soi covboy Inlagd Onsdag kl 00:45 Dela Inlagd Onsdag kl 00:45 Vi gjöt betongplatta till garageuppfarten för cirka 15 år sedan.den är fortfarande hel. nu skulle jag vilja sätta upp klinkers på uppfarten. Funkar det ?? Eller är det bättre att måla med någon slags betong färg ?? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Onsdag kl 04:12 Dela Inlagd Onsdag kl 04:12 Jag har provat en massa olika golvfärger, men ingen har riktigt varit bra eller hållt särskilt länge. Jag skulle lägga klinker om det andra valet är att måla. Lite anti-halk klinkers funkar ok. De är ändå lite hala vid störtregn, men ganska ok om du har bra skor. Gamla flipflops är inte att rekommendera. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Onsdag kl 14:10 Dela Inlagd Onsdag kl 14:10 9 timmar sedan, skrev Surin P3: Jag har provat en massa olika golvfärger, men ingen har riktigt varit bra eller hållt särskilt länge. Jag skulle lägga klinker om det andra valet är att måla. Lite anti-halk klinkers funkar ok. De är ändå lite hala vid störtregn, men ganska ok om du har bra skor. Gamla flipflops är inte att rekommendera. vi har anti-halk-klinker i köket, det är strävt som satan, för strävt skulle jag säga. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu