Jump to content
IGNORERAD

Stegras plågsamma död

Nicholas

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Wangthong:

Är det bästa de kan göra, att vänta på bättre tider så är det ganska uppenbart vilka idioter som ska gå på det!

Lill-Mållgan får åka upp med kontanter efter valet för att rädda vad som räddas kan

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Marlon:

Lill-Mållgan får åka upp med kontanter efter valet för att rädda vad som räddas kan

Är det det bästa de har att hoppas på så går det som det går. 

Det går utför nu.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Problemet med Stegra och liknande är inte att de i stort går med förlust, utan att det som tjänar på dessa projekt fortsatt kommer att tjäna på den och notan kommer att hamna hos alla er som betalar skatt i Sverige.

Detta är inte bara den svenska modellen för korruption, men den nyttjas hårt i Sverige. Och det enda sättet att få slut på det är att sluta rösta för denna korruption eller blodig revolution.

Båda är lika troliga alternativ.

• Ge karma 7
  • Bullseye 1
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Surin P3:

Problemet med Stegra och liknande är inte att de i stort går med förlust, utan att det som tjänar på dessa projekt fortsatt kommer att tjäna på den och notan kommer att hamna hos alla er som betalar skatt i Sverige.

Detta är inte bara den svenska modellen för korruption, men den nyttjas hårt i Sverige. Och det enda sättet att få slut på det är att sluta rösta för denna korruption eller blodig revolution.

Dom advokater som sedan dyker upp (amerikanska ibland)  jobbar med kickbacks. 

Staten betalar (dvs jag).

Och att northvolt yrkade på  chapter 11 under amerikansk jurisdiktion är helt korrupt,  illegalt etc, men det passerade som ingenting. 

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Surin P3:

Du har väl en svensk pension som också kommer att få betala i framtiden?

• Ge karma 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Surin P3:

Kommer inte hända ett skit, svensken muttrar lite, knyter näven i fickan och går vidare i livet. Dessutom hålls Stegra under armarna av vänstern där högern som ifrågasätter statlig inblandning beskylls föra kulturkrig mot ”den gröna omställningen”. Det är inte rätt åsikt att ifrågasätta Stegra enligt vänstern

• Ge karma 4
  • Bullseye 1
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Du har väl en svensk pension som också kommer att få betala i framtiden?

Jag flyttade hit när jag var 25, så ja.

43 Baht I månaden gissar jag.

Jag är 52 nu.

Ändrades av Surin P3
  • Ge karma 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

Jag flyttade hit när jag var 25, så ja.

43 Baht I månaden gissar jag.

Jag är 52 nu.

Då blir det ingen större förlust.

Jag vill minnas att du körde olika maskiner förr men det är absolut inte 27 år sedan som jag började med forum på internet.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Den enda personen som njuter av att skattebetalarna kastar pengarna över alla så kallade rädda klimatet projekt är Harald Mix. Han sedan början på 2000 talet köper eller startar olika företag eller projekt som staten kastar bidrag över som sedan går  konkurs. Kolla hans konkurshistorik samtidigt kolla hans förmögenhet som växer i linje med konkurser.

Det senaste va ju Northvolt och nu är det Stegra som är på gång. Många förteg slutade redan leveranser till Stegra pga. obetalda fakturor i miljonklassen och hela bygget står i praktslaget stilla. Tyvärr svenne betalar för allt utan att protestera. Sedan röstar man på samma partier som gör honom fattig pga. skattehöjningar som går till personer som Mix.

• Ge karma 1
  • Bullseye 2
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Då blir det ingen större förlust.

Jag vill minnas att du körde olika maskiner förr men det är absolut inte 27 år sedan som jag började med forum på internet.

Ja, det stämmer.

Jobbade till och från i Sverige ända fram till ca 2013. Man blir inte rik automatiskt när man flyttar till Thailand som ung man. 

• Ge karma 3
  • Haha 1
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...