soi covboy Inlagd November 16 Dela Inlagd November 16 Tänkte åka upp till Buriram direkt och ser att airasia har ett flyg som går klockan 16. Jag åker med Qatar och landar runt 12 tiden.är det lätt att byta flyg på suvvan?? Hur gör man med resväskan??? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ampa69 Inlagd November 16 Dela Inlagd November 16 20 minuter sedan, skrev soi covboy: Tänkte åka upp till Buriram direkt och ser att airasia har ett flyg som går klockan 16. Jag åker med Qatar och landar runt 12 tiden.är det lätt att byta flyg på suvvan?? Hur gör man med resväskan??? Du får väl hämta väskan på bandet och dra omkring med den en stund innan du kan checka in den på nästa flyg. Så har jag fått gjort när jag har flygit upp till Khon Kaen. Fått fördriva tiden lite innan jag kunnat checka in väska till inrikesflyget. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd November 16 Dela Inlagd November 16 Mors. Tror AA-flyget till Buriram går från Don Muang. DMK. Buss/taxi dit. Du bör hinna. Good Luck 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 16 Dela Inlagd November 16 Du kan nog checka in väskan direkt med dom tiderna. Men det är ju som påpekats viktigt att du befinner dig på rätt flygplats. 4 timmar, inga problem. Tar ca 1 timme mellan flygplatserna, du måste visa giltig biljett för att komma på bussen, så ha den utskriven. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 17 Trådstartare Dela Inlagd November 17 13 timmar sedan, skrev Raggarn: Mors. Tror AA-flyget till Buriram går från Don Muang. DMK. Buss/taxi dit. Du bör hinna. Good Luck Airasia flyger vissa dagar ifrån suvvan det är någorlunda nytt.annars tar jag alltid bussen till Dm😀 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 17 Trådstartare Dela Inlagd November 17 13 timmar sedan, skrev Nicholas: Du kan nog checka in väskan direkt med dom tiderna. Men det är ju som påpekats viktigt att du befinner dig på rätt flygplats. 4 timmar, inga problem. Tar ca 1 timme mellan flygplatserna, du måste visa giltig biljett för att komma på bussen, så ha den utskriven. Dom flyger ifrån suvvan den dag jag kommer till bkk. annars tar jag alltid bussen till Dm 😀. likadant om jag är i jomtien.och ska hem till Buriram.140 bath med bussen till suvvan sen gratis bussens tillbaka Dm perfekt 😀 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu