soi covboy Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 Jag brukar gå till doktorn i Sverige ett par ggr i Sverige för att få cortison spruta i mina axlar och långfingrar. Har sk triggerfinger och nu fastnar höger långfinger ordentlig så jag måste ta i för att räta ut den. Frågan är om man vågar åka in till Buriram sjukhus och ta en cortison spruta??? Och I såna fall vet doktorn hur mycket cortison det behövs 😵💫😵💫😵💫😵💫😀😀😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 Du kan nog logga in på 1177 och se vilken dos du få när du gjort det i Sverige. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 Kolla i din journal på 1177 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 6 timmar sedan, skrev soi covboy: Jag brukar gå till doktorn i Sverige ett par ggr i Sverige för att få cortison spruta i mina axlar och långfingrar. Har sk triggerfinger och nu fastnar höger långfinger ordentlig så jag måste ta i för att räta ut den. Frågan är om man vågar åka in till Buriram sjukhus och ta en cortison spruta??? Och I såna fall vet doktorn hur mycket cortison det behövs 😵💫😵💫😵💫😵💫😀😀😀 Frugan hade nog ett sådant finger. Det fastnade i hopvikt tillstånd och var svårt att få tillbaka uträttat. I Sverige var det inte något att göra något åt. Här i Thailand opererade hon det på en klinik här i Pitsanulok. Ingreppet var inte alls stort. Nu är det nog 10 år sedan. Helt utan problem. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 11 Dela Inlagd Januari 11 Hade också problem med vänster lillfingret och värk,kortison. Men det löste jag på ett lite okontrovisellt sätt. Fan skall man tro vissa på forumet så vet fan vad big pharma skjuter i en. 5 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 Har ni tagit bältros spruta? Tog min idag! Kostar 2350.-! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 On 2025-01-11 at 02:25, skrev soi covboy: Jag brukar gå till doktorn i Sverige ett par ggr i Sverige för att få cortison spruta i mina axlar och långfingrar. Har sk triggerfinger och nu fastnar höger långfinger ordentlig så jag måste ta i för att räta ut den. Frågan är om man vågar åka in till Buriram sjukhus och ta en cortison spruta??? Och I såna fall vet doktorn hur mycket cortison det behövs 😵💫😵💫😵💫😵💫😀😀😀 Tar du mycket cortison ska du undersöka om du behöver fylla på med kalk. Cortison har den olustiga egenskapen att den kalkar ur skelettet. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JeTh Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 On 2025-05-27 at 16:08, skrev audirs2: Har ni tagit bältros spruta? Tog min idag! Kostar 2350.-! Är det någon smitta som går nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 2 timmar sedan, skrev JeTh: Är det någon smitta som går nu? Du är inte runt 70 bast hör jag!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JeTh Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 1 minut sedan, skrev audirs2: Du är inte runt 70 bast hör jag!🤣 Nix, det är jag inte, är det något som man ska ta en random spruta mot i den åldern eller är det så att vaccinklinikerna som vill ha merförsäljning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 3 minuter sedan, skrev JeTh: Nix, det är jag inte, är det något som man ska ta en random spruta mot i den åldern eller är det så att vaccinklinikerna som vill ha merförsäljning? Googla fram lite bilder på denna sjukdom så förstår du säkert! Dom som har haft denna sjukdom kan ha den i ett år! Den är riktigt jobbig! Walla bro! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JeTh Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 2 minuter sedan, skrev audirs2: Googla fram lite bilder på denna sjukdom så förstår du säkert! Dom som har haft denna sjukdom kan ha den i ett år! Den är riktigt jobbig! Walla bro! Jag hade eventuellt en släng av detta för ett par år sedan och fick då höra på min vårdcentral att så fort jag kände stickningar nästa gång så skulle jag se till att bli vaccinerad, inga stickningar betyder ingen nytta av vaccinet enligt läkaren där men så går jag till en av regionens vårdcentraler, ingen privat där det ska klämmas patieter på pengar i parti och minut. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morgan Johansson Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 50 minuter sedan, skrev audirs2: Du är inte runt 70 bast hör jag!🤣 Är man runt 70 så kan man skriva vad som helst, även att man ska ta TBE vaccinet och HPV. Det har iof absolut inget med cortison att göra som man tar för Tennisarmbåge. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 On 2025-01-11 at 08:25, skrev soi covboy: Frågan är om man vågar åka in till Buriram sjukhus och ta en cortison spruta??? Vet inget om Buriram sjukhus men har fått cortisonsprutor på privatsjukhus i Bangkok, läkarna visste exakt vilken dos som var behövdes. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 Eftersom jag är över 70 tar jag hellre en spruta med Caverject och har lite kul. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morgan Johansson Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 6 timmar sedan, skrev lasseiudon: Eftersom jag är över 70 tar jag hellre en spruta med Caverject och har lite kul. Helt rätt, då lider du tydligen inte styva lämmar så det räcker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu