Nicholas Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Hur ligger det till, ni som är Thailand. Finns diesel att tanka? Bensin behöver bara kärringar, så det behöver vi inte diskutera 😀 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan inga problem i Lampang och Phrae 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Hur ligger det till, ni som är Thailand. Finns diesel att tanka? Bensin behöver bara kärringar, så det behöver vi inte diskutera 😀 Jag ser inga problem i Surin heller. Ser inga köer, priserna samma som tidigare, men det ska väl ändras runt den 15 Mars. Men så är jag numera bara kärring också. 😄 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan Diesel är till bönder så det har jag dålig koll på men raketbränsle till mopparna finns i alla fall än så länge. Ca 30 Baht litern. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 3 timmar sedan Trådstartare Dela Inlagd 3 timmar sedan 6 timmar sedan, skrev Surin P3: Jag ser inga problem i Surin heller. Ser inga köer, priserna samma som tidigare, men det ska väl ändras runt den 15 Mars. Men så är jag numera bara kärring också. 😄 vad händer den 15:de mars ? Jag undrar eftersom jag kommer med barnbarn och ska semestra i början av April , och vill ju inte stå utan soppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan 1 timme sedan, skrev Nicholas: vad händer den 15:de mars ? Jag undrar eftersom jag kommer med barnbarn och ska semestra i början av April , och vill ju inte stå utan soppa. Staten har pratat om att hålla priserna låsta till den 15 mars. Sen får vi se... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 30 minuter sedan Trådstartare Dela Inlagd 30 minuter sedan (ändrad) 1 timme sedan, skrev Surin P3: Staten har pratat om att hålla priserna låsta till den 15 mars. Sen får vi se... priserna får gärna gå upp, så dieseln blir kvar till mig. höj tills folk slutar hamstra. prislåsningen verkar bara gälla på vissa mackar, typ PTT ? Ändrades 29 minuter sedan av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu