Jump to content
IGNORERAD

tillhör du i kategorin blåst


Sopis

Recommended Posts

Initialt så måste man väl betala för att få med sig en bartjej,om det sen utvecklas till longstay och sen till ett mer seriöst förhållande så kan man väl ta att man fick betala en stund.Och om det är en "vanlig tjej"så förväntas man väl uppvakta damen i fråga en stund innan det om möjligt blir seriöst.Så hur man än gör så får man betala Mvh Måne

Låter som att du tycker alla tjejer mer eller mindre är horor med andra ord.

Tycker det är en väldigt stor skillnad. B)

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    20

  • broder tuk tuk

    10

  • conservator

    10

  • Sopis

    9

Mest aktiva i denna tråd

Initialt så måste man väl betala för att få med sig en bartjej,om det sen utvecklas till longstay och sen till ett mer seriöst förhållande så kan man väl ta att man fick betala en stund.Och om det är en "vanlig tjej"så förväntas man väl uppvakta damen i fråga en stund innan det om möjligt blir seriöst.Så hur man än gör så får man betala Mvh Måne

Hej Måne!

Pratar du om dig själv, eller? :na:

Jag har haft en hel del flickvänner som har bjudit mig på mer än vad jag har bjudit tillbaka. Det är faktist inte så ovanligt för andra män heller!

Hälsning

Svarten

Ändrades av svarten
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart jag pratar om mig själv,jag kan inte tala om vad andra tycker även om vissa här kan det :whistle: Har jag någon gång blivit bjuden av en dam så har jag glömt det.Hela samhället är ju uppbyggt på horeri så varför ska inte jag pröjsa??Man blir ju rockad varje dag :diablo: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Man hinner väl bara öppna korpluckorna på morgonen, så vet man att man blir pippad på ett eller annat sätt.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft en hel del flickvänner som har bjudit mig på mer än vad jag har bjudit tillbaka. Det är faktist inte så ovanligt för andra män heller!

Hälsning

Svarten

Har "haft" eftersom det var jag som gjorde slut! :dance1::lol::na:

Hehe Svarten, med tanke på ämnet som diskuteras i denna tråd så är det lite sol och vårar varning här :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart jag pratar om mig själv,jag kan inte tala om vad andra tycker även om vissa här kan det :whistle: Har jag någon gång blivit bjuden av en dam så har jag glömt det.Hela samhället är ju uppbyggt på horeri så varför ska inte jag pröjsa??Man blir ju rockad varje dag :diablo: Mvh Måne

aha nu hänger jag med på hur du menar, och det stämmer ju rätt bra.

Dock så kommenterade jag den där BTT:s inlägg för ni snackar inte om samma sak

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Usch vilken jobbig tråd att läsa... Speciellt för "oss" med relativt nya förhållanden. Visst finns det i bakhuvudet att risken finns att bli ordentligt uppskörtad, men som en del påpekar, den risken finns ju överallt i samhället. Jag försöker leva mitt liv efter tanken att den som inget satsar vinner inget heller. Iofs förlorar man inget heller, men utan insatser i någon form blir livet en ganska ointressant historia, IMHO... Jag ska inte komma med några generaliseringar eller procenter, men risken att bli lurad föreligger oavsett nationalitet och kön på ämnet för den heta lågan. Jag vet att jag kan bli skapligt blåst, och blir säkert så, på ett eller annat sätt. Men att förutsätta det är ju att diskvalificera både dig själv och alla andra. Vet du att du blir blåst, shame on you, kommer det med tiden fram att du blivit blåst, shame on him/her, ler du lyckligt och gör precis som önskat utan att du fattar varför, bli min kompis! :)

Livet är en lek, ett spel, ingenting är gratis, frågan är bara var din smärtgräns går, hur mycket får det kosta, vad ger det tillbaka... Jag satsar gärna ett par kilo kronor på min lilla prinsessa, går det vägen och allt blir som tänkt (Ja, visst, livet kommer ju gå upp och ner, men i det stora hela) så kan jag ta den kostnaden. Blir jag lurad/blåst får jag ta det då. Inte så att jag sitter hemma och fasar för det värsta, men tanken "måste" ju finnas där, att det finns oärligt uppsåt emellanåt. Alla är inte helt ärliga. Men jag väljer att tro på det goda. Ett exempel från igår, jag fick ett samtal från något ekonomiföretag, jag var exklusivt inbjuden till gratis lunch på finare lokal. Gratis... Smakade ett tag på det ordet medan försäljaren mässade på om skatter hit och avdrag dit. Slutklämmen var att jag skulle få se med egna ögon på hur mycket jag kunde tjäna på att anlita det företagets tjänster. När jag upplyste försäljaren om att jag redan har kompetent ekonomisk rådgivning gratis, eller snudd på (brorsan är ekonom och min revisor brukar komma med goda råd) så sa det klick i luren. Som synes, ingenting är gratis. Och kom nu inte med en massa låga svar som att andas eller sova eller sånt ;)

Likväl som jag är medveten om att möjligheten att få full pott på diverse olika spelformer är runt 1 på miljonen så satsar jag ändå någon hundring på olika spelformer varje vecka, likväl som jag nu satsat på en härlig thaiprinsessa. Jag vet att jag troligtvis inte kommer vinna något mer än kaffepengar på mitt spelande, och jag vet att mitt thaiäventyr kan sluta med katastrof, men jag är kanske lite för optimistisk, jag tror nämligen på att det går att vinna! Så fort du satsat, betalat på ett eller annat sätt, har du per automatik accepterat möjligheten till förlust. Att sitta här och ondgöra sig över förluster är månne ett sätt att ventilera, men knappast något konstruktivt. Inte för att vara elak eller så, men någon nämnde eget ansvar, något vi alla har för alla våra handlingar så länge vi är vid sunda vätskor. Att inte kunna se sina egna handlingar och sitt eget ansvar i situationen är mycket vanligt förekommande. Det är inte individens ansvar, det är samhällets, han/hon är barn till en alkis, mamma söp, pappan misshandlade osv är ursäkter som regelbundet brukas när personer misskött sig.

Nu känner jag att jag spårar ur en aning, men min poäng är att vi har alla ansvar för våra handlingar till fullo. Väljer man att leva i en "alternativ verklighet" rosaskimrande med huvudet i det blå så får man räkna med att man trillar illa emellanåt. I dagens samhälle kan det väl knappast undgå någon att det finns skrupelfria människor som gör vad som helst för pengar. Väljer man då att tro att det inte händer en själv så har man ju valt att inte ta eventuella konsekvenser av sina handlingar, strutsa, typ. Och sen komma och vara ledsen när det värsta hänt. Nej, jag vill nog lyfta fram mer eget ansvar.

Trist för dig sopis, but sometimes life's a bitch, and then you marry one...

(Vad ni kommer skratta åt mig och pika mig för detta inlägg när jag sitter där med skammens rodnad efter att min tirak visat sig vara värsta golddiggern!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man hinner väl bara öppna korpluckorna på morgonen, så vet man att man blir pippad på ett eller annat sätt.

Mvh

Nerike

Så sant som det va sagt. No money no honey. Have money get fucked big time.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Låter som att du tycker alla tjejer mer eller mindre är horor med andra ord."

Så sant!

Måne vet vad han pratar om.

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer vid de fall PUT erhålles genom oriktiga uppgifter, jag undrar i detta fall skulle man ju kunna tolka det som det var ett skeenförhållande enbart för att erhålla PUT därmed skulle ju grunderna för uppehållstillstånde på grund av familjeanknytning vara falsk!

Mvh

Magnus-Chumphae

Vem skulle starta en sådan utredning.

.

Glöm detta :great:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerike hade en djävla skön kommetar det stämmer ganska bra jag tyckte att Thailand var 60% bisnis (felstavad) första gången jag var nere men nu höjer jag ribban och säjer 80-90 procent och vet man om det så är det inga problem jag köper det det i allafall mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

thai-awe förhållande brukar hålla i 5-7 år tyvärr mvh

Aj Aj då! Då går man på övertid nu dåclapping.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj Aj då! Då går man på övertid nu dåclapping.gif

Ja, samma här. Har nätt och jämnt kommit över den så kallade sjuårsklådan ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

thai-awe förhållande brukar hålla i 5-7 år tyvärr mvh

Det beror väl på. Ibland är det nog skönt att det tar slut. Hur länge varar svensk-svenska förhållanden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge varar svensk-svenska förhållanden?

Tills man vaknar på morgonen och inser att käringen är i samma ålder som en själv. :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ajaj då är jag snart utfouldad,är inne på 17:de nu och fortfarade lika kär.Om jag är förvånad nähä,alla vill vill väl dejta en tiopoängare(jag) :dance: Mvh Måne som är både snygg och stark(nu)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne... Det är underbart med självinsikt... Puss på dej

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...