NilsGJ Inlagd Igår kl. 15:38 Dela Inlagd Igår kl. 15:38 6 timmar sedan, skrev biker: Skickade just 10000 Sek med Wise. Exchange rate 1 SEK = 3.5557 THB Men värst vad det tar tid numera? Har alltid tidigare gått på några minuter. Denna överföring skulle dyka på måndag. mvh biker Skickade lite idag gick på några sekunder, det händer dock att det kan ta några timmar någon enstaka gång men varför får man aldrig veta. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Igår kl. 16:38 Dela Inlagd Igår kl. 16:38 7 timmar sedan, skrev biker: Skickade just 10000 Sek med Wise. Exchange rate 1 SEK = 3.5557 THB Men värst vad det tar tid numera? Har alltid tidigare gått på några minuter. Denna överföring skulle dyka på måndag. mvh biker Det måste vara en tillfällighet, jag skickade 10 000 i onsdags och dom kom fram direkt. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Olika tider för mig , Allt från tio min till två timmar verkar vara dagsformen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitton57 Inlagd 47 minuter sedan Dela Inlagd 47 minuter sedan On 2026-01-30 at 04:49, skrev Tomas H: Vilket alternativ är bäst för svenska sedlar? Är det Revolut som du tipsade om? Om du vill växla pengar så tycker jag ( min egen åsikt) att Revolut är bäst, De har bra kurs och inga avgifter på vardagar. Jag har flera olika valutor på min Revolut, Euro, dollar, senska och danska kronor, thai bath, Ethereum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu