BanFang Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Nu i denna tiden får vi det Oranga kuväret. Vad har ni för PPM fonder? Är ni aktiva i valen som man kan göra? Själv har jag varit aktiv sedan Covid tiden med mina fonder och det är jag glad över. Lägger väl en timme eller så på helgen för det. För pensionen närmar sig. Även som pensionär kan man fortfarande påverka sin PPM. Och därmed utbetalning. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan (ändrad) 1 timme sedan, skrev BanFang: Nu i denna tiden får vi det Oranga kuväret. Vad har ni för PPM fonder? Är ni aktiva i valen som man kan göra? Själv har jag varit aktiv sedan Covid tiden med mina fonder och det är jag glad över. Lägger väl en timme eller så på helgen för det. För pensionen närmar sig. Även som pensionär kan man fortfarande påverka sin PPM. Och därmed utbetalning. Jag har AP7 såfa så nej jag är inte aktiv. Men fonden har ju presterat rätt bra och ofta slagit genomsnittet som jag förstått det. Dock lite dåligt år 2025 p.g.a. amerikanska fallande aktier enligt Google. Ändrades 9 timmar sedan av Mankan 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu