biker Inlagd December 6, 2025 Dela Inlagd December 6, 2025 Kan tillägga att jag idag loggade in utan problem på en gammal androidpadda. via wifi och utan vpn. På deras webbsida. Kunde spela mina lottorader och köpa ett par trisslotter🙂 Det står ju klart och tydligt vid inloggning att BankId kontrollerar att man är över 18 år samt folkbokförd i sverige. De gånger inloggning misslyckas, så får jag ett meddelande att enligt Googles riktlinjer går det ej att logga in. Mitt spel utförs väl på svenskaspels plattform, oavsett var jag fysiskt befinner mig? /biker 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 On 2025-12-06 at 18:40, skrev biker: Kan tillägga att jag idag loggade in utan problem på en gammal androidpadda. via wifi och utan vpn. På deras webbsida. Kunde spela mina lottorader och köpa ett par trisslotter🙂 Det står ju klart och tydligt vid inloggning att BankId kontrollerar att man är över 18 år samt folkbokförd i sverige. De gånger inloggning misslyckas, så får jag ett meddelande att enligt Googles riktlinjer går det ej att logga in. Mitt spel utförs väl på svenskaspels plattform, oavsett var jag fysiskt befinner mig? /biker Morsning. Gå in på Off Topic och läs vad jag nyligen skrev under tråden STRYKTIPSET. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 30 minuter sedan, skrev Raggarn: Morsning. Gå in på Off Topic och läs vad jag nyligen skrev under tråden STRYKTIPSET. Sedan ett antal veckor fungerar inloggning problemfritt igen. I varje fall för min del. De har väl insett felen i sina appar, och rättat upp. mvh biker 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 20 minuter sedan, skrev biker: Sedan ett antal veckor fungerar inloggning problemfritt igen. I varje fall för min del. De har väl insett felen i sina appar, och rättat upp. mvh biker Bara svenska spel tur som jag inte kommer in på. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 6 minuter sedan, skrev MickeN: Bara svenska spel tur som jag inte kommer in på. Fel av mig, testa för ett par dagar sen då gick det inte men nu kom jag in. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Precis nyss, skrev MickeN: Bara svenska spel tur som jag inte kommer in på. Det var svenska spel tur som inte funkade för mig. Men som sagt, sedan ett antal veckor tillbaka har inte en enda inloggning misslyckats. Jag har inte förändrat något på mina enheter. mvh biker 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Idag bytte jag simkortet från det svenska till AIS. Och allt fungerar👍. Från det ena till det andra…… Svt Play fungerar ju begränsat här nere. Frågan är om man kan se OS utan VPN-tunnel? Nästa fråga. När det var Comhem med Tivobox förut så fungerade det inte med VPN-tunnel. Nu är det Tele2 play som gäller. Är det någon som vet om det fungerar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Är det någon som är haj(Shark VPN😆) på VPN- tunnlar? Själv använde jag Shark när det var friidrotts- VM i Eugine. Hört mycket bra om Nord-VPN. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Jag kör med nord-vpn den är ok nu när svärsonen hjälpte mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Jag noterade att ATG:s app krävde att jag hade positionering för att användas, när jag slog på den så fick jag svaret att den inte kunde användas utomlands. Så då gick jag ut via webbläsaren atg.se och då var det inga problem alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 Nu igen när jag försökte logga in på tur spel så kom det upp att fungerar bara i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 31 minuter sedan, skrev MickeN: Nu igen när jag försökte logga in på tur spel så kom det upp att fungerar bara i Sverige. Var väl ett väldans tjatande om detta. Fungerar utmärkt som vanligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 1 timme sedan, skrev MickeN: Nu igen när jag försökte logga in på tur spel så kom det upp att fungerar bara i Sverige. Använd inte appen utan webbläsaren!! svenskaspel.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 1 timme sedan, skrev Mickey1969: Var väl ett väldans tjatande om detta. Fungerar utmärkt som vanligt... Men förlåt, ska inte störa dig mera med detta. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 (ändrad) Jag kan logga in i appen. Ändrades Februari 6 av Nineteen68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu