Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset

Jed

Recommended Posts

Det finns 3 stora favoriter, Arses, Chelsea och Liverpool i PL. Nått av lagen måste missa om man ska få några pengar i dag i övrigt är det en bra  mix på matcher.

Mina säkra:

Liverpool. Hemmamatch och milt sagt överkomligt motsånd.

Sunderland. Dom har gått väldigt bra men sackat lite mot slutet, samma sak med Crystal Palace. Jag tatr ställning för hemmalaget, den försiktige tar med ett X.

Sheffield U. Har börjat klättra mot en kvalplats medans Charlton har 8 på skadelistan.

Bristol C. Oxford kommer nog åka ur  Championship medans Bristol nog kommer slåss om en kvalplats! kvalitetsskillnad.

Några luriga:

Nottingham - Arsenal. Egentligen säkraste 2:n på kupongen, men ska det bli några pengar måste Arses tappa poäng här X2.

Chelsea - Brentford. Chelsea har en tuff CL match i veckan att tänka på medans Brentford går riktigt bra! 1X men den som har råd helgarderar.

Preston - Derby. Två lag som går bättre än förväntat! , jag helgarderar så slipper jag spekulera.

Southampton - Hull. Många experter har Southampton spik, men med det spel dom levererat helgarderar jag matchen.

• Hmm? 1
Dela på andra sajter

IMG_5331.png.5b76cadc2b4c5482e38e80d011a8bf6c.png
Först och främst vill jag gratta min bästa vän Håkan till 13 förra veckan. 337 enkelrader datatips. Skitnödig var han på kvällsmatchen, men Chelsea levererade😆

Nu till dagens rapport. 
Landade i Thailand i morse och nu sitter jag i Bajhole i Isaan och ska spela på både ATG och Svenska Spel. Har spelat på båda via deras appar. No Ploblem😆
Som de senaste åren kör jag gratis 60GB med abonnemanget från 3 från Sweden. Sedan byter jag till True- abonnemang. Jag gör allt från en gammal Iphone 13. 
Vad är era problem vänner??🌭

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...