Nineteen68 Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 (ändrad) Jag och frugan har problem med att ladda ner Thaiappar. Går inte med telefonerna. Hon kör Appel och jag Android. Det är väl mest hon som lider...😅 Båda köpta i Sverige. Någon som har en enkel lösning på ett världsligt problem😄 Ändrades Februari 8 av Nineteen68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 1 timme sedan, skrev Nineteen68: Jag och frugan har problem med att ladda ner Thaiappar. Går inte med telefonerna. Hon kör Appel och jag Android. Det är väl mest hon som lider...😅 Båda köpta i Sverige. Någon som har en enkel lösning på ett världsligt problem😄 För Android tror jag det har att göra med ditt konto på Google play. Så jag fick regga ett konto till för Thailand. Apple vet jag inget om. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 1 timme sedan, skrev Nicholas: För Android tror jag det har att göra med ditt konto på Google play. Så jag fick regga ett konto till för Thailand. Apple vet jag inget om. I princip det samma, lite olika appar beroende på vilken region man har valt. Bara att byta region i sitt konto. 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 56 minuter sedan, skrev Soengsang: I princip det samma, lite olika appar beroende på vilken region man har valt. Bara att byta region i sitt konto. Kan man byta region hur som helst? Jag fick ett meddelande från Google i höstas medan jag fortfarande befann mig i Sverige att mitt konto skulle flyttas. Det skedde nu första februari. Så nu får man en del info på thailändska och det är man ju skitgrym på att läsa. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 1 timme sedan, skrev rolba: Kan man byta region hur som helst? Jag fick ett meddelande från Google i höstas medan jag fortfarande befann mig i Sverige att mitt konto skulle flyttas. Det skedde nu första februari. Så nu får man en del info på thailändska och det är man ju skitgrym på att läsa. Ditt Google konto blir aldrig automatiskt ändrat. Däremot kan du ändra själv men det är bättre att skaffa ett till konto som är registrerat med Thailand som plats. Om du byter på ditt ordinarie konto kan du inte byta tillbaka på ett års tid. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 14 timmar sedan, skrev rolba: Kan man byta region hur som helst? Jag fick ett meddelande från Google i höstas medan jag fortfarande befann mig i Sverige att mitt konto skulle flyttas. Det skedde nu första februari. Så nu får man en del info på thailändska och det är man ju skitgrym på att läsa. Ja i apple kan man det, lite strul med betalningen bara. Jag måste skifta ibland, vissa appar finns bara i Svenska applestore och och vise versa. Språket ställer inte till det för mig, fungerar precis som vanligt på valfritt språk. 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 Ett tips om man tycker det är svårt med inställningar för att t.ex ändra region är att fråga ChatGPT, du kommer få en mycket bättre detaljerad instruktion än om du bara frågar Google och kör du ändå fast är det bara att säga det till ChatGPT för att få mer hjälp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu