Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Nicholas, det finns väldigt gott om bränsle för den som har cash. Exet ringede dock och jag sa åt hene, nej tack. Blodigel. You came to me looking sad And said we couldn’t go on You told me I was “too good” for you You pretended everything was fine Said there was no one else Just wanted time alone, no complications But no matter what you say, I won’t believe it Even if you swore on something sacred I know what kind of person you are 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 jag gick vidare från A till B: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 4 Trådstartare Dela Inlagd April 4 1 timme sedan, skrev Sako: Nicholas, det finns väldigt gott om bränsle för den som har cash. Exet ringede dock och jag sa åt hene, nej tack. Blodigel. You came to me looking sad And said we couldn’t go on You told me I was “too good” for you You pretended everything was fine Said there was no one else Just wanted time alone, no complications But no matter what you say, I won’t believe it Even if you swore on something sacred I know what kind of person you are Ja nu är ju deras glada dagar slut. Dom kanske har ett stort lager, då tjänar/tjänade dom en slant. Men bedrägeriet är/var på stor skala. 85 miljoner liter försvann spårlöst från ett rafenaderi. Priset åker upp men subventionen i absoluta tal är nog typ densamma eller mer än när diesel låg under 30B. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 55 thb snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Förutsåg tyvärr detta och satte en hävstång på oil, så rent teotetisyisiskt har jag 19,9 miljoner på kontot. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Säljer när börsen öppnar, det stämmer ju. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Känns bra att kunna dra sig tiilbka nere på Koh Chang med 21 mille minst. Eller? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 För dig Nicholas: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 6 Trådstartare Dela Inlagd April 6 Uppfinningsrikedomen är stor. Dom 57 miljonerna liter hade inte ens nåt land. Dom lastades om redan till havs. https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/3231703/missing-57-million-litres-of-fuel-offloaded-at-sea Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu