Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset

Jed

Recommended Posts

Jackpot igen! denna gång så ska jag försöka ta rätt säkra till att börja med sen några chansningar i vanlig ordning.

Mina säkra :

Chelsea. Dom spelar bra på hemmaplan medans Wolves inte spelar bra någonstans känns det som.

West Ham. Dom gjorde en fantomvändning mot Newcastle och vann, Burnley har tagit 1 poäng på bortaplan.

Sheffield U. En chanstvåa, men jag går på att dom börjat hitta formen på hemmaplan iaf.

Everton. Dom har gjort bra på sin nya hemma arena medans Fulham har fyra förluster av fem på dom 5 sista på bortaplan.

Några luriga:

Sunderland - Arsenal. Arses ser ut att vara PL:s bästa lag i dagsläget, men Sunderland är en positiv överaskning. Jag tänkte X2 men jag helgarderar på chans 1X2.

Middlesbrough - Birmingham. Två lag som borde prestera bättre, 1 2 på chans.

Stoke - Coventry. Seriefinal i Championship med två lag som gjort det bra! 1X2 löser alla problem.

West Bromwich - Oxford. 1X tre matcher utan mål av WBA är uselt och det finns inga garantier att dom gör mål i dag heller.

Dela på andra sajter

Missade en spik förra helgen och reduceringen tog ett rätt.... ingen utdelning på 11:rna, på Europatipset gick det bättre men ett Fel på att Napoli förlorade men där vart det 12 rätt och några ören.

image.png.56fa814ca519ef874cb4f88105e67781.png

image.png.d454cf0939379f8821125e78155663c2.png

Dela på andra sajter

Det är VM - kval samt Leauge One och Two, jag ligger lågt idag och lämnar in nått litet chanssystem bara själv. Det gemensamma ska vi gå på som vanligt säge dom.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Då var vi tillbaka till verkligheten igen, lite sen idag men vildsvinen hade bökat på en åker hos min syster så jag fick lov att åka ut och titta, vet inte om det var bättre men hon kanske vart lugnare? 

Många hemmafavoriter idag, men kanske lag som an C och Liverpool har slitna spelare efter landslagsuppehållet till skillnad från sina motståndare ? jag chansar på det.

Mina säkra:

Crystal Palace. Tyvärr är Wolverhampton snart avsågat medans Crystal Palace har visat upp ett bra spel.

Brighton. En chansspik för deras hemmaspel samtidigt Brentford inte varit bra på bortaplan.

Birmingham. Dom har vaknat till liv efter ett tags kräftgång medans Norwich bara sjunker ner.

Derby. Dom är ett av Championships formstarkaste lag.

Några luriga:

Newcastle - Man C. jag tar 1 2 för Newcastles hemmastatus och att Hålands brakform göt att jag tror på en vinnare.

Liverpool - Nottingham. 1X jag tar med ett chanskryss helt enkelt.

Bournemouth - West Ham. Svårbedömt så jag helgarderar 1X2.

Fulham - Sunderland. Fulham måste börja vinna medans Sunderland går som tåget, helgarderar man slipper man fundera mera 1X2. 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

10 rätt förra helgen, sprack på Liverpool både då och i veckan 😤Derby torskade dessutom samt Millwall förlorade.

image.png.c264b67b43039eff3e5fe771e88b781a.png

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

Det har gått bra mot slutet, vunnit pengar men fått  några matcher imot sig så vi fortsätter på den inslagna vägen med nån chansspik samt några stora favoriter som City,Coventry.

Mina säkra:

Everton. Dom går bra för tillfället, samt att Newcastle är usla på bortaplan.

Man C. Dom vilade Erling i veckan, då förlorade dom. Så idag spelar han och dom vinner.

Brentford. Dom har en enda förlust på hemmaplan och det mot Man C, Burnley har tre raka förluster.

Coventry. dom har fem vinster på raken medans Charlton har 3 raka förluster.

Några luriga:

Tottenham - Fulham. Tottenham har släppt in 9 mål på två matcher och det är Londonderby! jag helgarderar och går vidare 1X2.

Millwall - Southampton. Southampton har vaknat rejält men Millwall på bortaplan är inte lätt! 1X2 säger jag .

Middlesbrough - Derby. Middlesbrough har fått en svensk tränare så jag tror på 1X, men den som har råd bör ta med Derby för dom går bra på bortaplan.

Norwich - QPR. Norwich har elva raka utan seger, den sviten bryter man inte idag X2.

Ändrades av Jed
  • Ge karma 2
Dela på andra sajter

Newcastle vann sin första bortamatch, men att jag missade 3 halvgarderingar känns surt.

image.png.8e9319dcd823ad28bc8a1e5f1021c8af.png

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

24 miljoner i jackpot gör att man vill ha några rejäla rensare med på kupongen, det svåra är att hitta vilka? att bara ta med högoddsare ger sällan resultat. 

Mina säkra:

Man C. En av dom största favoriterna men det finns en anlednig till det, hade dom spelat borta hade jag garderat dom.

Tottenham. Chanspik, men Brentford är usla på bortaplan och Tottenham förtjänade mer mot fulham men bollen gick aldrig in.

Newcastle. Också ett lag som är storfavorit, men det finns en anledning till det.

Southampton. Dom hade 4 raka vinster innan förlusten i veckan mot Millwall, men idag fortsätter dom segra.

Några luriga:

Leeds - Liverpool. 1X för Liverpool är upp och ner i dagsläget, Leeds spelar därimot stabilt på hemmplan.

Everton - Nottingham. Svårbedömt! möjligen en liten fördel Everton men jag helgarderar så slipper jag fundera 1X2.

Ipswich - Coventry. dom två bästa lagen i Championship, här helgarderar jag också.

Sheffield U - Stoke. Här tar jag med ett X för Stoke har haft ett stabilt försvar 1X. 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Nästan 😤, enda felet var att WBA inte ens kunde spela oavgjort än mindre vinna 😭

image.png.1d5231ccf5eccfa118ada95a957f9abe.png

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Då var det dags för en jackpotomgång igen, nu finns det flera stroa favoriter bland annat Arses så det kan väl räknas som 12 rätts kupong. Tror på London idag så Arses och Chelsea spikas.

Mina säkra:

Arsenal. Inte mycket att orda om.

Chelsea. Dom har inte gått bra mot slutet men nu väntas en hemmamatch mot ett kompatibelt Everton, så den som har råd kan slänga med ett X! jag gör det inte.

Birmingham. En upphaussad nykomling som faktiskt börjat leverera men mest på hemmaplan. Charlton har börjat sladda efter.

Coventry. dom har missat två matcher mot slutet men jag går för dom iaf.

Några luriga:

Liverpool - Brighton. Jag litar inte alls på Liverpool, trots att dom vann borta i veckan. 1X mest för att jag inte har råd med helgardering.

Leicester- Ipswich. Fördel Ipswich men jag helgarderar på chans 1X2.

Middlesbrough - Queens PR. Återigen fördel Middlesbrough, men jag helgarderar för QPR har gått bra mot slutet 1X2.

Millwall - Hull. Millwall har gått bra med att gneta åt sig vinsterna med ett måls skillnad, men förlorat stort där imellan så 1X.

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...