Nicholas Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Lovande. https://www.svt.se/sport/fotboll/pontus-janssons-harda-ord-till-mff-tunn-linje-att-vandra-pa Mot nedflyttning. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 4 timmar sedan, skrev Nicholas: Lovande. https://www.svt.se/sport/fotboll/pontus-janssons-harda-ord-till-mff-tunn-linje-att-vandra-pa Mot nedflyttning. MFFs förfall började ifjol, 6 år till sedan vänder det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 9 timmar sedan, skrev Peolito: MFFs förfall började ifjol, 6 år till sedan vänder det. Du är säkert helt medveten om att dippen endast var ettårig, guldet kommer med största sannolikhet hamna där det hör hemma redan i år. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 14 timmar sedan, skrev Nicholas: Lovande. https://www.svt.se/sport/fotboll/pontus-janssons-harda-ord-till-mff-tunn-linje-att-vandra-pa Mot nedflyttning. Det är väl snarare en fullständig succé att mittfältet mot Röda Stjärnan består av 17, 18, 20 och 22 åringar Det är ju faktiskt så att Malmö har sveriges bästa ungdomsakademi, vi är helt enkelt bäst på att producera de bästa unga spelarna inte bara bäst på att vinna allsvenskan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Lördag kl 14:52 Trådstartare Dela Inlagd Lördag kl 14:52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Lördag kl 17:18 Trådstartare Dela Inlagd Lördag kl 17:18 För Malmös del innebär uttåget att man missar Europaspel. Helt underbart. Inga pengar där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Lördag kl 21:27 Dela Inlagd Lördag kl 21:27 4 timmar sedan, skrev Nicholas: För Malmös del innebär uttåget att man missar Europaspel. Helt underbart. Inga pengar där. Tror mitt Malmö får spela Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Söndag kl 21:38 Trådstartare Dela Inlagd Söndag kl 21:38 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Söndag kl 21:42 Dela Inlagd Söndag kl 21:42 On 2026-03-14 at 18:18, skrev Nicholas: För Malmös del innebär uttåget att man missar Europaspel. Helt underbart. Inga pengar där. 2 minuter sedan, skrev Nicholas: Så skadeglädje är din enda glädjekälla? Förutom billig diesel alltså... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Söndag kl 21:49 Trådstartare Dela Inlagd Söndag kl 21:49 On 2026-03-14 at 22:27, skrev 65Selander: Tror mitt Malmö får spela Möjligen Göteborg om Mjällby / Hammarby/ Gais vinner cupen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan On 2026-03-14 at 15:52, skrev Nicholas: Nu torskade DIF ORÄTTFÄRDIGT mot Bajen men det glädjer mig att MFF är inne på sitt andra olycksår av 7 som jag förutspått :-) Robert Olsen har blivit ett såll och resten synkar inte alls. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan Det känns som att Mjällby redan har vunnit Allsvenskan. De ser oerhört starka ut även i år. 2 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 18 timmar sedan Trådstartare Dela Inlagd 18 timmar sedan 2 timmar sedan, skrev Peolito: Nu torskade DIF ORÄTTFÄRDIGT mot Bajen men det glädjer mig att MFF är inne på sitt andra olycksår av 7 som jag förutspått 🙂 Robert Olsen har blivit ett såll och resten synkar inte alls. Olsen är en stor tillgång för Hammarbys väg till Guldet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan 3 timmar sedan, skrev Peolito: Nu torskade DIF ORÄTTFÄRDIGT mot Bajen 555, Grin-difff... 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu