p125 Inlagd Augusti 15, 2025 Dela Inlagd Augusti 15, 2025 Nytt betalsystem för turister. Verkar va rktat mot US som det mesta... https://moretapay.com/ Lyckades koppla mitt Wise USD konto. Får se hur det funka. Bra med ytterligare en backup... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Augusti 20, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2025 Funkar inte med personliga QR-koder, vilka är vanligt att småhandlare använder, så jag har inte testat med betalning än. Överföringen från Wise USD konto funkade smidigt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Augusti 20, 2025 Dela Inlagd Augusti 20, 2025 Off topic, funkar Alipay i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 20, 2025 Dela Inlagd Augusti 20, 2025 3 timmar sedan, skrev Marlon: Off topic, funkar Alipay i Thailand? tror jag sett det på seven typ. jag använder det i kina, men misstänker det kommer funka även i "lill-kina" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Augusti 20, 2025 Dela Inlagd Augusti 20, 2025 34 minuter sedan, skrev Nicholas: tror jag sett det på seven typ. jag använder det i kina, men misstänker det kommer funka även i "lill-kina" Jo precis, är ju mycket kineser i Thailand, så tänkte att det kanske funkar även där. Grymt smidigt, känns som vi är årtionden efter med tanke på alla funktioner som finns i Alipay appen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 20, 2025 Dela Inlagd Augusti 20, 2025 44 minuter sedan, skrev Marlon: Jo precis, är ju mycket kineser i Thailand, så tänkte att det kanske funkar även där. Grymt smidigt, känns som vi är årtionden efter med tanke på alla funktioner som finns i Alipay appen Ja. Den appen är stark. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 20, 2025 Dela Inlagd Augusti 20, 2025 48 minuter sedan, skrev Nicholas: Ja. Den appen är stark. Varför skall man ha en sådan app? Vad gör den mer än lagrar dina keditkort och då räcker det väl med Google Pay? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 20, 2025 Dela Inlagd Augusti 20, 2025 17 minuter sedan, skrev lasseiudon: Varför skall man ha en sådan app? Vad gör den mer än lagrar dina keditkort och då räcker det väl med Google Pay? Det gör det väl. Men du kan beställa taxi, boka hotell etc etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu