Drivern Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Lektion 1:1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Underbart! Han tränar på putten ser jag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2010 Lektion 1:2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2010 Såja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Jäklar va han tar i där HC! kan nog bli den nya Parnevik tror jag... men va e de där vita som låg kvar på plastgräset? Nä, jag skall vara snäll... tycker de e sketkul att Herr o Fru Chang ger sig in i detta och dessutom bjuder på sig själva.. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Hej, HC spelar från fel håll. Hadde han spelat från höger hadde han träffat den vita, eller hur Lameo. Hoppas att du mår bra Lameo, hoppas att få träffa dig snart. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Optiksmuts?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Hej, HC spelar från fel håll. Hadde han spelat från höger hadde han träffat den vita, eller hur Lameo. Hoppas att du mår bra Lameo, hoppas att få träffa dig snart. MVH Sakaeo HC en bandyklubba är inte helt fel?? MVH Swampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 såg kalt ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Jäklar va han tar i där HC! kan nog bli den nya Parnevik tror jag... men va e de där vita som låg kvar på plastgräset? Haha, det är förstås så att jag lagt upp flera bollar. Det är liksom lite svårt att träffa alla på en gång Ja Clion, det var lite kyligt. Men det fanns infravärme. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Haha, det är förstås så att jag lagt upp flera bollar. Det är liksom lite svårt att träffa alla på en gång Ja Clion, det var lite kyligt. Men det fanns infravärme. Herr Chang har talat. Bollen ligger kvar "du får låna min gamla bandyklubba" om du vill HC?? MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Bollen ligger kvar "du får låna min gamla bandyklubba" om du vill HC?? MVH Svampen HC, Kongo24 kan nog fixa en innebandyklubba hos nån granne manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 ok... inget vi inte kan fixa i värmen säger frun. Kanske kolla greppet ,,,, Snart i värmen. och nästan grannar. ban mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 HC, Kongo24 kan nog fixa en innebandyklubba hos nån granne Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Inga problem jag har en med extra stort blad Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Inga problem jag har en med extra stort blad Gött mos! glöm inte syrgasen bara! Sen måste jag ge coach Drivern en eloge för sitt engagemang i att få Herr Chang till o bli en golfspelare också! Men jag tror att det är en liten baktanke faktiskt, han vågar nog inte gå omkring ensam med dom sexiga caddisarna som springer omkring på gräsplättarna i Thailand! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2010 Dela Inlagd Januari 16, 2010 Gött mos! glöm inte syrgasen bara! Sen måste jag ge coach Drivern en eloge för sitt engagemang i att få Herr Chang till o bli en golfspelare också! Men jag tror att det är en liten baktanke faktiskt, han vågar nog inte gå omkring ensam med dom sexiga caddisarna som springer omkring på gräsplättarna i Thailand! Moderat bandy va fan ä dä? Skattebetalare på 2 road Lamai det är riktigt tungt folk din lilla puttis!!!! Mvh Swampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2010 Gött mos! glöm inte syrgasen bara! Sen måste jag ge coach Drivern en eloge för sitt engagemang i att få Herr Chang till o bli en golfspelare också! Men jag tror att det är en liten baktanke faktiskt, han vågar nog inte gå omkring ensam med dom sexiga caddisarna som springer omkring på gräsplättarna i Thailand! He,He, baktanken är att golfrundan bara skall ta 4 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 du får jobba på "greppet" changen...håller du som kortet visar så kommer det ta långtid till hcp 36 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2010 Hej, detta var de första slagen.Pron som höll i kursen var en trevlig,lugn och pedagogisk man så han fixar nog till H C:s och damernas swing vad det lider.Vi skall köra med egenträning under kommande vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Livet är som en golfboll. Först en massa hårda slag och sedan hamnar man i ett hål i marken. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 (ändrad) Upprörande att kreti & pleti nu skall ut på golfklubbar då de verkar sakna vett och etikett. Inte ens den mest elementära dresscode verkar de kunna följa, lämpligen klär man sig på följande vis: Arne Mulligan Arne Mulligan Ändrades Januari 17, 2010 av ban99arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Bra initiativ Herr Chang Men vilken pro är det som lär dig ? Du har ju omvänt grepp !!! Iallafall på första bilden Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2010 Dags igen att greppa klubban,egenträning kl 18 idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Dags igen att greppa klubban,egenträning kl 18 idag Jag är redo! Men fru Chang bangar tyvärr ur pga VIP-kund 18.30. Hon ska träna senare säger hon... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu