vindici Inlagd November 21 Dela Inlagd November 21 Finns det glögg i Pattaya? Isåfall vart kan man köpa det, helst en hel flaska, annars en mugg från baren får duga. Vad säger ni grabbar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biran Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 Du får göra egen glögg. Enkelt recept från ICA köket. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 11 timmar sedan, skrev vindici: Finns det glögg i Pattaya? Isåfall vart kan man köpa det, helst en hel flaska, annars en mugg från baren får duga. Vad säger ni grabbar? Har du kollat i butiken på Bryghuset i Jomtien? Dom har ju en hel del varor från Skandinavien, vet dock inte om dom har glögg. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd November 22 Trådstartare Dela Inlagd November 22 3 hours ago, Mickey1969 said: Har du kollat i butiken på Bryghuset i Jomtien? Dom har ju en hel del varor från Skandinavien, vet dock inte om dom har glögg. Jag är inte där än, men om någon ha vägarna förbi vore bra att veta innan man ska ta sig hela vägen till Jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 (ändrad) Kolla med Göran i Ban Peh. Ett stopp på väg till Koh Samet kanske https://www.olearyssbd.com/sv-SE (Göran skulle sälja men jag vet inte hur det gått) Ändrades November 22 av p125 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd November 22 Trådstartare Dela Inlagd November 22 Finns hos Göran tydligen, tack för tipset. Dessutom har han även OP Anderson 🤤 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 23 Dela Inlagd November 23 19 timmar sedan, skrev vindici: Jag är inte där än, men om någon ha vägarna förbi vore bra att veta innan man ska ta sig hela vägen till Jomtien Ska du ner denna Jul eller Julen 2026? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 23 Dela Inlagd November 23 19 timmar sedan, skrev vindici: Finns hos Göran tydligen, tack för tipset. Dessutom har han även OP Anderson 🤤 Han har väl fritt levererat till Pattaya på fredagar. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd November 23 Trådstartare Dela Inlagd November 23 6 hours ago, Tomas H said: Ska du ner denna Jul eller Julen 2026? Denna Jul, är där även på nyårsafton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 23 Dela Inlagd November 23 1 timme sedan, skrev vindici: Denna Jul, är där även på nyårsafton. Bra, mitt tips är att ta med Glögg hemifrån. Ta med så det räcker både till jul och nyårsafton. Då skulle du kunna testa någon av hårdrocks barerna också! När flyger du ner? Bor du på Harrys eller ZIP? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 23 Dela Inlagd November 23 (ändrad) Går ju oxå att köpa glöggkryddor i påse ,tillsätt vin. Ändrades November 23 av berlitz 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd November 23 Trådstartare Dela Inlagd November 23 2 hours ago, Tomas H said: Bra, mitt tips är att ta med Glögg hemifrån. Ta med så det räcker både till jul och nyårsafton. Då skulle du kunna testa någon av hårdrocks barerna också! När flyger du ner? Bor du på Harrys eller ZIP? Jag ska ändå ta med lite hemifrån, men om det går undvika att ta med flaskor i Check In väska, vill jag helst göra det. Jag tänker att jag ska ta med mina "lyxglögg" till restaurangen, betala uppkorkning och be de att fixa till sällskapet. Vill inte skriva mer detaljer offentligt, då vet jag inte vem som läser... Kan diskutera via DMs isåfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd November 24 Dela Inlagd November 24 (ändrad) On 2025-11-23 at 08:44, skrev berlitz: Han har väl fritt levererat till Pattaya på fredagar. Var i stan levererar han? Det är väl inte till dörren? @vindicifår meddela var an får leveransen. Ändrades November 24 av p125 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd November 24 Trådstartare Dela Inlagd November 24 1 hour ago, p125 said: får meddela var an får leveransen. Jag kommer be om leverans till min hotell, får se hur det går till exakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 25 Dela Inlagd November 25 13 timmar sedan, skrev vindici: Jag kommer be om leverans till min hotell, får se hur det går till exakt Mycket bra val! Vad har du beställt från Olerys i Ban Phe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd November 25 Trådstartare Dela Inlagd November 25 28 minutes ago, Tomas H said: Mycket bra val! Vad har du beställt från Olerys i Ban Phe? La inte beställning än, men kommer ta in 2x glögg och 2x OP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 25 Dela Inlagd November 25 8 minuter sedan, skrev vindici: La inte beställning än, men kommer ta in 2x glögg och 2x OP Helt rätt om du inte har möjlighet att ta med det hemifrån! Han har också väldigt bra julskinkor! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd November 28 Dela Inlagd November 28 (ändrad) Inte glögg men nyröktböckling! https://www.facebook.com/olearys.s.b.d/posts/pfbid0UioteDxQGBRfKyRFxQGgipQf6gkRGsnLH6MF7VqVggH9sxj5UaCj47KmbrzyLfQel Ändrades November 28 av p125 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu