Jump to content
IGNORERAD

Thailovelinks seriös datingsida?


Andlar70

Recommended Posts

Varför går ni inte med www.tagged.com det är gratis och där kan ni söka brudar från hela världen vill ni bara ha från Los sätt Thailand ni kan även få område i Los samt ålder lycka till.

Där kan ni maila skicka comments chatta mm. och det är gratis.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Odin

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • Avregistrerad clion

    5

  • noBuzz

    4

Mest aktiva i denna tråd

Man är nog ganska naiv om man inte inser att den man pratar med på internet har många "järn i elden" samtidigt. Jag såg det lite som en tävling när jag höll på.

Bäste man vinner. :na:

Ett gott råd är att förkorta "chattandet" och åka över snarast, det är bara IRL man vet vad som funkar.

En av de första tjejerna jag pratade med under ca. ett år visade sig ha en Thaikille sen länge. Jag fick en ordentlig utskällning av honom när jag dök upp i Korat :-) ! Den tjejen är numer i Danmark med en dansk, jag undrar om han vet vad han gett sig in i :whistle:

Efter egen erfarenhet på TLL så märkte jag fort att om en tjej känner att du är seriös och värd att satsa på så droppar dom alla andra potentiella män och fokuserar enbart på dig.

Och helt rätt att inte dra ut på tiden om du skall åka eller inte. Ju snarare ju bättre.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Ansgar och Blanceflor?

Riktigt medeltida namn.

Ni arbetar möjligen inte på museum??

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå läste rätt.

och säger fortfarande att dom var inte intresserade av dig, Kanske ditt svar inte var tillfredsställande?

Bara kolla om dom loggat in efter det datum som du skicka mailet så har du ju svaret.

Hur jävla korkat svar var inte det då !

Så du menar att tjejerna skickar intresseförfrågan fast dom inte är intresserade

Inser du inte själv hur korkat dit svar är:suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur jävla korkat svar var inte det då !

Så du menar att tjejerna skickar intresseförfrågan fast dom inte är intresserade

Inser du inte själv hur korkat dit svar är:suicide:

Nej inte alls korkat, Men dom kanske tappa intresset av dina svar mail? Men det kanske du inte tänkte på?

Ändrades av Serath

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

De flesta normala människor på en kontaktsajt kollar ju bilder i första hand och skickar sina intressemail utifrån detta.

Att inte ha bild brukar liknas vid en blindate eller som att ha en påse över huvudet om man träffas in real life.

Nu tror jag väl att det skiljer en del på ex svenska tjejers och thaitjejers behov.

Svenskor kollar i första hand in om killen är attraktiv rent utseendemässigt,

medan thaitjejer kollar ekonomisk status och inte heller har samma krav på lika ålder som svenskor har.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla dateinasia.com den är gratis och lika "seriös" som TLL.

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Bäste Bror, di mest seriösa kontakterna får man om man publicerar sitt kontoutdrag i stället för sitt foto.

Utdragne Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...