ftn705 Inlagd Juli 12, 2024 Dela Inlagd Juli 12, 2024 Kan jag somâfarangâ Ă€ga ett vapen? SĂ€g en pistol/revolver i Thailand? LĂ„t sĂ€ga jag har licens för vapnen i Sverige. Spelar det nĂ„gon roll? Vad krĂ€vs för att fĂ„ köpa ett vapen i Thailand? MĂ„nga frĂ„gor,sĂ€ker pĂ„ att nĂ„gon har ett svar. Mvh. Frazze Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 12, 2024 Dela Inlagd Juli 12, 2024 (Ă€ndrad) 1 timme sedan, skrev ftn705: Kan jag somâfarangâ Ă€ga ett vapen? SĂ€g en pistol/revolver i Thailand? LĂ„t sĂ€ga jag har licens för vapnen i Sverige. Spelar det nĂ„gon roll? Vad krĂ€vs för att fĂ„ köpa ett vapen i Thailand? MĂ„nga frĂ„gor,sĂ€ker pĂ„ att nĂ„gon har ett svar. Mvh. Frazze Vet inget om detta men lĂ€ste nedanstĂ„ende efter en snabb googling.  Foreign Ownership: Non-Thai citizens are not permitted to own firearms in Thailand, emphasizing local control over firearm possession.  https://www.siam-legal.com/Thailand-law/are-guns-legal-in-Thailand/  Ăndrades Juli 12, 2024 av Mankan 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 12, 2024 Dela Inlagd Juli 12, 2024 Enkelt svar...Nej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ftn705 Inlagd Juli 12, 2024 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juli 12, 2024 Tack Mankan & Odin. FĂ„r bli pilbĂ„ge dĂ„âŠđ  Mvh.Frazze Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ftn705 Inlagd Juli 12, 2024 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juli 12, 2024 5 minuter sedan, skrev ftn705: Tack Mankan & Odin. FĂ„r bli pilbĂ„ge dĂ„âŠđ  Mvh.Frazze Jag utvecklar. Armborst/Crossbow hur stĂ€ller sig men in brown till detta? Har ju sĂ„klart sett âleksakerâtill salu. Men jag menar riktiga grejer. Mvh.Frazze. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 13, 2024 Dela Inlagd Juli 13, 2024 Köpte en sĂ„n hĂ€r i Thailand... KĂ€nns som en halvbra lösning. đ   Kul video och vill man se honom bli skjuten utan jacka sĂ„ har han en sĂ„n video ocksĂ„.  5 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 29, 2024 Dela Inlagd Oktober 29, 2024 On 2024-07-13 at 04:41, skrev Surin P3: Köpte en sĂ„n hĂ€r i Thailand... KĂ€nns som en halvbra lösning. đ   Kul video och vill man se honom bli skjuten utan jacka sĂ„ har han en sĂ„n video ocksĂ„.   Hur pricksĂ€ker Ă€r denna? Meter? KĂ€nner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske Ă€r Ă€ldre Ă€n du nĂ„gonsin varit förut, men du Ă€r ocksĂ„ yngre Ă€n vad du nĂ„gonsin kommer att bli......... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 8 timmar sedan, skrev UglyFarang:  Hur pricksÀker Àr denna? Meter?  Den Àr inte direkt "pricksÀker", men att trÀffa mÄl pÄ 30cm i diameter pÄ 10m Àr inga större problem. Kanske upp till 15m om man Àr duktig...?  Den Àr inte gjord för prickskytte Àr min tanke. 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 2 timmar sedan, skrev Surin P3:  Den Ă€r inte direkt "pricksĂ€ker", men att trĂ€ffa mĂ„l pĂ„ 30cm i diameter pĂ„ 10m Ă€r inga större problem. Kanske upp till 15m om man Ă€r duktig...?  Den Ă€r inte gjord för prickskytte Ă€r min tanke. Ska ru med i HemvĂ€rnet polarn?đ€ Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 3 timmar sedan, skrev audirs2: Ska ru med i HemvĂ€rnet polarn?đ€ Vad ska man med en sĂ„n leksak i hemvĂ€rnet för. Han Ă€r bara rĂ€dd hemma sĂ„ han mĂ„ste ha nĂ„t att skrĂ€mmas med. NĂ„t annat duger den inte till 2 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 4 minuter sedan, skrev Boa52: Vad ska man med en sÄn leksak i hemvÀrnet för. Han Àr bara rÀdd hemma sÄ han mÄste ha nÄt att skrÀmmas med. NÄt annat duger den inte till  NÀ. HemvÀrnet Àr den till för. Sluta hitta pÄ saker som du inte vet nÄt om. 2 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 1 timme sedan, skrev Surin P3:  NÀ. HemvÀrnet Àr den till för. Sluta hitta pÄ saker som du inte vet nÄt om. Jamen den lilla pickadollen Àr vÀl bara för att skrÀmas, sen kan man fundera varför behöver man en sÄn Àr man inte sams med Thai grannarna 3 1 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 1 timme sedan, skrev Boa52: Jamen den lilla pickadollen Ă€r vĂ€l bara för att skrĂ€mas, sen kan man fundera varför behöver man en sĂ„n Ă€r man inte sams med Thai grannarna Aha, sĂ„ i Thailand skjuts det aldrig? LĂ€ser vissa sajter frĂ„n Thailand och det skjuts till höger och vĂ€nster, vĂ€rre Ă€n hĂ€r i Sverige! 1 1 Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 15 timmar sedan, skrev Surin P3:  Den Àr inte direkt "pricksÀker", men att trÀffa mÄl pÄ 30cm i diameter pÄ 10m Àr inga större problem. Kanske upp till 15m om man Àr duktig...?  Den Àr inte gjord för prickskytte Àr min tanke.  Ok, dÄ kanske den kan vara lÀmplig att ha till kattasen som springer och skiter i trÀdgÄrden dÄ... 1 KÀnner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske Àr Àldre Àn du nÄgonsin varit förut, men du Àr ocksÄ yngre Àn vad du nÄgonsin kommer att bli......... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 4 minuter sedan, skrev UglyFarang:  Ok, dÄ kanske den kan vara lÀmplig att ha till kattasen som springer och skiter i trÀdgÄrden dÄ... Du har tur nÀr de bara skiter i trÀdgÄrden . HÀr kan man inte ha nÄgra dörrar öppna , Haft mÄnga besök nÀr kattgÀ...larna gÄr ner o skiter i kÀllaren , SÄ jÀvla trött pÄ detta , O förklarar för grannen som Àger katterna ,svaret var hÄll dörren stÀngd , ja fÄr man ett sÄnt svar sÄ kan man ju undra hur det stÄr still dÀr uppe ... SÄ jÀkla trött köpte nya stolsydd i vÄras ja bara o slÀnga .. 3 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 30, 2024 Dela Inlagd Oktober 30, 2024 1 minut sedan, skrev wavis: Du har tur nÀr de bara skiter i trÀdgÄrden . HÀr kan man inte ha nÄgra dörrar öppna , Haft mÄnga besök nÀr kattgÀ...larna gÄr ner o skiter i kÀllaren , SÄ jÀvla trött pÄ detta , O förklarar för grannen som Àger katterna ,svaret var hÄll dörren stÀngd , ja fÄr man ett sÄnt svar sÄ kan man ju undra hur det stÄr still dÀr uppe ... SÄ jÀkla trött köpte nya stolsydd i vÄras ja bara o slÀnga ..  Bor du inom tÀttbebyggt omrÄde sÄ ta en anmÀlan till miljö och hÀlsoskydd med lite bevis sÄ mÄste de sÀtta ut fÀllor och plocka katterna, det har de gjort med en del men hÀr ute hos mej sÄ fÄr man lösa det sjÀlv. 2 KÀnner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske Àr Àldre Àn du nÄgonsin varit förut, men du Àr ocksÄ yngre Àn vad du nÄgonsin kommer att bli......... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Detta inlÀgg gillas... Surin P3 Inlagd Oktober 31, 2024 Detta inlÀgg gillas... Dela Inlagd Oktober 31, 2024 11 timmar sedan, skrev Boa52: Jamen den lilla pickadollen Àr vÀl bara för att skrÀmas, sen kan man fundera varför behöver man en sÄn Àr man inte sams med Thai grannarna  Kan inte du komma hit, sÄ gör vi en uppdatering pÄ videon tidigare om den hÀr lilla leksaken...  Skulle vara kul att prova nÄgra magasin och se hur skrÀmd man Àr efter det. Har inte haft möjlighet att göra det Ànnu.  Men helt sakligt sÄ Àr vapnet tÀnkt för att bland annat skrÀmmas. Hade mÄlet varit att mörda, sÄ Àr det fel verktyg. Och eftersom konsekvÀnstÀnk Àr nÄgot som jag har, sÄ kÀnns ju mord ganska ointressant, om man sÀger sÄ. 13 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 31, 2024 Dela Inlagd Oktober 31, 2024 On 2024-07-13 at 09:41, skrev Surin P3: Köpte en sĂ„n hĂ€r i Thailand... KĂ€nns som en halvbra lösning. đ   Kul video och vill man se honom bli skjuten utan jacka sĂ„ har han en sĂ„n video ocksĂ„.  Var kan man köpa en sĂ„dan? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 31, 2024 Dela Inlagd Oktober 31, 2024 1 minut sedan, skrev lasseiudon: Var kan man köpa en sÄdan?  Tex hÀr. https://fritidochprylar.se/sv/products/hdr50-defense-rubber-gun  Det finns en uppsjö av olika ammunition, allt frÄn gummikulor och pepparkulor till rent livsfarliga pilar. 3 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd November 1, 2024 Dela Inlagd November 1, 2024 (Ă€ndrad) 19 timmar sedan, skrev Surin P3:  Tex hĂ€r. https://fritidochprylar.se/sv/products/hdr50-defense-rubber-gun  Det finns en uppsjö av olika ammunition, allt frĂ„n gummikulor och pepparkulor till rent livsfarliga pilar. I ditt inlĂ€gg skrev du "Köpte en sĂ„n hĂ€r i Thailand..." och det Ă€r det jag Ă€r intresserad av. Ăndrades November 1, 2024 av lasseiudon Gjort ett tillĂ€gg. 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 1, 2024 Dela Inlagd November 1, 2024 4 minuter sedan, skrev lasseiudon: I ditt inlÀgg skrev du "Köpte en sÄn hÀr i Thailand..." och det Àr det jag Àr intresserad av.  De finns pÄ vissa bÀttre BB Gun affÀrer runt om i Thailand. Finns massor av sÄna och sÀkerligen i Udon ocksÄ.  Jag köpte min via Lazada innan de fick sÀljförbud pga att man mÄste vara 18 Är för att fÄ köpa dem. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd November 1, 2024 Dela Inlagd November 1, 2024 1 minut sedan, skrev Surin P3:  De finns pÄ vissa bÀttre BB Gun affÀrer runt om i Thailand. Finns massor av sÄna och sÀkerligen i Udon ocksÄ.  Jag köpte min via Lazada innan de fick sÀljförbud pga att man mÄste vara 18 Är för att fÄ köpa dem. Tack och nu fick jag Àven en förklaring till varför jag inte lÀngre hittar BB guns pÄ Lazada. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 1, 2024 Dela Inlagd November 1, 2024 https://www.gunblank.com/brand/38/umarex  AffÀr i Udon. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 1, 2024 Dela Inlagd November 1, 2024 Vill man ha en lite kul bössa sÄ har Hatsan sin Blitz Full Auto PCP, den kostar visserligen betydligt mer men med denna sÄ försvinner nog en angripare lite snabbt...  https://www.airgunseurope.com/hatsan-blitz-full-auto-pcp.html  KÀnner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske Àr Àldre Àn du nÄgonsin varit förut, men du Àr ocksÄ yngre Àn vad du nÄgonsin kommer att bli......... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu