JohanR Inlagd Igår kl. 06:03 Dela Inlagd Igår kl. 06:03 43 minuter sedan, skrev nana: Det är när jag ska registrera mig på deras sida. Har testat med olika mail adresser också många gånger. Men får ingen verifieringskod från dom så man kan komma in på deras sida. Läste att det var många som har haft samma problem. Märkligt, jag registrerade mig och det var inga problem. Har du provat slå kod så som Fager skriver här ovan? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd Igår kl. 06:07 Dela Inlagd Igår kl. 06:07 9 minuter sedan, skrev Fager: Det är koden som står i denna ruta du ska fylla i. Jo den har jag fyllt i varje gång jag testat. Men det hjälper inte ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Igår kl. 06:15 Dela Inlagd Igår kl. 06:15 6 minuter sedan, skrev nana: Jo den har jag fyllt i varje gång jag testat. Men det hjälper inte ändå Då vet jag inte vad det är för verifieringskod du ska få? När jag registrerat mig så fick jag ett mail med en länk för att bekräfta min mailadress. Har du kollat mailens skräppost? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Igår kl. 06:18 Dela Inlagd Igår kl. 06:18 8 minuter sedan, skrev nana: Jo den har jag fyllt i varje gång jag testat. Men det hjälper inte ändå De är nog bara att fortsätta att försöka. Byt webbläsare, använde Crome om du inte redan gör det . Använt inte översättningsfunktionen i webbläsare vilken kan ställa till det. Prova en gmail adress om du inte redan gjort det. osv. 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd Igår kl. 06:27 Dela Inlagd Igår kl. 06:27 5 minuter sedan, skrev JohanR: Då vet jag inte vad det är för verifieringskod du ska få? När jag registrerat mig så fick jag ett mail med en länk för att bekräfta min mailadress. Har du kollat mailens skräppost? Ja det är det mailet jag aldrig får. Så jag kan bekräfta min mailadress, jag har kollat skräpposten också. Testade att använda frugans mailadress men det kom inget mail till henne heller. Får testa det Mankan skrev om att inte använda översättningsfunktionen. Jag kämpar vidare 😉😃 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Igår kl. 06:36 Dela Inlagd Igår kl. 06:36 8 minuter sedan, skrev nana: Ja det är det mailet jag aldrig får. Så jag kan bekräfta min mailadress, jag har kollat skräpposten också. Testade att använda frugans mailadress men det kom inget mail till henne heller. Får testa det Mankan skrev om att inte använda översättningsfunktionen. Jag kämpar vidare 😉😃 Lycka till 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan 7 timmar sedan, skrev nana: Ja det är det mailet jag aldrig får. Så jag kan bekräfta min mailadress, jag har kollat skräpposten också. Testade att använda frugans mailadress men det kom inget mail till henne heller. Får testa det Mankan skrev om att inte använda översättningsfunktionen. Jag kämpar vidare 😉😃 Funkar inte om man använder översättningsfunktionen har jag hört. Likaså kan det vara problem om man använder hotmail. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd 17 timmar sedan Dela Inlagd 17 timmar sedan 2 timmar sedan, skrev rolba: Funkar inte om man använder översättningsfunktionen har jag hört. Likaså kan det vara problem om man använder hotmail. I eftermiddags så fick jag det bekräftat äntligen. Och jag hade inte gjort några ändringar. Så nu kan man börja ansöka. Trevlig helg! 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Ska åka till Thailand i 5 månader 28/11 27/4 ungefär..hur ska jag göra med visum ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 1 timme sedan, skrev soi covboy: Ska åka till Thailand i 5 månader 28/11 27/4 ungefär..hur ska jag göra med visum ?? Multiple turistvisa. Får 60 dagar, köp till 30 dagar. Res ut ur landet och få 60 nya dagar igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu