Odin Inlagd Augusti 7, 2024 Dela Inlagd Augusti 7, 2024 GÄr det att pÄ ett nÄgorlunda humant sÀtt att tillÀgga en frÄgetecken emoji till dom befintliga 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 7, 2024 Dela Inlagd Augusti 7, 2024 â Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2024 Dela Inlagd Augusti 7, 2024 1 timme sedan, skrev uptoyou: â ? Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 7, 2024 Dela Inlagd Augusti 7, 2024 Ăr jag pĂ„ vĂ€g till ICA? Livet Ă€r fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 7, 2024 Dela Inlagd Augusti 7, 2024 Antar att Audirs2 menade reaktionssymbolerna, just nu finns bara +, - och en skrattande emoij. Jag gjorde samma misstag för ett tag sedan... Saknar ett HjÀrta.   MVH 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 7, 2024 Dela Inlagd Augusti 7, 2024 16 minuter sedan, skrev Amigo: Ăr jag pĂ„ vĂ€g till ICA? LĂ€ste du Hej, Hej?  DĂ€r Eliten av valboskap parkerat sin Ă€ndlykt bara för att dom kan?  BlĂ„bĂ€rsskogen/Lingon vegetationen lĂ€r vara skrĂ€mmande nĂ€r det blir byte av iPhone 15 till iPhone 16 i September.  Jobbe? 1 1 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 8, 2024 Dela Inlagd Augusti 8, 2024 10 timmar sedan, skrev Tommy: Antar att Audirs2 menade reaktionssymbolerna, just nu finns bara +, - och en skrattande emoij. Jag gjorde samma misstag för ett tag sedan... Saknar ett HjÀrta.   MVH @Odin fÄr nog förklara om det Àr karma han menar. DÄ hÄller jag med, saknas mÄnga karma. Vill ha dom som fanns tidigare. 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2024 TrÄdstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2024 Nja Mer att ist. för karma sÄ kan man sÀtta ett frÄgetecken nÀr man anser att ett inlÀgg e obegripligt 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8, 2024 Dela Inlagd Augusti 8, 2024 2 timmar sedan, skrev Odin: Nja Mer att ist. för karma sĂ„ kan man sĂ€tta ett frĂ„getecken nĂ€r man anser att ett inlĂ€gg e obegripligt ?          đ 2 1 Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 8, 2024 Dela Inlagd Augusti 8, 2024 2 timmar sedan, skrev Odin: Nja Mer att ist. för karma sĂ„ kan man sĂ€tta ett frĂ„getecken nĂ€r man anser att ett inlĂ€gg e obegripligt Vaa, nu fattar jag noll đ 1 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8, 2024 Dela Inlagd Augusti 8, 2024 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Vaa, nu fattar jag noll đ ? Fanns inte att vĂ€lja i karma. TrĂ„kigt att mĂ„sta citera och göra sĂ„ hĂ€r istĂ€llet. Tror Ă€ndĂ„ jag fattar tvĂ„. 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8, 2024 Dela Inlagd Augusti 8, 2024 5 timmar sedan, skrev Odin: Nja Mer att ist. för karma sÄ kan man sÀtta ett frÄgetecken nÀr man anser att ett inlÀgg e obegripligt Det tipset borde P3 bjuda dig pÄ ett gÀng öl för! 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2024 TrÄdstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2024 Han brukar göra det.... PÄ gott och ont. 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Detta inlÀgg gillas... Surin P3 Inlagd Augusti 8, 2024 Detta inlÀgg gillas... Dela Inlagd Augusti 8, 2024 Fixar lite fler symboler inom kort. 11 1 1 1 3 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 9, 2024 Dela Inlagd Augusti 9, 2024 1 3 Livet Àr fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 9, 2024 Dela Inlagd Augusti 9, 2024 13 minuter sedan, skrev Amigo: Nu blev det nĂ€stan lite svĂ„rt vilken karma man ska vĂ€lja đ 1 1 1 1 1 1 1 3 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 9, 2024 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2024 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Nu blev det nĂ€stan lite svĂ„rt vilken karma man ska vĂ€lja đ Jag förstĂ„r det frun, men varför inte bara lĂ€gga in ett frĂ„getecken?             1 2 1 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 9, 2024 Dela Inlagd Augusti 9, 2024 (Ă€ndrad) Jag skulle vila ha en av varje Ă€ven minus, please sĂ„ jag fĂ„r alla nya. Sitter pĂ„ knĂ€na som en tiggare utanför ICA Tack pĂ„ förhand Ăndrades Augusti 9, 2024 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 9, 2024 Dela Inlagd Augusti 9, 2024 On 2024-08-08 at 18:07, skrev Surin P3: Fixar lite fler symboler inom kort. Helvete vad det slösas pÄ bitarna hux flux.  1 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 10, 2024 Dela Inlagd Augusti 10, 2024 On 2024-08-08 at 18:07, skrev Surin P3: Fixar lite fler symboler inom kort. ? 18 timmar sedan, skrev Odin: Jag förstÄr det frun, men varför inte bara lÀgga in ett frÄgetecken?             Inte blev jag nÄgot klokare pÄ vad jag ska vÀlja. Utan ? Àr det svÄrt. Fast snurrigt passar nog oftast. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu