Jump to content
IGNORERAD

bristen på verktyg i normala thailändska affärer

Nicholas

Recommended Posts

UglyFarang
2 timmar sedan, skrev biker:

Jag handlar fortfarande mycket av Harald Nyborg. Tyvärr är det ju nu bara onlinehandel.

Ibland kan det kännas bättre att "känna" på prylarna.

Snabba leveranser och en mycket seriös kundtjänst.

mvh

biker

Jag handlar helst genom lokala butiker även om det kan kosta någon krona extra, vissa saker måste jag tyvärr beställa på nätet.

• Ge karma 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Ska det vara kvalitetsgrejer är det online som är enklast tex Lazada finns en del.

Personligen har jag mest tagit med från Sverige egentligen för att jag har så mycket av hylsor/blocknycklar/bits. Även tagit med några Makita batterimaskiner det är sånt som är bra att ha.

Dela på andra sajter

Jag är så lyckligt lottad att jag åker till Thailand och njuter av livet och skiter i allt vad verktyg heter. Ta inte det här för allvarligt nu, ni får köpa era verktyg.

• Skål 1
  • Bullseye 3
  • Haha 4
Dela på andra sajter

On 2026-01-21 at 07:54, skrev MickeN:

Jag är så lyckligt lottad att jag åker till Thailand och njuter av livet och skiter i allt vad verktyg heter. Ta inte det här för allvarligt nu, ni får köpa era verktyg.

Jag använder verktyg för att i möjligaste mån slippa anlita thailändska "kvalitetsyrkesmän"

• Ge karma 1
  • Bullseye 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

Jag använder mitt verktyg alltmer sällan. Var kan jag köpa nytt :-)

• Haha 6
Dela på andra sajter

Nineteen68

20260124_170931.jpg.d9d2e968eed3d37ab67c7359c4de79a2.jpg

Slog till på denna 😀 Har väl inga större krav/förhoppningar. Kör Makita i Sverige - men den är helt ok, hittills...🙏 Enkelt hobby jobb.

• Ge karma 3

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...