UglyFarang Inlagd Igår kl. 22:00 Dela Inlagd Igår kl. 22:00 Kanske fel forumdel, tänkte först göra en omröstning men inte idag. Har någon varit så berusad att sängen börjar rotera när ni stänger ögonen för att sova? Har ni då provat att sätta en fot i golvet för att stoppa snurrandet? Hjälpte det? Jag blev rejält dragen igår och fick använda ovanstående för att kunna sova och när jag nämnde detta idag på morgonen vid frukost så blev jag starkt ifrågasatt av en del i sällskapet, inte fan kan det bara vara jag som har råkat ut för detta? Senast så var det nog mins 15 år sedan. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan Helikopterfylla....det har man ju haft i ungdomen... Christian 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan Även om det är länge sedan nu så har det hänt att man inte minns hur man kom i säng och skulle då sängen ha snurrat så är även det minnet bortblåst. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd 2 timmar sedan Trådstartare Dela Inlagd 2 timmar sedan 14 timmar sedan, skrev kungchristian: Helikopterfylla....det har man ju haft i ungdomen... Christian Helikopterfylla var något nytt för mej som jag inte har hört tidigare. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 14 minuter sedan Dela Inlagd 14 minuter sedan 2 hours ago, UglyFarang said: Helikopterfylla var något nytt för mej som jag inte har hört tidigare. Dominika Peczynski har sett denna typ av berusning några gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu