Nicholas Inlagd Onsdag kl 15:15 Dela Inlagd Onsdag kl 15:15 Det här blir inte kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Onsdag kl 15:23 Dela Inlagd Onsdag kl 15:23 7 minuter sedan, skrev Nicholas: Det här blir inte kul. Jag hörde någon ”säkerhetsexpert” som trodde att sökhistorik kommer användas som utpressning inte bara mot de som faktiskt haft ett konto utan även mot andra. Rena falsarier alltså, men när drevet går spelar det ingen roll, man är rökt oavsett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Onsdag kl 15:26 Dela Inlagd Onsdag kl 15:26 Har någon varit inne och nallat användaruppgifter? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Onsdag kl 15:32 Dela Inlagd Onsdag kl 15:32 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Har någon varit inne och nallat användaruppgifter? Japp, användarinfo inkl email adresser och sökhistorik för betalande medlemmar 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Onsdag kl 15:34 Dela Inlagd Onsdag kl 15:34 Precis nyss, skrev Marlon: Japp, användarinfo inkl email adresser och sökhistorik för betalande medlemmar Det låter lite kul, jag tror att det är nog att det är fler än vad man kan tro som är kunder där. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Onsdag kl 15:42 Dela Inlagd Onsdag kl 15:42 6 minuter sedan, skrev UglyFarang: Det låter lite kul, jag tror att det är nog att det är fler än vad man kan tro som är kunder där. Japp, samt att man nu kan klistra en sökhistorik på vem som helst, även någon som inte har ett konto. Hur ska man kunna motbevisa det liksom. Så säger som @Nicholas, detta blir inte kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Onsdag kl 18:24 Dela Inlagd Onsdag kl 18:24 2 timmar sedan, skrev Marlon: Japp, samt att man nu kan klistra en sökhistorik på vem som helst, även någon som inte har ett konto. Hur ska man kunna motbevisa det liksom. Så säger som @Nicholas, detta blir inte kul Varför skulle någon vilja klistra sökhistorik på normala människor? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Onsdag kl 18:40 Dela Inlagd Onsdag kl 18:40 15 minuter sedan, skrev UglyFarang: Varför skulle någon vilja klistra sökhistorik på normala människor? Kan ju vara inflytelserika/rika personer man vill utpressa 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Onsdag kl 19:25 Dela Inlagd Onsdag kl 19:25 44 minuter sedan, skrev Marlon: Kan ju vara inflytelserika/rika personer man vill utpressa Jo, det kan jag tänka mej men i första inlägget så verkade Nicholas vara lite orolig. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Torsdag kl 12:14 Dela Inlagd Torsdag kl 12:14 20 timmar sedan, skrev Marlon: Japp, användarinfo inkl email adresser och sökhistorik för betalande medlemmar Tur man är för snål för att betala... 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Torsdag kl 12:40 Dela Inlagd Torsdag kl 12:40 20 timmar sedan, skrev Marlon: Japp, samt att man nu kan klistra en sökhistorik på vem som helst, även någon som inte har ett konto. Hur ska man kunna motbevisa det liksom. Så säger som @Nicholas, detta blir inte kul Jag fick ett hotbrev förra månaden,fick en vecka på mig att betala 6000sek,skrattade mig harmynt åt detta enär mina besök på porrsidor är obefintliga.I min ungdom var jag ett stort fan av fibban och Lektyr och en och annan porrtidnig men numera,NÄ,varsegod att lägga ut min vackra lekamen,den lär nog inte väcka varmare känslor hos det täckta könet 🤣 4 7 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Torsdag kl 13:51 Dela Inlagd Torsdag kl 13:51 18 timmar sedan, skrev UglyFarang: Jo, det kan jag tänka mej men i första inlägget så verkade Nicholas vara lite orolig. Utan att veta så tror jag han menade rent generellt, att det kan bli tufft för de som blir uthängda och var det jag också menade. För att titta på snusk är ju det värsta man kan göra i vissa kretsar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Torsdag kl 14:41 Trådstartare Dela Inlagd Torsdag kl 14:41 48 minuter sedan, skrev Marlon: Utan att veta så tror jag han menade rent generellt, att det kan bli tufft för de som blir uthängda och var det jag också menade. För att titta på snusk är ju det värsta man kan göra i vissa kretsar Min tjänst som nästa säkerhetssamordnare hänger löst. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Torsdag kl 17:58 Dela Inlagd Torsdag kl 17:58 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Min tjänst som nästa säkerhetssamordnare hänger löst. Jag har hört att man måste ha en viss läggning för att bli aktuell där. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu