Jump to content
IGNORERAD

Youtube tipset.

Tommy

Recommended Posts

Jag lägger nog lite för mycket skärmtid dagligen, men eftersom jag sällan har möjlighet att se hela filmer, utan att bli störd, så passar Youtube mej utmärkt.

Det känns som att "allt" finns där, från nyheter, humor, historia till hela långfilmer, så gillar jag det!

Dagens tips är en video som borde vara obligatorisk för alla kvinnor att se!!!

Från "Dry bar comedy"

Lägg gärna in era favoriter (om ni har några)!

MVH

• Hjärta 1
  • Bullseye 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

audirs2

Inte en enda från Norden med!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Aray Na

Landman finns inte på Yt

Men fanimig underhållande till 100%

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

OM ni är det minsta intresserade av flygincidenter eller annat så tipsar jag om Mentour pilot . grymt bra svensk pilot och "youtubare" !

Petter, som antagligen flugit för Ryan Air, har tagit en paus från det jobbet eftersom han tjänar mer på sina Youtube-kanaler.

Nu har han 2,2 miljoner prenumeranter, och den siffran ökar snabbt.

Han är bra!

Här är hans senaste:

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Aray Na

Har du några tips om vilka s?om förmedlar bra thaimat

Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Tommy:

OM ni är det minsta intresserade av flygincidenter eller annat så tipsar jag om Mentour pilot . grymt bra svensk pilot och "youtubare" !

Petter, som antagligen flugit för Ryan Air, har tagit en paus från det jobbet eftersom han tjänar mer på sina Youtube-kanaler.

Nu har han 2,2 miljoner prenumeranter, och den siffran ökar snabbt.

Han är bra!

Här är hans senaste:

Brukar åxå kolla på han! Han är även stridspilot!

• Ojojoj 1

Dela på andra sajter

@audirs2 har sett "ww2 week by week")?

Hela andra världskriget presenterat vecka efter vecka under 6 år, plus en del specialavsnitt tex "Pearl harbour minute by minute" Helt fantastisk serie!

första avsnittet i en spellista, invasionen av Polen:

Rekommenderas!

MVH

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 3

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tommy:

@audirs2 har sett "ww2 week by week")?

Hela andra världskriget presenterat vecka efter vecka under 6 år, plus en del specialavsnitt tex "Pearl harbour minute by minute" Helt fantastisk serie!

första avsnittet i en spellista, invasionen av Polen:

Rekommenderas!

MVH

Har sett den åxå!🤠

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev p125:

Hon är fantastisk!

MVH

Dela på andra sajter

Uncle Roger, eller mrnigelng, startade sin YouTube när han inte kunde köra stand-up under Covid.

Från okänd till mer än 10 miljoner följare sedan 2020!

Tror denna var den video som fick honom att bli superkänd (Han hatar Jaime Olivers matlagning):

Det är inte hans första, men den mest kända!

Nu har han flera restauranger under Uncle Roger namnet, inte illa jobbat på 4-5 år!

NVH

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 1

Dela på andra sajter

En till med Jaime-hat (finns fler):

MVH

Dela på andra sajter

Mark Wiens!

Han bor i Bangkok, en har restaurang som jag testar nästa gång jag kommer dit!

Lite wokad råtta, någon?

Grymt bra kanal, om man gillar det genuina Bangkok.

MVH

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tommy:

Mark Wiens!

Han bor i Bangkok, en har restaurang som jag testar nästa gång jag kommer dit!

Lite wokad råtta, någon?

Grymt bra kanal, om man gillar det genuina Bangkok.

MVH

Bra tips.

Vet man om att det risråtta och de lagar till den rätt är det gott.

Tycker ej om när de gör som i videon. Bara hacka upp i benbitar. Beror det på att mina tänder inte är nog kraftfulla längre att få krunchet i de stora benbitarna? Tar man bort de stora benbitarna nlir det bättre. Ofta har de också en väldigt torr vok med massor av chilli. Då blir det får torrt och för chillistarkt. Då brukar jag ändå tycka om chillistarkt. 

Ska försöka besöka stället, verkar väldigt intressant. Många av dessa traditionella och bra ställen är inte så lätta att hitta numera. 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Har mest en massa musikvideos sparade(typ 95 procent)på youtube, minnesvärda scener

från en och annan långfilm samt div klipp som handlar om frisbeegolf eller fotografi.

Fast nu har jag börjat intressera mig för yoga också. Nöjer mig dock med att titta på än så länge.

• Hjärta 1
  • Bullseye 1
  • Haha 2

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Wangthong:

Bra tips.

Tycker ej om när de gör som i videon. Bara hacka upp i benbitar. Beror det på att mina tänder inte är nog kraftfulla längre att få krunchet i de stora benbitarna? Tar man bort de stora benbitarna nlir det bättre. Ofta har de också en väldigt torr vok med massor av chilli. Då blir det får torrt och för chillistarkt. Då brukar jag ändå tycka om chillistarkt. 

Ska försöka besöka stället, verkar väldigt intressant. Många av dessa traditionella och bra ställen är inte så lätta att hitta numera. 

Sorry, det där var inte Marks restaurang, Den är med i Uncle Rogers senaste YT, den sista restaurangen i denna:

MVH

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

Sugen på en hyfsad Burgare i Bangkok?

Jag måste testa Barneys (Jag vet exakt var den ligger) och deras Dirty fries!

Alla "haken" ser grymt bra ut, det sista verkar vara exceptionellt...

Mark Wiens igen:

MVH

Ändrades av Tommy

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Sorry, det där var inte Marks restaurang, Den är med i Uncle Rogers senaste YT, den sista restaurangen i denna:

MVH

Jag fastnade nog mer för den första restaurangen. Kommer nog att prioritera lite uppsökande verksamhet för att leta reda på den. Den andra verkar inte heller fel, men den kommer nog i andra hand. 

Blev nog lätt att missförstå det där i andra hand. Båda två är naturligtvis toppen intressanta men för mig känns det som den första är mera traditionellt intressant.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Wangthong:

Bra tips.

Lätt om man "Googlar"!

https://guide.michelin.com/en/nonthaburi-region/nonthaburi/restaurant/kaeng-pa-loong-sa-nga

MVH

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...