Raggarn Inlagd November 20 Dela Inlagd November 20 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 20 Dela Inlagd November 20 Är det någon som vet varför det blev inställt? //mrco 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 20 Dela Inlagd November 20 1 timme sedan, skrev mrco: Är det någon som vet varför det blev inställt? //mrco snökaos? Enis 1 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd November 21 Trådstartare Dela Inlagd November 21 Tydligen något med navigationsutrustningen. Ny del från BKK landade i morse. Ny tid TG 961D 11.00 idag fredag. Synd om folket igår. De blev Pushed Back när beskedet kom. Bättre lycka till idag. Trevvlig helg 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 21 Dela Inlagd November 21 3 timmar sedan, skrev Raggarn: Tydligen något med navigationsutrustningen. Ny del från BKK landade i morse. Ny tid TG 961D 11.00 idag fredag. Synd om folket igår. De blev Pushed Back när beskedet kom. Bättre lycka till idag. Trevvlig helg En natt på Hotel, Middagen betald, Frukost betald och 6 600 kr på Bankkontot. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 21 Dela Inlagd November 21 3 minuter sedan, skrev Tomas H: En natt på Hotel, Middagen betald, Frukost betald och 6 600 kr på Bankkontot. I bästa fall ja... 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 21 Dela Inlagd November 21 6 timmar sedan, skrev 65Selander: I bästa fall ja... Har du blivit nekad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LoveYa Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 (ändrad) Flighten lördag 22/11 försenad till 19.40. Ändrades November 22 av LoveYa 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 16 minuter sedan, skrev LoveYa: Flighten lördag 22/11 försenad till 19.40. Beräknad avgång 11.00 från Suvarnabhumi. Har bekanta som ska med den flighten och det blev en natt på hotell 1 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 2 timmar sedan, skrev Dempa: Beräknad avgång 11.00 från Suvarnabhumi. Har bekanta som ska med den flighten och det blev en natt på hotell De blev dock utan 600 EUR. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 22 Dela Inlagd November 22 Tg961 ankommer 1735 idag.🛬🛬🛬 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 24 Dela Inlagd November 24 (ändrad) On 2025-11-21 at 18:07, skrev Tomas H: Har du blivit nekad? Fick kämpa 1 år innan de gav med sig [Edelweiss] satt fast i Zürich 24h mot Domikanska. Var en trevlig kväll i Zürich iaf Ändrades November 24 av 65Selander 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 24 Dela Inlagd November 24 5 timmar sedan, skrev 65Selander: Fick kämpa 1 år innan de gav med sig [Edelweiss] satt fast i Zürich 24h mot Domikanska. Var en trevlig kväll i Zürich iaf Orkar man inte kämpa själv så finns det agenter. Men trägen vinner, du fick dina 600 EURO och allt betalt ett dygn. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 24 Dela Inlagd November 24 2 timmar sedan, skrev Tomas H: Orkar man inte kämpa själv så finns det agenter. Men trägen vinner, du fick dina 600 EURO och allt betalt ett dygn. De som hjälpte mig tog lite cash för tjafset med Edelweiss men fick betalt utav Swiss för hotellet och utlägget på kvällen i själva Zürich. Reste Business så jag hade inga utlägg på själva flygplatsen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 25 Dela Inlagd November 25 16 timmar sedan, skrev 65Selander: De som hjälpte mig tog lite cash för tjafset med Edelweiss men fick betalt utav Swiss för hotellet och utlägget på kvällen i själva Zürich. Reste Business så jag hade inga utlägg på själva flygplatsen. Ja använde du någon som hjälpt dig så slapp du kämpa själv i alla fall. Ett knep kan vara att först försöka själv och om de inte ger med sig och betalar ut skicka till en agent i andra steget. De brukar ta ca 30%. Kostar inget om man inte får nåt. Jag har alltid kört mina ärenden själv och det har funkat bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 25 Dela Inlagd November 25 1 timme sedan, skrev Tomas H: Ja använde du någon som hjälpt dig så slapp du kämpa själv i alla fall. Ett knep kan vara att först försöka själv och om de inte ger med sig och betalar ut skicka till en agent i andra steget. De brukar ta ca 30%. Kostar inget om man inte får nåt. Jag har alltid kört mina ärenden själv och det har funkat bra. Här stötte man på patrull. Edelweiss bråkade.(Enda problemet jag har haft med dom, grym service i Business), chansade året efter igen med samma bolag. Bra priser från Sthlm med Swiss-Zürich, Zürich-Punta Cana (ca 16800 förra året) Airhelp gav upp Hi Rolf Patrik, After carefully checking your data, our team realised that it's not going to be possible for us to claim compensation for your Edelweiss Air flight to Punta Cana. We’re really sorry it’s turned out this way. Hittade ny på nätet med samma namn men på Svenska 🙂, båda baserad i Berlin men med olika vekställande och adresser om jag har läst rätt) Hej Rolf Vi skriver till dig med den glädjande nyheten att du nu kan kalla dig rättssaksvinnare!👩⚖️ Din sak är vunnen och härifrån kan flera saker hända: 1. Flygbolaget betalar enligt domen, och vi överför din del av kravet till dig. Observera att det kan ta flera veckor innan vi får betalning från flygbolaget, så det kan dröja innan pengarna är slutligen på ditt konto. 2. Flygbolaget överklagar domen. 3. Flygbolaget betalar inte, och vi måste gå vidare med tvångsindrivning. Det kan innebära att det tar flera månader innan rättsprocessen är avslutad. Om flygbolaget av misstag överför betalningen direkt till dig kan vi inte kontrollera om det är korrekt, vilket kan leda till onödiga utgifter. Håll därför koll på ditt konto de kommande 3-4 veckorna och meddela oss omedelbart om du får betalningen och det exakta datumet för mottagandet. Vi kommer att kontakta dig så snart vi har ny information. KOM IHÅG! Du kan se status på din sak via Mitt Flyghjälp -portalen. Brydde mig inte så mycket om att vinna eftersom jag bommade endast en dag i Punta cana samt trevlig kväll i Zürich men hade ju 3v kvar att förbättra hudcansern, men rätt skall vara rätt. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd November 25 Dela Inlagd November 25 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Här stötte man på patrull. Edelweiss bråkade.(Enda problemet jag har haft med dom, grym service i Business), chansade året efter igen med samma bolag. Bra priser från Sthlm med Swiss-Zürich, Zürich-Punta Cana (ca 16800 förra året) Airhelp gav upp Hi Rolf Patrik, After carefully checking your data, our team realised that it's not going to be possible for us to claim compensation for your Edelweiss Air flight to Punta Cana. We’re really sorry it’s turned out this way. Hittade ny på nätet med samma namn men på Svenska 🙂, båda baserad i Berlin men med olika vekställande och adresser om jag har läst rätt) Hej Rolf Vi skriver till dig med den glädjande nyheten att du nu kan kalla dig rättssaksvinnare!👩⚖️ Din sak är vunnen och härifrån kan flera saker hända: 1. Flygbolaget betalar enligt domen, och vi överför din del av kravet till dig. Observera att det kan ta flera veckor innan vi får betalning från flygbolaget, så det kan dröja innan pengarna är slutligen på ditt konto. 2. Flygbolaget överklagar domen. 3. Flygbolaget betalar inte, och vi måste gå vidare med tvångsindrivning. Det kan innebära att det tar flera månader innan rättsprocessen är avslutad. Om flygbolaget av misstag överför betalningen direkt till dig kan vi inte kontrollera om det är korrekt, vilket kan leda till onödiga utgifter. Håll därför koll på ditt konto de kommande 3-4 veckorna och meddela oss omedelbart om du får betalningen och det exakta datumet för mottagandet. Vi kommer att kontakta dig så snart vi har ny information. KOM IHÅG! Du kan se status på din sak via Mitt Flyghjälp -portalen. Brydde mig inte så mycket om att vinna eftersom jag bommade endast en dag i Punta cana samt trevlig kväll i Zürich men hade ju 3v kvar att förbättra hudcansern, men rätt skall vara rätt. Det är nog många som väljer att inte gå vidare eftersom de hört att det är så svårt och förhoppningsvis får de pengarna. Är man osäker ta hjälp annars kör själv! Det kostar inga pengar och kan bara ge utdelning. Jag gratulerar alla på TG961 som under några flighter nu kan se fram mot skööööna stålar att spendera i Thailand! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 25 Dela Inlagd November 25 Swiss nekade mig ersättning en gång. Skickade då in en anmälan till ARN och därefter betalade Swiss 😂 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu