vindici Inlagd Torsdag kl 15:17 Dela Inlagd Torsdag kl 15:17 Hej Ha läst på lite på forum, och många tipsa om Harrys och Akvavit. Jag ska ta med hela familjen till Pattaya jul och nyår. Vilken av de två julbord (eller annat) kan ni rekommendera utifrån följande? Vi har med barn/ungdomar i sällskap, då ska det inte vara för många "sällskapstjejer" som kan göra bort mig i själva restaurangen, att det finns barer annat i närheten med sällskapstjejer är oundviklig, då ta jag inte hänsyn till de Vi prioriterar kvalité över pris Vi bor centralt och då utesluta jag till exempel OLearys Rayong som är för långt bort Finns det underhållning till ex. Cabaret är det extra intressant Tack i förhand för tips och kommentar 🙏 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan On 2025-10-30 at 16:17, skrev vindici: Hej Ha läst på lite på forum, och många tipsa om Harrys och Akvavit. Jag ska ta med hela familjen till Pattaya jul och nyår. Vilken av de två julbord (eller annat) kan ni rekommendera utifrån följande? Vi har med barn/ungdomar i sällskap, då ska det inte vara för många "sällskapstjejer" som kan göra bort mig i själva restaurangen, att det finns barer annat i närheten med sällskapstjejer är oundviklig, då ta jag inte hänsyn till de Vi prioriterar kvalité över pris Vi bor centralt och då utesluta jag till exempel OLearys Rayong som är för långt bort Finns det underhållning till ex. Cabaret är det extra intressant Tack i förhand för tips och kommentar 🙏 Nu brukar jag tillbringa mina jular uppe i norra Thailand och anländer inte Pattaya förrän strax efter nyår så det var ett tag sedan jag åt någon julmat i Pattaya. Vad det gäller mat kvalitén så är jag dock ganska övertyga om att den är bättre på Akvavit. Förmodligen så gäller det också att boka sittning i tid om ni är ett gäng. Vad jag vet finns inga anställda "sällskapsdamer" på Harrys eller Akvavit. Det brukar väl sitta ett par frilansare på Harrrys ibland men inga som jag har upplevt varit speciellt påstridiga. 4 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd 13 timmar sedan Trådstartare Dela Inlagd 13 timmar sedan 9 hours ago, Mankan said: Vad det gäller mat kvalitén så är jag dock ganska övertyga om att den är bättre på Akvavit. Tack för dina synpunkter, låter som det kommer blir Akvavit 😅 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Eller så kan ni bege er till Jomtien Complex efter middagen en promenad på 500 meter där finns det iallafall 2 cabereter av hyfsad standard. De heter M2M och The Venue Cabaret. Och du slipper till 100% på klistriga damer. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu