Jump to content
IGNORERAD

Spårlöst, Magnus letar efter sin tvillingbror i Thailand.


Guest wUThai

Recommended Posts

Har precis sett programmet och är verkligen rörd. Helt fantastiskt att även brorsan bodde i Sverige. De var som någon sa tidigare verkligen helt olika personligheter. En sprallig, glad och uttåtriktad och en mer reserverad och tystlåten. Hade varit kul att få se ett "så gick det sen" program. T.ex. fann de varandra så pass att de fortsatte att umgås, åkte de tillsammans till Thailand och hälsade på sin biologiska familj.

Imponerad av Magnus kroppsbyggnad. Mååååååånga timmar på gym där.

Marlon

Jag kan informera dig om att de trivs jättebra ihop och umgås. Om de rest till Thailand tillsammans vet jag inte däremot. Skulle inte förvåna mig om de har planer.

Att de är olika till sättet kan vara att de växt upp i olika miljöer, låt vara att båda växt upp i Sverige. Jag har sex vänner som är tvillingar..dvs tre tvillingpar och de har varit och är oerhört tajta. Alla har varit oskiljaktiga och det har givetvis format dem.

Att separeras från sin tvillingbror utan att veta om det och att växa upp som ensam adopterad gör säkert att personligheterna ändras en del och med största sannolikhet skiljer sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    5

  • Marlon

    3

  • måne

    2

  • honken

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej Stefan,

Tack för infon. Kul att höra att de trivs ihop och umgås. Jo, man präglas ju av både arv och miljö.

Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit kul att få se ett "så gick det sen" program. T.ex. fann de varandra så pass att de fortsatte att umgås, åkte de tillsammans till Thailand och hälsade på sin biologiska familj.

Marlon

Inget "så gick det sen" program, men en efterchatt med Magnus finns på tv4s hemsida som förtäljer en del svar du undrar över.. :wai:

http://www.tv4.se/1.1481956/2010/02/01/las_hela_chatten_med_magnus_fran_sparlost

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt slut.

Men lite smått sjukt att resa till Thailand, börja sitt sökande och efter alla kännslor och vad mer som kommer in i bilden sen få resa hem till Svedala igen för att få träffa den man sökt.

Sen var hans bror sjukt lik deras mor också.

Nu lär de kunna bygga upp sitt brödraskap, kanske lite olika till stilen, ena normal, den andra muskel biff :)

Isåfall va det väl "muskelberget" som va normal, den andre verkade ju mer vara en mesigare kopia på Stig-Helmer.

Men det kan ju inte vara lätt med en kamera rätt i nyllet i en sån situation,det hade väl fått vem som helst att

bli lite introvert.

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske vara lite försiktig med anklagelser eftersom du med största sannolikhet inte har en aning om hur det ligger till.

Bättre att diskutera programmet...

Vet till 100% annars skulle jag inte nämnt det. Och snälla sluta spela polis :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå Göteborgare så hörde jag nyligen att Göteborgarna numera

har slutat upp med att kalla sina trätobröder stockholmarna för 08:or.

De kallar dem numera på 99:or!

Gissa varför?

- Stockholmarna är ju inte riktigt hundra!

Detta skamt har cirkulerat iaf dryga 10 ar nu och jag ar ganska saker pa att det kommer fran vara grotiga broder i syd. A andra sidan ar det inte sarskillt forvanande att Glenn & Co ar lite efter - hela stan borde K-markas med tanke pa alla hockeyfrillor och Cindy Lauper sprayluggar som knatar runt pa Avenyn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta skamt har cirkulerat iaf dryga 10 ar nu och jag ar ganska saker pa att det kommer fran vara grotiga broder i syd. A andra sidan ar det inte sarskillt forvanande att Glenn & Co ar lite efter - hela stan borde K-markas med tanke pa alla hockeyfrillor och Cindy Lauper sprayluggar som knatar runt pa Avenyn.

Wille, håll dig till hem och skola-frågor som du i alla fall har lite susning om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet till 100% annars skulle jag inte nämnt det. Och snälla sluta spela polis :)

Ok så du är bekant med honom?

Förtal fungerar som så att det har ingen betydelse om sanningshalt utan att man "hänger" ut en person. Det är det som jag tycker är olämpligt. Att du sedan tycker att jag är polis får vara upp till dig, jag skiter ärligt sagt i det. Jag ogillar bara skitsnacket och talar om det.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Detta skamt har cirkulerat iaf dryga 10 ar nu och jag ar ganska saker pa att det kommer fran vara grotiga broder i syd. A andra sidan ar det inte sarskillt forvanande att Glenn & Co ar lite efter - hela stan borde K-markas med tanke pa alla hockeyfrillor och Cindy Lauper sprayluggar som knatar runt pa Avenyn.

Wille, du är inte helt fel ute när du nämner Glenn & Co.

- Jag har också hört den där 99-vitsen under ett antal år,

och senast jag hörde vitsen var i fredags då jag var på Rondo med familjen och tittade på Magnus Ugglas Revy.

Mycket av revymaterialet har skrivits av Täby-Stockholmaren Johan Rheborg (killinggänget).

Den sk 99-vitsen framfördes på scenen av Ugglas homosexuelle buktalardocka,

som mycket riktigt hade döpts till göteborgs vanligaste namn "Glenn".

Det är ju fullt möjligt som du skriver att detta skämt har florerat under drygt 10 år,

men samtidigt är det lite tragiskt att det tog lika lång tid innan mannen från huvudstaden

förstod det roliga i skämtet. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Imponerad av Magnus kroppsbyggnad. Mååååååånga timmar på gym där.

Sådan kroppshydda får man efter måååååånga timmar på gym..sen är det ett stort plus om man stoppar i sig både det ena och andra också tex spicy som tam vilket man sköljer ner med en kall chang. :drinks:

bodybuildern Mekong

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...