Mankan Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 Tänkte boka nästa juls resa. Tråkiga priser dock med thai som vi gärna åker med eftersom det funkar så pass bra med anslutningen till Chiang Mai. Kommer undan 2000 kronor billigare om jag bokar "saver" som finns på tillbaka resan men vill gärna ha flex. De är ju lite av ett lotteri med att vänta på bättre priser då det lika gärna kan bli dyrare så de kanske bara är att slå till. 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 1 timme sedan, skrev Mankan: Tänkte boka nästa juls resa. Tråkiga priser dock med thai som vi gärna åker med eftersom det funkar så pass bra med anslutningen till Chiang Mai. Kommer undan 2000 kronor billigare om jag bokar "saver" som finns på tillbaka resan men vill gärna ha flex. De är ju lite av ett lotteri med att vänta på bättre priser då det lika gärna kan bli dyrare så de kanske bara är att slå till. Är detta för en passagerare? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 17 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17 17 minuter sedan, skrev rolba: Är detta för en passagerare? Ja självklart. Hade det varit för två hade jag inte tvekat det minsta. De är ungefär samma pris som vi betalade årets resa från 19 dec till 25 januari. Kom ner till 14-15 tusen dock då jag hade en del innestående poäng jag kunde få ner kostnaden med. 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 1 timme sedan, skrev Mankan: Ja självklart. Hade det varit för två hade jag inte tvekat det minsta. De är ungefär samma pris som vi betalade årets resa från 19 dec till 25 januari. Kom ner till 14-15 tusen dock då jag hade en del innestående poäng jag kunde få ner kostnaden med. Ok. Uppfattade det lite kryptiskt då det står att priset gäller för samtliga passagerare. Kan ju vara ett helt rövargäng. 😎 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 17 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17 13 minuter sedan, skrev rolba: Ok. Uppfattade det lite kryptiskt då det står att priset gäller för samtliga passagerare. Kan ju vara ett helt rövargäng. 😎 Aha. Ja jag ser nu att det inte står antalet personer där. Jag sökte pris för en person dock. 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu