Jump to content
IGNORERAD

Bild på hus


Pa81

Recommended Posts

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    24

  • måne

    19

  • Avregistrerad clion

    17

  • Maitan

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Forden34

Här kommer några nya...

På övervåningen ser jag att du har panelen lodrätt, är det betongplank eller vad är det för panel? har du spikat dom kant i kant å om du har gjort det hur har du löst det om det regnar å ligger på å för att inte få det blött inomhus?? Tänkte på att det kan komma in vatten i skarvarna

Link to comment
Dela på andra sajter

På övervåningen ser jag att du har panelen lodrätt, är det betongplank eller vad är det för panel? har du spikat dom kant i kant å om du har gjort det hur har du löst det om det regnar å ligger på å för att inte få det blött inomhus?? Tänkte på att det kan komma in vatten i skarvarna

Forden det e betong plank o dom e skruvade så här o sen en omlott över skarvarna

post-5373-0-14455400-1333955574.jpg

post-5373-0-14455400-1333955574.jpg

Ändrades av glimten66
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Forden det e betong plank o dom e skruvade så här o sen en omlott över skarvarna

Dom ligger asså likadant som man lägger dom omlott om man lägger dom vågrätt om jag fattat rätt

Jag hade lite funderingar om man skulle lägga dom lodrätt men med 2 färger likadant man gör hemma när man sätter panel med lock, men det kanske inte går då dom kanske knäcks

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

I Sawang Dean Din ser det ut att bli mur runt kåken medans det i BKK inte är mur.

Frugan har både mur och galler i Korat. Vet inte vad det finns av värde att stjäla i det huset, men galler och mur ska man ha.

Kanske status???

Det ger en känsla av trygghet.
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det ger en känsla av trygghet.

Blir lite samma känsla som när man sitter inne på kåken. Skönt med lite trygghet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lite samma känsla som när man sitter inne på kåken. Skönt med lite trygghet.

Därinne kan du garanterat inte känna dig trygg :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lite samma känsla som när man sitter inne på kåken. Skönt med lite trygghet.

Bilder pa ditt Super Super hus vore kul...

Och bilder pa innsidan.av ditt Super Super hus...

om du har hus i Thailand???

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det härligt med en grogg/slappaveranda under tak, har 3 stycken

Här en bild på den mysigaste :drinks:

post-3485-083097600 1283254463_thumb.jpg

Det viste jag inte, då har vi ju två till som måste provas!!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bilder pa ditt Super Super hus vore kul...

Och bilder pa innsidan.av ditt Super Super hus...

om du har hus i Thailand???

Jag tror jag har lagt upp det tidigare. Dra upp din näsa ur thinnerburken så kanske minnet kommer tillbaka.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här kommer några nya...

Stiligt Glimten :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

här är vårat hus utanför soensam hoppas bli klart i oktober

Hus :ahh: Tycker det ser ut som ett palats .Stiligt :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag tror jag har lagt upp det tidigare. Dra upp din näsa ur thinnerburken så kanske minnet kommer tillbaka.

TROR det gör man i kyrkan

mvh öl sniffarn

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag tror jag har lagt upp det tidigare. Dra upp din näsa ur thinnerburken så kanske minnet kommer tillbaka.

Nåja, surmuppen ska få sig bilder. Två får du och inga mer då får du sätta in stålar på konto för utfört arbete.

Här har vi huset. idi*tisk mur är på gång. Detta var väl kanske för tre år sedan.

post-3653-0-69841200-1352744632_thumb.jp

"Uteserveringen" där är det fint att sitta och dricka någon öl eller två. Tvåkomponentslim och tinner är förbjudet att intas där.

Denna bilden kanske är 1år eller 2år gammal. Betongträdgård som ni kan se på bilderna.

post-3653-0-77899000-1352744789_thumb.jp

post-3653-0-69841200-1352744632_thumb.jp

post-3653-0-77899000-1352744789_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

TROR det gör man i kyrkan

mvh öl sniffarn

Därför har jag ordnat bilder till L200 igen. Då kanske man slipper gnäll fram till januari, när han återigen har glömt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Därför har jag ordnat bilder till L200 igen. Då kanske man slipper gnäll fram till januari, när han återigen har glömt det.

Jag då :y2: Jag har glömt till nästa vecka så det är lungt ???:fool::15:

ds du får pma om du inte vill visa almänheten :eyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag då :y2: Jag har glömt till nästa vecka så det är lungt ???:fool::15:

ds du får pma om du inte vill visa almänheten :eyes:

Inga problem med att visa, förstår bara inte varför man ska behöva det. Gräva i album och dra skriva inlägg som att man skulle få betalt för det.

Eller det får man ju P3 har ökat min lön

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag har lagt upp det tidigare. Dra upp din näsa ur thinnerburken så kanske minnet kommer tillbaka.

Ja.Bilder vore kul fran insidan..

Men som vanligt ar du lika jakla dryg..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nåja, surmuppen ska få sig bilder. Två får du och inga mer då får du sätta in stålar på konto för utfört arbete.

Här har vi huset. idi*tisk mur är på gång. Detta var väl kanske för tre år sedan.

post-3653-0-69841200-1352744632_thumb.jp

"Uteserveringen" där är det fint att sitta och dricka någon öl eller två. Tvåkomponentslim och tinner är förbjudet att intas där.

Denna bilden kanske är 1år eller 2år gammal. Betongträdgård som ni kan se på bilderna.

post-3653-0-77899000-1352744789_thumb.jp

Fan va gott de e å skrolla i bland :17:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja.Bilder vore kul fran insidan..

Men som vanligt ar du lika jakla dryg..

Nja dryg vete bövelen

Gäller å lirka med 37 åringen :ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Inga problem med att visa, förstår bara inte varför man ska behöva det. Gräva i album och dra skriva inlägg som att man skulle få betalt för det.

Eller det får man ju P3 har ökat min lön

Är du inte stollt över hyddan

Görfin :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...