Jump to content
IGNORERAD

Stor Farang skandal i Pukhet


janne_h

Recommended Posts

Nicholas
3 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Man får hoppas mediafrencyn över hela landet minskar den möjligheten

Höjer bara priset. 

Möjligen blir priset för högt för honom. 

 

 

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

audirs2
4 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Läste någonstans också att han nyligen flyttat till villan i fråga från ett tidigare boende där han gjort sig omöjlig och bråkat

 

Ser en röd tråd här som nog Immigration troligen också tar i beaktande om hans visum ska återkallas.....

Han har inte alla propeller hemma! Mana bör väl ha 5 av 10 hemma i alla fall!😁

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

janne_h
16 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Läste någonstans också att han nyligen flyttat till villan i fråga från ett tidigare boende där han gjort sig omöjlig och bråkat

 

Ser en röd tråd här som nog Immigration troligen också tar i beaktande om hans visum ska återkallas.....

Han hade viftat med en pistol på andra stället. Knappast inom lagen. Då faranger vad jag vet inte får äga pistoler. Verkar vara en riktigt helylle idiot rakt igenom! 

  • Ge karma 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
1 timme sedan, skrev janne_h:

Han hade viftat med en pistol på andra stället. Knappast inom lagen. Då faranger vad jag vet inte får äga pistoler. Verkar vara en riktigt helylle idiot rakt igenom! 

Han verkar ju onekligen hitta "passande" fru också med tanke på hur hon betedde sig vid incidenten !

  • Ge karma 4

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

janne_h
4 timmar sedan, skrev Tallviking:

Han verkar ju onekligen hitta "passande" fru också med tanke på hur hon betedde sig vid incidenten !

Kaka söker maka. 

Har tyvärr sätt dylika flera gånger, där någon fattig outbildad tjej träffar en farang. Och helt plötsligt fått för sig att hon är miss big. Vilket då slår fel, då hon inte lärt sig det sociala spelet. Då dom tror att man kan trampa på andra thai(som dom nu anser står lägre på skalan än dom själv)för att man har pengar. Att observera!! Detta är inget genomgående drag bland thaitjejer som träffar faranger, så ingen missuppfattar mig. Men det förekommer, och är lika otrevligt varje gång man ser det. 

För typ 21 år sedan, så roddade jag bär i Norrbotten. Och hade hand om flera familjer. 

Min kompis som tog dit mig. Hans tjejs familj (som varit fattiga som kyrkråttor innan dom mötte min kompis) betedde sig som riktiga stöveltrampare mot dom andra familjerna. Då dom tillhörde big boss familj. 

 

Nånting som alltid kommer att förekomma i Thailand under lång tid tyvärr. 

  • Ge karma 9

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...