lasseiudon Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan Nu när jag hittat hotel i Bangkok börjar jag fundera på att göra Dinner Cruise på floden men när jag Googlar så är det svårt att välja, för många erbjudanden. Någon som kan ge förslag på middagskryssning, eller skall man kanske åka dagtid så att man kan se lite bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan (ändrad) Ta en middagskryssning, ju senare avgång desto bättre! Välj en stor båt med sittplatser utomhus, alla jag testat var bra. MVH Ändrades 10 timmar sedan av Tommy 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan Åkte med detta företag för ett par år sen, var en riktigt trevlig tripp. Vi satt under öppen himmel längst upp och hade flyt att regnet höll sig borta 😁 https://www.chaophrayaprincess.com Wat Arun är ett riktigt skådespel kvällstid, väldigt vackert 👍 4 F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu