soi covboy Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 Min Email adress har blivit kapad??? Vad faan gör jag åt det???? Börjar bli riktigt stressad nu 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 Var har du den? Google, Microsoft eller kanske telia? du måste anmäla till dom att den är kapad och ändra lösenord. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 Skapa en ny. (proton.me rekomenderas) Kontakta epostleverantören och försök fixa det om du inte kan fixa det själv med verifierings sms eller verifiering via annan epost. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 I dagsläget måste man använda lösenordsmanagers. Jag har en handfull lösenord på 15-20 tecken, olika för varje konto självklart som jag har memorerat. Lösenord som jag måste veta om något går ordentligt fel. Minst 15 tecken är ok säkerhet. Inget som hittas i ordböcker. Små, stora, siffror och symboler. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 21 Dela Inlagd Juli 21 (ändrad) On 2025-06-18 at 02:15, skrev soi covboy: Min Email adress har blivit kapad??? Vad faan gör jag åt det???? Börjar bli riktigt stressad nu Kolla här om din mail syns: https://haveibeenpwned.com/ Om den gör det så logga in och byt lösenord så kan det lösa sej. Ändrades Juli 21 av UglyFarang 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 7 timmar sedan, skrev UglyFarang: Kolla här om din mail syns: https://haveibeenpwned.com/ Om den gör det så logga in och byt lösenord så kan det lösa sej. Min e mail hade också blivit pwned 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 15 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Min e mail hade också blivit pwned Har du bytt lösenordet nu då? Jag har en mail som blev kapad och bytte lösen på den och nu är det bara jag som har kontrollen på den men den kommer att vara listad på sajten ett tag till, vårt IT folk tipsade om denna sajten. 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu