy:

ha det göttttt :drinks:

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Tack ska du ha, rotade runt bland musik jag glömt och ramlade på denna och fick en förlösande skrattattack.

EDIT: Och denna.

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...