Gorocco Inlagd September 5 Dela Inlagd September 5 Nu är det åter dags för årets Pool Party i Udon Thani. I år blir det det nionde Pool Partyt. Som vanligt är det Ruysuk 2 som gäller. Var: Ruysuk 2 Udon Thani När: 25:e december 2025 Tid: Från klockan 12.00 - räkna med Tjurruset Mat och dricka finns att köpa i baren, som förut. Ni får gärna berätta om ni dyker förbi, men inget krav. Välkomna Nedan finns en karta över Udon med Ruysuk 2 inritad klockan ett vid ringvägen, hoppas kartan fortfarande stämmer. 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 5 Dela Inlagd September 5 Jag dyker upp, eller kanske dyker i om det inte är för kallt i vattnet! Luke the Drifter 6 1 4 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 5 Dela Inlagd September 5 ojojoj! är de nån som vet av några sköna flygbiljetter för detta event? Om jag kommer ska jag boka rum i stan förra gången så fick jag sova på en busshållplats🤣 1 3 3 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 7 timmar sedan, skrev Oskarudon: ojojoj! är de nån som vet av några sköna flygbiljetter för detta event? Om jag kommer ska jag boka rum i stan förra gången så fick jag sova på en busshållplats🤣 Sova på busshållplats är lyx. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd September 11 Dela Inlagd September 11 Vad du är tidigt ute? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan Jag kommer 1 För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu