soi covboy Inlagd 13 timmar sedan Dela Inlagd 13 timmar sedan Min Email adress har blivit kapad??? Vad faan gör jag åt det???? Börjar bli riktigt stressad nu 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Var har du den? Google, Microsoft eller kanske telia? du måste anmäla till dom att den är kapad och ändra lösenord. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Skapa en ny. (proton.me rekomenderas) Kontakta epostleverantören och försök fixa det om du inte kan fixa det själv med verifierings sms eller verifiering via annan epost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan I dagsläget måste man använda lösenordsmanagers. Jag har en handfull lösenord på 15-20 tecken, olika för varje konto självklart som jag har memorerat. Lösenord som jag måste veta om något går ordentligt fel. Minst 15 tecken är ok säkerhet. Inget som hittas i ordböcker. Små, stora, siffror och symboler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu