kungchristian Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Hej. Försöker boka en biljett med Vietjet Bangkok-surat thani men det strular med betalningen....nån som har tips. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 4 timmar sedan, skrev kungchristian: Hej. Försöker boka en biljett med Vietjet Bangkok-surat thani men det strular med betalningen....nån som har tips. Christian Är det ett "riktigt" kreditkort eller bara ett vanligt debitkort? Mitt kort från Bangkok Bank kan jag inte använda för att betala flygbiljetter eller bilhyra utan då tar jag istället Bank Norwegians kreditkort. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2023 52 minuter sedan, skrev lasseiudon: Är det ett "riktigt" kreditkort eller bara ett vanligt debitkort? Mitt kort från Bangkok Bank kan jag inte använda för att betala flygbiljetter eller bilhyra utan då tar jag istället Bank Norwegians kreditkort. Det är ett Swedbank debit kort o det finns pengar på kontot o det är öppet för internetköp... Christian 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 6 timmar sedan, skrev kungchristian: Det är ett Swedbank debit kort o det finns pengar på kontot o det är öppet för internetköp... Christian r öppet för Asien, inte bara internetköp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2023 51 minuter sedan, skrev Nicholas: öppet för Asien, inte bara internetköp? Ingen aning...Var kollar man det. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Gör bokningen via Booking.com . Det gjorde jag i Augusti då betalar du till dom och då funkar Svenskt kort utmärkt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Bokade just alldeles nyss från deras hemsida(till dyra Phuket 🙂 ), var inga problem...... 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 6, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2023 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Bokade just alldeles nyss från deras hemsida(till dyra Phuket 🙂 ), var inga problem...... Lyckades jag med till slut Christian 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Bokade just alldeles nyss från deras hemsida(till dyra Phuket 🙂 ), var inga problem...... Jahaja, business då förståss. Välkommen till det riktiga Thailand 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 5 timmar sedan, skrev rolba: Jahaja, business då förståss. Välkommen till det riktiga Thailand Nja, nu blir det nog o sitta som en fällkniv i ett par timmar.... 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 7, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Mitt problem var att jag försökte boka på thaiviet,o det gick inte men när jag bokade på vietjet gick det bra...men den blev några hundra dyrare .på thaiviet kostade den 2100 baht för deluxe o på vietjet drygt 3000 baht för deluxe... Några leo mindre.. Christian 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Nja, nu blir det nog o sitta som en fällkniv i ett par timmar.... Ja, det är nog klokast att inte visa familjen hur du flyger i normala fall. 🤣 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 14 timmar sedan, skrev kungchristian: Mitt problem var att jag försökte boka på thaiviet,o det gick inte men när jag bokade på vietjet gick det bra...men den blev några hundra dyrare .på thaiviet kostade den 2100 baht för deluxe o på vietjet drygt 3000 baht för deluxe... Några leo mindre.. Christian Nu blir jag förvirrad, är inte Thaiviet och Vietjet samma bolag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 7 timmar sedan, skrev apknug: Ja det är dumt att boka delux ticket så att de ser att man får ta med bagage och blir serverad varm mat. Det kan skämma bort även de tuffaste. Nja, på en dryg timmas flight är nog inte maten så viktig, och bagage kan man ju lägga till vid bokning om man nu behöver det. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 8, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2023 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Nja, på en dryg timmas flight är nog inte maten så viktig, och bagage kan man ju lägga till vid bokning om man nu behöver det. Deluxe biljetten ingick det ingen mat...då var man tvungen upp ett snäpp till 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu