lasseiudon Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Nån som varit där och har några tips att komma med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Jag i Saigon bara men har en polare som åker ditt varje år och älskar ön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 1 timme sedan, skrev 65Selander: Jag i Saigon bara men har en polare som åker ditt varje år och älskar ön Men det slår väl knappast Punta Cana... 2 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Igår kl. 11:46 Dela Inlagd Igår kl. 11:46 On 2025-04-17 at 12:19, skrev lasseiudon: Nån som varit där och har några tips att komma med? Jag har varit där! Visserligen var det precis före pandemin men jag hade polare som besökte Phu Quoq under mars 2025 och de tyckte om det. https://destinationasien.se/2019/02/27/charterutmaningen-phu-quoc/ "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morgan Johansson Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan On 2025-04-17 at 12:19, skrev lasseiudon: Nån som varit där och har några tips att komma med? Jag har varit där. Ska du åka dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan 9 minutes ago, Morgan Johansson said: Jag har varit där. Ska du åka dit? Har dom 30 bahts bira på 7/11 där? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan 22 minutes ago, Morgan Johansson said: Jag har varit där. Ska du åka dit? Vart bodde du? Airbnb eller? Hotel är väl för dyrt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd 9 timmar sedan Trådstartare Dela Inlagd 9 timmar sedan 14 timmar sedan, skrev Morgan Johansson: Jag har varit där. Ska du åka dit? Nu har jag varit där och det var riktigt trevligt. Typ som Phuket för 25 år sedan, ganska lugnt och billigt. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morgan Johansson Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 5 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nu har jag varit där och det var riktigt trevligt. Typ som Phuket för 25 år sedan, ganska lugnt och billigt. Ja men då behöver du inga tips. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu