Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset

Jed

Recommended Posts

Jag letade förbrillt förra lördagen efter gamla tråden om stryktips men hittade den inte ? höll på att flytta också så jag hade inte riktigt tid med det. Hittar den inte idag heller så nått har hänt ? .

Men jag skapar en ny tråd som heter stryktipset helt enkelt.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

9 rätt förra helgen, Luton, Leicester, Sheffield U fick stryk samt att Middlesbrough vann borta! 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Stryktipset är väl helt hopplöst. 

Lotto är väl mer lönsamt?

• Haha 1
Dela på andra sajter

Då var det dags för den första hel engelska kupongen, som vanligt finns det en del favoriter så det gäller att vaska fram skrällarna!.

Mina säkra:

Bournemouth. Både Bournemouth och wolves mötte topplag (City och Liverpool ) men det bar Bournemouth som visade upp nått!

Birmingham. Dom hårdsatsar med amerikanska pengar (Tom Brady en quarterback från NFL) medans Oxford tippas långt ner.

Southampton. Dom var bäst av dom lag som åkte ur PL, Stoke har två raka vinster men mot förväntade bottenlag.

WBA. Dom ska gälla för att vara en av favoriterna till minst kval i år, Portsmouth har blandat lite 2 förluster och en vinst. 

Några luriga:

Arsenal - Leeds. Arses borde ta hem detta, men jag chansar och tar med X:t på Leeds. Dels nykomlingar är som bäst i början sen var Arses inte bra mot United 1X.

Burnley - Sunderland. Nykomlingsmöte där Sundeland har startat bäst, tar dock med X:t för säkerhets skull X2.

Norwich - Middlesbrough. Två lag som som blandat lite med vinst och förlust 2vinster och en förlust var! jag helgarderar 1X2.

Sheffield U- Millwall. Sheffield U har varit miserabla, Millwall har blandat och gett så jag hat ingen klar vinnare? 1X2 är min lösning.

• Ge karma 3
  • Hmm? 1
Dela på andra sajter

Det gick åt helvete!!  2 spikar fel (Southampton , WBA) och 4 halvgardringar .... 

Dela på andra sajter

Tog fel lösningar förra helgen, så vi får se vad som händer idag? några stora favoriter jag inte tror riktigt å men kanske måste ta med iaf? sen har vi nån chansning också.

Mina säkra:

Man U. Detta är att räkna till chansningarna, dom spelade riktigt bra mot Arses men efter det har dom dykt. Mot Grimsby i veckan fick Onana stå med två insläppta mål på sitt samvete direkt. 

Coventry. Dom har öppnat hårt medans Oxford öppnat med 3 förluster. 

Southampton. Dom svek förra omgången men nu spikar jag dom på chans för Watford harvar på bara med 2 förluster, en vinst och en oavgjord.

Tottenham. litar inte riktigt på dom men dom har öppnat bäst tycker jag.

Några luriga:

Sunderland - Brentford. här har Brentford varit bäst men jag tar 1 2 på chans för Sunderlands hemmaplansfavör.

Wolverhampton - Everton. Ja du det var inte lätt, men eftersom Everton överraskat positivt tar jag en helgardering 1X2.

Blackburn - Norwich. Två lag med mer förluster än vinster (Black burn 4 förluster Norwich 3) gör att jag tar 1 2 igen i tron att nått av lagen förlorar.

Leeds - Newcastle. Svårbedömd match? känns som om bägge lagen har mer att ge så jag helgarderar igen. 

• Ge karma 3
  • Hmm? 1
Dela på andra sajter

9 rätt förra veckan, Tottenham förlorade Coventry och Southampton likaså sedan tog reduceringen 1...

Denna vecka blir det ett slötips bara utan att jag lägger ner någon tid. Nya tag nästa helg.

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Där ser man! man ska tydligen slänga ihop ett snabbt system utan att ha läst på det minsta så får man 11 rätt ( reduceringen tog ett). Hmm. kanske den nya strategin?

image.png.b3fa7fd28caf979aaf6068f9ff9b8d5f.png

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

Tillbaka till Pl och Championship igen finns några stora favoriter man inte kommer ifrån känns det som så man måste hitta några skrällar idag. 

Mina säkra:

Newcastle. Dels så är dom bra nog utan Isak men framför allt vill dom nog visa det också känns det som.

Fulham. Dom har hemmaplansfavör sedan känns dom bättre som lag, Leeds verkar kunna ta sina poäng hemma.

Crystal Palace. Fortfarande obesegrade medans Sunderland tagit sina poäng hemma och varit dåliga på bortaplan.

Wrexham. Poplaget med Hollywood anknytning har nu börjat vinna, det fortsätter man med då QPR kommer på besök för dom tar inte sina poäng på bortaplan.

Några luriga:

West Ham - Tottenham. Tottenham måste gå på steroider i år? men man kom ner på jorden förra omgången,motsatta förhållande för West Ham? jag tar 1 2 på chans.

Everton - Aston Villa. Everton har gåt riktigt bara så här långt men det motsatta för Villa, 1X ska täcka in här tycker jag.

Bournemouth - Brighton. Sydkust derby som känns väldigt jämt, möjligen fördel Brighton. Jag gör det lätt och helgarderar 1X2.

WBA- Derby. Här är WBA storfavorit med all rätt men är det nått jag sett så är det att dom kan kryssa när som helst så jag tar 1X på chans.

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

8 rätt, Wrexham förlorade, Crystal palace spelade oavgjort sen vann Blackburn, Stoke och Derby 🤬

Dela på andra sajter

Intressant omgång med två Londonderbyn bland annat, inte direkt lätt tippat heller så vi får se.

Mina säkra:

Manchester United. Dom har inte gjort någon glad men Chelsea fick slita hårt i Munchen i veckan så här tar jag en chans! 35% på United hemma på Old Trafford missar man inte.

Southampton. Dom har underpresterat men nu tror jag det lossnar läste att Hull har 7 skadade. En chans till idag!.

Portsmouth. Dom har öppnat bra, Sheffield W har problem och frågan är om inte problemen utanför för plan är värst?

Cardiff. Man leder ligan men möter tvåan i ligan? jag tar ställning och spikar Cardiff.

Några luriga? :

Fulham - Brentford. 1X dock fördel Fulham enligt min mening men jag törs inte spika dom.

Brighton - Tottenham. 1 2 för min känsla är att något kommer vinna matchen.

Burnley - Nottingham. Bägge lagen ha tre förluster och har inte visat nånting hittills jag helgarderar 1X2.

Blackburn - Ipswich. Här vill experterna ha Ipswich som segrare men jag underskattar inte Blackburn 1X2.

• Ge karma 3
  • Hmm? 1
Dela på andra sajter

6 rätt förra gången 😯 all time low nästan. Den enda spiken som gick var chansningen United 5 halvgardringar fel ....

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, det kan ju inte gå lika illa som förra gången får man hoppas. Tottenham, Chelsea, Liverpool och Manchester City är stora favoriter men vi får se hur jag gör man måste ju gå imot favoriterna ibland också.

Mina säkra:

Tottenham. Dom skulle nog dopingtestas för det är remarkabelt hur mycket bättre dom är i år jämfört med förra året, tog in ett 0-2 underläge förra helgen.

Man C. Dom har fått ordning på spelet och dom nya spelarna så detta känns spikat ( 🤣🤣)

Liverpool. Alla säger dom spelar dåligt men dom vinner ändå, det är ett klasslag som kan göra så tycker jag.

QPR. Dom hhar gått bra och möter ett Sheffield W som i och försig sprattlade till förra omgången och vann men gör det inte i dag. 

Några luriga:

Chelsea - Brighton. Chelsea har två förluster på dom sista 5, Bayern Munchen och United borta. Men jag vågar inte spika dom mot ett bra Brighton så 1X

Leeds - Bournemouth. Det är på hemmaplan Leeds är som bäst men man mäter ett kompatibelt Bournemouth så jag helgarderar 1X2

Oxford - Sheffield Utd. Dom har varit urusla men nu fick man tillbaka sin "gamla" tränare så jag tar X2 mot ett Oxford som spelar slätstruket.

Southampton - Middlesbrough. Här verkar Southampton bli favorit vilket jag inte riktigt tror på, jag helgarderar 1X2.

• Ge karma 2
  • Hmm? 1
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev mrsurin:

10 rätt förra veckan.

Screenshot_20250922_095707_SamsungInternet.jpg.c5f550a45d6c88e9b66f25f47e943134.jpg

Den satt som en smäck! 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Eftersom jag bara fick 6 rätt på mitt eget visar jag det gemensamma. Om det nu är ett texken på att inte lita på mig vete fan 😉  

image.png.e09e37ea95e152073b9feed7f476b859.png

Dela på andra sajter

Då får vi se om det blir lika skrällbetonat som dom sista två omgångarna? ska försöka hålla favoriterna och ta hem skrällarna på Champions. Anledningen till att jag tippar i kväll är att jag håller på att flytta. 

Mina säkra:

Arsenal. Brukar alltid villa ha med ett X i ett Londonderby, men inte i dag.

Man U. Okey en chansning men dom har spelat bra hemma och Sunderland varit hemmabetonade också. Men den som har råd helgarderar.

Middlesbrough. Dom har öppnat väldigt bra, så en tvåa chansspik känns inte fel.

Watford. Det är hemmaplans fördelen som avgör i mitt fall.

Några luriga:

Chelsea - Liverpool. Liverpool är inte lika bra som förra säsongen känns det som, dessutom bortaplan X2.

Millwall - West Bromwich. Möjligen liten fördel WBA, men jag helgarderar 1X2.

Swansea - Leicester. Leicester känns bättre men är inget lag att hålla i handen 1X2.

Stevenage - Luton. två lag som spelat bra, jag tror nått av lagen vill vinna 1 2.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

10 rätt förra helgen, idag blir det nog max 16 rader på engelska div. 3 och 4 . 

image.png.d704b5de367d30abca5503495ccc3031.png

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Då var det dags igen efter alla förödmjukelser med landslaget.... det finns några stora favoriter idag man inte kan runda egentligen men vill man ha stora pengar kanske det är det man bör göra.

Mina säkra:

Man C. Dom är säkrast på kupongen nu när Håland kommit i gång.

Charlton. Dom har öppnat piggt medans Sheffield W slåss för sin överlevnad. En chansspik den som har råd garderar.

Coventry. Enda obesegrade laget i Championship men förr eller senare kommer förlusten, men inte idag.

Sheffield U. Dom borde leda Championship men ligger sist för tillfället? idag börjar dom att klättra tror jag.

Några luriga:

Fulham - Arsenal. Här tar jag en chansning och tar X2 för det är ett Londonderby!

Crystal Palace - Bournemouth. Jag gör det lätt för mig 1X2. 

Birmingham - Hull. Det har inte gått så bra för Birmingham som jag trodde efter storsatsningen, 1X tar jag.

Stoke - Wrexham. Det går inte lika lätt för Wrexham som tidigare år, nu har motståndet trappats upp! 1X2.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Det var nära förra helgen, men 11 rätt 0 kr. tyvärr. jag hade 12 men reduceringen tog 1. Bara Birmingham som svek

image.png.4027a2aeefb8dad740fea023e9ac09f2.png

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Super jackpot med 34 miljoner Några chansningar några favoriter Chelsea och Newcastle t.ex. 

Mina säkra:

Man U. En chansning men 51% på United när dom spelar på Old Trafford är en godtagbar chansning säger jag.

Chelsea. 11-2 är resultaten för dom 4 senaste matcherna vilket gör att jag spikar dom.

Newcastle. Dom verkar ha kommit i gång med ans Fulham har 3 raka förluster, det är framför allt Newcastle på hemmaplan som gör att jag spikar.

Millwall. Återigen en chansning men dom har vunnit 3 vraka medans Leicester har underpresterat,

Några luriga:

Brentford - Liverpool. Har pool kommit i gång eller? jag helgarderar 1X2 slipper jag fundera.

Blackburn - Southampton. Två lag som spelar uselt, jag tar 1 2 med förhoppning att nått lag vinner.

Bristol City - Birmingham. Två lag jag har svårt att lita på? så jag helgarderar 1X2 

Middlkesbrough - Wrexham. en liten chansning igen att Wrexham ska störa Middlesbrough.

• Ge karma 2
  • Hmm? 1
Dela på andra sajter

10 rätt men reduceringe ntog ett, två "norska" garderingar sprack jag på samt att Sunderland skulle slå Chelsea.

image.png.e6dbd28481c878fa334ced66a6386fe0.png

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Jackpot idag igen, så vilka kan man lita på? Liverpool törs jag inte, United hr spelat upp sig men nu är dom på bortaplan, Arsenal jo dom är resoluta och har ett fantastiskt försvarspel. 

Mina säkra:

Arsenal. 6 raka vinster i Oktober, Burnley ska inte ha en chans.

Brighton. Dom är väldigt bra, Leeds tar sina poäng på hemmaplan.

Man U. En chansning men det verkar som det lossnat för United? 

Charlton. Mest beroende på att Swansea gick en holmgång mot Man C i veckan och borde vara slitna.

Några luriga:

Liverpool - Aston Villa. Helgarderat litar inte på Pool alls men dom kan säkert vinna? eller förlora när som helst.

Crystal Palace - Brentford. Londonderby svårbedömt, jag helgarderar 1X2.

Fulham - Wolverhampton. Fulham har 5 raka förluster medans Wolverhampton inte vunnnit en match? jag utgår från att defensiven är viktigast och tar 1X för Fulham hemma.

Stoke-Bristol C. 1X här med  tanke på Stokes defensiva kvaliteer.

• Ge karma 2
  • Hmm? 1
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...