Nicholas Inlagd Mars 24 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24 Dela Inlagd Mars 24 On 2026-03-22 at 16:55, skrev Nicholas: Göteborg fick komma med på Europa spel. Får man tacka bajen för, lämpligtvis genom att bjuda en bajare på en öl. Jag har bjudit åtskilliga Bajjare på öl under de åren jag varit med på MPR och de har alla varit trevliga❤️......... Kanske mest för att de vill ha gratis öl🤣🤣........ On 2026-03-23 at 07:08, skrev Peolito: Din lista är fel. NEJ🤣🤣!!!!! Inte enligt min nuvarande åsikt men jag kanske får på käften fram emot hösten men det problemet hanterar jag då med diverse undanflykter😍 😉....... Håller dock tummarna för att jag får rätt🤞🤩😁........ 3 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24 Dela Inlagd Mars 24 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Efter vårens upptakt med Svenska Cupen, så känns Mjällby oerhört starka i år igen...... På ett sätt är det inget jag önskar för Blåvitts del men för Malmös del hoppas jag de får ett avbrott från segersviten i Allsvenskan under många år och inser att de måste göra ett omtag....... Pengar betyder inte allt och det såg man på Blåvitt från senare delen av 90-talet och framöver när de hade den bästa ekonomin i Sverige men kollapsade med vansinniga värvningar🤬........ 2 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 25 Dela Inlagd Mars 25 18 timmar sedan, skrev Nicholas: så deprimerande Brajen som mästare. Tror inte det, Besara går sönder och då åker dom ur :-) Forza Dif. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 4 Trådstartare Dela Inlagd April 4 Hammarby-Mjällby 3-0 48' Mååååååål! Abraham gör hattrick! Ännu en gång får han assisten från Besara och ännu en gång rullar han in bollen i mål. Vilken start han och hela Bajen står för. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 1 timme sedan, skrev Nicholas: Hammarby-Mjällby 3-0 48' Mååååååål! Abraham gör hattrick! Ännu en gång får han assisten från Besara och ännu en gång rullar han in bollen i mål. Vilken start han och hela Bajen står för. Så mycket luft efter en premiärmatch, 24-1 så stor är skillnaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 I morgon blir det drygt 80 mil i bil för att se 90 minuter fotboll. Kom igen VSK! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5 Trådstartare Dela Inlagd April 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 42 minuter sedan, skrev Nicholas: 2 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 On 2026-04-04 at 16:51, skrev Nicholas: Hammarby-Mjällby 3-0 48' Mååååååål! Abraham gör hattrick! Ännu en gång får han assisten från Besara och ännu en gång rullar han in bollen i mål. Vilken start han och hela Bajen står för. Såg matchen och jäklar va bra Abraham var.....🙏 2 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5 Trådstartare Dela Inlagd April 5 Öis är starka, efter 16års frånvaro är dom taggade. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Öis är starka, efter 16års frånvaro är dom taggade. ÖIS gjorde en bra start mot Malmö 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 Härligt att VSK hämtade hem tre pinnar i Kalmar. Full pott och hållen nolla. Nu tar vi Elfsborg hemma på lördag av bara farten. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 On 2026-04-05 at 12:27, skrev Benriach: Detta borde Mjällby ha vunnit om inte domarn felaktigt gett Bajen mållös. Att domarn inte ser hands där undrar man ju om han är köpt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 2 timmar sedan, skrev Peolito: Detta borde Mjällby ha vunnit om inte domarn felaktigt gett Bajen mållös. Att domarn inte ser hands där undrar man ju om han är köpt. 555, men offsideregeln gäller tydligen inte... 1 2 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 7 Dela Inlagd April 7 https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/erkanner-domarmiss-mellan-gais-och-djurgarden/ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 7 Trådstartare Dela Inlagd April 7 1 timme sedan, skrev 65Selander: https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/erkanner-domarmiss-mellan-gais-och-djurgarden/ Eftersom klubbarna inte vill ha VAR så tycker jag både klubbarna och fansen ska knipa käft och aldrig gnälla mer på en domare. Dom har valt. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan Peolito, som väntat Malmö rules!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu