kungchristian Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Hej. Försöker boka en biljett med Vietjet Bangkok-surat thani men det strular med betalningen....nÄn som har tips. Christian Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 4 timmar sedan, skrev kungchristian: Hej. Försöker boka en biljett med Vietjet Bangkok-surat thani men det strular med betalningen....nĂ„n som har tips. Christian Ăr det ett "riktigt" kreditkort eller bara ett vanligt debitkort? Mitt kort frĂ„n Bangkok Bank kan jag inte anvĂ€nda för att betala flygbiljetter eller bilhyra utan dĂ„ tar jag istĂ€llet Bank Norwegians kreditkort. 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 5, 2023 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2023 52 minuter sedan, skrev lasseiudon: Ăr det ett "riktigt" kreditkort eller bara ett vanligt debitkort? Mitt kort frĂ„n Bangkok Bank kan jag inte anvĂ€nda för att betala flygbiljetter eller bilhyra utan dĂ„ tar jag istĂ€llet Bank Norwegians kreditkort. Det Ă€r ett Swedbank debit kort o det finns pengar pĂ„ kontot o det Ă€r öppet för internetköp... Christian 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 6 timmar sedan, skrev kungchristian: Det Àr ett Swedbank debit kort o det finns pengar pÄ kontot o det Àr öppet för internetköp... Christian r öppet för Asien, inte bara internetköp?  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 5, 2023 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2023 51 minuter sedan, skrev Nicholas: öppet för Asien, inte bara internetköp?  Ingen aning...Var kollar man det. Christian Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Gör bokningen via Booking.com . Det gjorde jag i Augusti dÄ betalar du till dom och dÄ funkar Svenskt kort utmÀrkt. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 Bokade just alldeles nyss frĂ„n deras hemsida(till dyra Phuket đ ), var inga problem...... 2 Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 6, 2023 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2023 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Bokade just alldeles nyss frĂ„n deras hemsida(till dyra Phuket đ ), var inga problem...... Lyckades jag med till slut Christian 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2023 Dela Inlagd Oktober 6, 2023 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Bokade just alldeles nyss frĂ„n deras hemsida(till dyra Phuket đ ), var inga problem...... Jahaja, business dĂ„ förstĂ„ss. VĂ€lkommen till det riktiga Thailand 3 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 5 timmar sedan, skrev rolba: Jahaja, business dÄ förstÄss. VÀlkommen till det riktiga Thailand Nja, nu blir det nog o sitta som en fÀllkniv i ett par timmar.... 1 Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 7, 2023 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2023 Mitt problem var att jag försökte boka pÄ thaiviet,o det gick inte men nÀr jag bokade pÄ vietjet gick det bra...men den blev nÄgra hundra dyrare .pÄ thaiviet kostade den 2100 baht för deluxe o pÄ vietjet drygt 3000 baht för deluxe... NÄgra leo mindre.. Christian 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 7, 2023 Dela Inlagd Oktober 7, 2023 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Nja, nu blir det nog o sitta som en fĂ€llkniv i ett par timmar.... Ja, det Ă€r nog klokast att inte visa familjen hur du flyger i normala fall.Â đ€Ł 6 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 14 timmar sedan, skrev kungchristian: Mitt problem var att jag försökte boka pÄ thaiviet,o det gick inte men nÀr jag bokade pÄ vietjet gick det bra...men den blev nÄgra hundra dyrare .pÄ thaiviet kostade den 2100 baht för deluxe o pÄ vietjet drygt 3000 baht för deluxe... NÄgra leo mindre.. Christian Nu blir jag förvirrad, Àr inte Thaiviet och Vietjet samma bolag?  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 8, 2023 Dela Inlagd Oktober 8, 2023 7 timmar sedan, skrev apknug: Ja det Àr dumt att boka delux ticket sÄ att de ser att man fÄr ta med bagage och blir serverad varm mat.  Det kan skÀmma bort Àven de tuffaste. Nja, pÄ en dryg timmas flight Àr nog inte maten sÄ viktig, och bagage kan man ju lÀgga till vid bokning om man nu behöver det.  Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 8, 2023 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2023 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Nja, pÄ en dryg timmas flight Àr nog inte maten sÄ viktig, och bagage kan man ju lÀgga till vid bokning om man nu behöver det.  Deluxe biljetten ingick det ingen mat...dÄ var man tvungen upp ett snÀpp till 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu