Aray Na Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 https://www.bangkokpost.com/learning/easy/3008401/Thailand-faces-lower-tourist-numbers?fbclid=IwY2xjawJ0KltleHRuA2FlbQIxMQABHoTKp1MnS-IjbY_nH8diGsf-07P4EYLiTuTeBOPjA0zXtz4Vski-pF5rMFQk_aem_G0UAyD5wVRCJhfg0oZ4GpQ  Sist nÀr jag bokade kostade en retur plÄt 12 lax med öppen returresa Jag kommer förmodligen att dra vidare efter midsommar till landet som mÄnga inte trivs i  à ker alltid Thai Airways bokar flighter direkt pÄ deras hemsida, aldrig nÄgra konstigheter, bra bemötande i kabin. Ibland har jag Àven uppgraderats till biz utan kostnad BÀttre ben utrymme, mat som man uppskattas mer Àn i Economy.  Tycker ni att flygbiljetter till Thailand stuckit ivÀg allt för mycket efter, Covid?   2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 Dom har nÀra nog fördubblats, speciellt om man flyger till Phuket direkt. Framför allt sÄ Àr det kriget i Ukraina som som gör restiden sÄ mycket lÀngre var det en inom resebranschen förklarade för mig. Fan vet? dom vill nog tjÀna pengar ocksÄ tror jag. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 TrÄdstartare Dela Inlagd April 22 Jag fick imorse ett mail ifrÄn Thai Airways ⚠RAK KHUN TAO FAH 2025 det Äkte i sopkorgen.  En timma senare ytterligare ett mail dÀr det stÄr att jag Àr utvald att bli gold member.  Fram tills Är 2021 hade jag silver status sen var det back to basic  NÀr jag ringde till Bangkok kontoret sÄ fick jag bekrÀftat att jag hamnat i deras gold member program.  Det ska bli intressant att se vilka fördelar detta kan ge övet tid. 3 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 2 timmar sedan, skrev Aray Na: Jag fick imorse ett mail ifrÄn Thai Airways ⚠RAK KHUN TAO FAH 2025 det Äkte i sopkorgen.  En timma senare ytterligare ett mail dÀr det stÄr att jag Àr utvald att bli gold member.  Fram tills Är 2021 hade jag silver status sen var det back to basic  NÀr jag ringde till Bangkok kontoret sÄ fick jag bekrÀftat att jag hamnat i deras gold member program.  Det ska bli intressant att se vilka fördelar detta kan ge övet tid. Du har vÀl tjÀnat in till att bli guldmedlem dÄ eller hur hamnade du dÀr? 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
biker Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 3 timmar sedan, skrev Aray Na: Jag fick imorse ett mail ifrÄn Thai Airways ⚠RAK KHUN TAO FAH 2025 det Äkte i sopkorgen.  En timma senare ytterligare ett mail dÀr det stÄr att jag Àr utvald att bli gold member.  Fram tills Är 2021 hade jag silver status sen var det back to basic  NÀr jag ringde till Bangkok kontoret sÄ fick jag bekrÀftat att jag hamnat i deras gold member program.  Det ska bli intressant att se vilka fördelar detta kan ge övet tid. Det stÄr verkligen att du blivit utvald? Det Àr inte sÄ att du tjÀnat in miles för att flyttas dit? mvh biker  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 TrÄdstartare Dela Inlagd April 22 53 minutes ago, biker said: Det stÄr verkligen att du blivit utvald? Det Àr inte sÄ att du tjÀnat in miles för att flyttas dit? mvh biker  Utvald 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 7 timmar sedan, skrev Aray Na: https://www.bangkokpost.com/learning/easy/3008401/Thailand-faces-lower-tourist-numbers?fbclid=IwY2xjawJ0KltleHRuA2FlbQIxMQABHoTKp1MnS-IjbY_nH8diGsf-07P4EYLiTuTeBOPjA0zXtz4Vski-pF5rMFQk_aem_G0UAyD5wVRCJhfg0oZ4GpQ  Sist nÀr jag bokade kostade en retur plÄt 12 lax med öppen returresa Jag kommer förmodligen att dra vidare efter midsommar till landet som mÄnga inte trivs i  à ker alltid Thai Airways bokar flighter direkt pÄ deras hemsida, aldrig nÄgra konstigheter, bra bemötande i kabin. Ibland har jag Àven uppgraderats till biz utan kostnad BÀttre ben utrymme, mat som man uppskattas mer Àn i Economy.  Tycker ni att flygbiljetter till Thailand stuckit ivÀg allt för mycket efter, Covid?   NÀr var sist, Thai Airways Àr alltid 3 - 4 tusen dyrare Àn andra flygbolag men vist har priset ökat lite dom sista Ären men söker man sÄ hittar man fina resor för 8-10 tusen Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 TrÄdstartare Dela Inlagd April 22 Boa i Är i Hongkong tvÄ gÄnger Sen Bangkok koror (palau med United ) inget efter det Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 TrÄdstartare Dela Inlagd April 22 2 hours ago, Mankan said: Du har vÀl tjÀnat in till att bli guldmedlem dÄ eller hur hamnade du dÀr? Har enbart flygyit till Hongkong för snabba jobb tvÄ gÄnger i Är Fligt till Koror palau micronesisien inget annat  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 TrÄdstartare Dela Inlagd April 22 46 minutes ago, Boa52 said: NÀr var sist, Thai Airways Àr alltid 3 - 4 tusen dyrare Àn andra flygbolag men vist har priset ökat lite dom sista Ären men söker man sÄ hittar man fina resor för 8-10 tusen NÀr hÀmtade du hem tvÀttmaskinen ifrÄn phuket var det 38 eller 28 Är sedan? Kangaroo bar Will never remind Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
biker Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 46 minuter sedan, skrev Aray Na: Har enbart flygyit till Hongkong för snabba jobb tvĂ„ gĂ„nger i Ă„r Fligt till Koror palau micronesisien inget annat  Skönt att man inte blivit utvald, nĂ€r man ser vilka kvalifikationer som krĂ€vs. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 22 TrĂ„dstartare Dela Inlagd April 22 41 minutes ago, biker said: Skönt att man inte blivit utvald, nĂ€r man ser vilka kvalifikationer som krĂ€vs. đ Cool,just det cool Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 13 timmar sedan, skrev Aray Na: Har enbart flygyit till Hongkong för snabba jobb tvÄ gÄnger i Är Fligt till Koror palau micronesisien inget annat  Beroende pÄ bokningsklass pÄ dessa resor sÄ har de kanske givit dig dom 50 000 poÀng som krÀvs under en 12 mÄnaders period för att uppnÄ statusen. Att de skulle vÀlja ut folk som inte har kvalificerat sig pÄ nÄgot sÀtt enligt deras regler har jag svÄrt att tro. Men jag kan förstÄs ha fel. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 14 timmar sedan, skrev Aray Na: NÀr hÀmtade du hem tvÀttmaskinen ifrÄn phuket var det 38 eller 28 Är sedan? Kangaroo bar Will never remind Den var svÄr du fÄr förklara, lÀnge sen jag var i phuket och har ingen tvÀttmaskin Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 38 minuter sedan, skrev Boa52: Den var svÄr du fÄr förklara, lÀnge sen jag var i phuket och har ingen tvÀttmaskin Vad? Du brukar ju skriva att du har en fru... 3 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 23 TrÄdstartare Dela Inlagd April 23 2 hours ago, Mankan said: Beroende pÄ bokningsklass pÄ dessa resor sÄ har de kanske givit dig dom 50 000 poÀng som krÀvs under en 12 mÄnaders period för att uppnÄ statusen. Att de skulle vÀlja ut folk som inte har kvalificerat sig pÄ nÄgot sÀtt enligt deras regler har jag svÄrt att tro. Men jag kan förstÄs ha fel. Ja eftersom som jag inte har koll pÄ hur mÄnga poÀng jag innehar sÄ sÄg jag 69000.  Det jag mest reflekterade över var att jag legat stadigt under mer Àn en tioÄrsperiod pÄ silver, nÀr pandemin drog igÄng hamnade jag pÄ basic.  Att ta en spruta eller köra nÄgot phuket race med kontroller dagligen gick fetbort. DÀrav flög jag inte till Bangkok Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 2 timmar sedan, skrev Benriach: Vad? Du brukar ju skriva att du har en fru... Det Ă€r ju diskmaskinen. đ 1 1 4 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 3 timmar sedan, skrev rolba: Det Ă€r ju diskmaskinen. đ Du lĂ€ser dĂ„ligt eller förstĂ„r inte han skrev tvĂ€ttmaskin, vet du skillnaden om inte Googla Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 3 timmar sedan, skrev rolba: Det Ă€r ju diskmaskinen. đ Och tvĂ€ttmaskinenâŠ.   C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 19 minuter sedan, skrev Boa52: Du lĂ€ser dĂ„ligt eller förstĂ„r inte han skrev tvĂ€ttmaskin, vet du skillnaden om inte Googla Lyset Ă€r pĂ„ men ingen hemma đ 1 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 1 timme sedan, skrev Morgan Johansson:  Och knullmaskinen. SÄ slipper man kukrunkarmaskien. Den var dÄlig huva 1 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 23 TrĂ„dstartare Dela Inlagd April 23 4 hours ago, Boa52 said: Du lĂ€ser dĂ„ligt eller förstĂ„r inte han skrev tvĂ€ttmaskin, vet du skillnaden om inte Googla Gissa varför? man börjat fundera Ăr det Ăfre Tavelsjö du har hemvist? 3 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 13 timmar sedan, skrev rolba: Det Ă€r ju diskmaskinen. đ  10 timmar sedan, skrev C-dude: Och tvĂ€ttmaskinenâŠ.   C;D  9 timmar sedan, skrev Morgan Johansson:  Och knullmaskinen. SĂ„ slipper man kukrunkarmaskien. DĂ„ kommer nĂ€sta frĂ„ga. Kan man sĂ€tta pĂ„ diskmaskinen och tvĂ€ttmaskinen samtidigt? 3 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 1 timme sedan, skrev rolba:   DÄ kommer nÀsta frÄga. Kan man sÀtta pÄ diskmaskinen och tvÀttmaskinen samtidigt?  Det torde vara omöjligt att inte göra det, i de flestas fall. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu